MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- Pasik1
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Motor TDI /85kW. Po výměně těsnění pod hlavou se projevuje ve volnoběhu malá nepravidelnost běhu motoru.Okamžitá spotřeba kolísá mezi 0.9-1.1 l/hod dříve 0.6. Po načtení napíše nepravidelnost na vstřiku.Závadu nenapíše hned ale až po ujetí delší vzdálenosti cca 20 km.Na vstřiku jsem nic nenašel.Dík za odpověď.
- dort
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: matička stověžatá
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- petis
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Kolísání při startu
Prosim, potřebuju radu nebo vaše zkušenosti. Mám Alhambru 2005, 1.9tdi, 130 koní, má najeto 20 000. Při prvním startu po delším stání (třeba přes noc) se mi stává, že motor hned po startu lehce zakolísá a trošku bíle zakouří. Trvá to ale jen 3-4sekundy a pak je vše ok. Při všech dalších startech je vše v pořádku. Teplota a tudíž žhavení na to nemá vliv, protože se to dělo i v létě (v létě kontrolka žhavení sice blikne ale motor nežhaví, dle servisu). Celková diagnostika je ok a auto jezdí normálně ve všech režimech. Prý to může být spadáváním nafty. Zpětný ventil na okruhu asi není (podle schémat) a je možné, že krátká doba podávacího čerpadla v nádrži po zapnutí klíčku, před startem nestačí naplnit celý okruh. Čerpadlo se po otočení klíčku na chvilku zapne (ta doba se asi nijak nastavit nedá ?) a pak při startu začne znovu pracovat. Je slyšet jak čerpadlo vytlačí vzduch z okruhu do nádrže. Ale to je asi normální, slyšel jsem to i u jiných aut. Poraďte, jestli se stím někdo setkal.
- Hagy
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
MOTOR kolísání otáček
Zadr lidi mám problém: když nastartuju tak mi chvilku kolísají otáčky asi minutku (necelou).Ale potom když se rozjedu a znovu chci zastavit třebars na křižovatce tak mi to kvulívá těm otáčkám chcipne.Naštěstí jsem potom vždy nastartoval.děkuji za rady.
sharan 2.0l 85Kw 97
sharan 2.0l 85Kw 97
Hagy
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR kolísání otáček
Špinavá klapka nebo vadná kyslíková sonda.
- Hagy
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR kolísání otáček
Spíš bych sázel na tu špinavou klapku (kyslíková sonda po startu skoro minutu nefunguje, takže by nezlobila).
Když sundáš sací trubku z klapky, bude klapka zevnitř černá, obalená takovým mazlavým černým hnusem (vysrážené olejové výpary z odvětrávače motoru).
Je potřeba to odstranit - nejlépe hadrem namočeným v benzinu. A nestyď se přitlačit!!!
Po vyčištění by měla následovat adaptace ŘJ motoru pomocí VAGu. Ale pokud to neuděláš, motor se po několika startech zadaptuje sám. Doporučuji ovšem aspoň na 30 minut odpojit akumulátor, potom ho zapojit a zapnout zapalování (bez startu) na 10 - 15 sekund (adaptace se provede sama). Potom startovat.
Když sundáš sací trubku z klapky, bude klapka zevnitř černá, obalená takovým mazlavým černým hnusem (vysrážené olejové výpary z odvětrávače motoru).
Je potřeba to odstranit - nejlépe hadrem namočeným v benzinu. A nestyď se přitlačit!!!
Po vyčištění by měla následovat adaptace ŘJ motoru pomocí VAGu. Ale pokud to neuděláš, motor se po několika startech zadaptuje sám. Doporučuji ovšem aspoň na 30 minut odpojit akumulátor, potom ho zapojit a zapnout zapalování (bez startu) na 10 - 15 sekund (adaptace se provede sama). Potom startovat.
- Hagy
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR kolísání otáček
Tak to je super popsanej postup moc děkuji a doufám že se k tomu co nejdříve dostanu (až bude volno v prácovi)
Hagy
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Motor otacky
Po nastartovani semi zvednou otacky z 900 na 1100 a usto tak zustane nevite cim to cidlo jsem menil a nic
Sharan tdi afn 81kw
- Hagy
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
to Marek77
sací trubka i klapka vyčištěny a vypadá to že je to DOBRÉ děkuji za radu
sací trubka i klapka vyčištěny a vypadá to že je to DOBRÉ děkuji za radu
Hagy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.01.2008 18:10
Motor cuká 1.9l 85 kw
Můžete mi někdo pomoct? Dík. Bratr má S Alhambra 1.9L 85 kw a od asi 2000-2500 ot. mu začíná cukat.Filtr paliva vyměnil,vzduchu taky VAG píše info v literatuře ale tam sem nic nenašel,zjistil jsem to,že se to motá kolem palivového sistému.Ale přesně nevym co,do 2000 ot. to necuká a od 2500 ot. taky ne jede to uplně normálně jenom v tom rozmezí 2000-2500 ot. je problém.Prosím poraďte dik tuleň
- cippis
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Praglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor cuká 1.9l 85 kw
a) připojit na Vag na nalogovat
b) můj tip, j eproblém v elektroinstalaci v hlavě motoru u PD vstřikovačů
c) připojit na ten VAG, bez něj jsou to jen dohady, ztráta času a peněz s laborováním
b) můj tip, j eproblém v elektroinstalaci v hlavě motoru u PD vstřikovačů
c) připojit na ten VAG, bez něj jsou to jen dohady, ztráta času a peněz s laborováním