MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Omlouvat se nemusíš, ale nastudovat pravidla by jsi měl...
1. Základ je dát auto na diagnostiku a podle výpisu paměti závad se ptát...
2. Ano, je možné, že nespálená nafta kouřila bíle
3. Prostoduj tohle vlákno...
1. Základ je dát auto na diagnostiku a podle výpisu paměti závad se ptát...
2. Ano, je možné, že nespálená nafta kouřila bíle
3. Prostoduj tohle vlákno...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.11.2014 13:27
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Je to záhada, stále jede na tři válce, diagnostika píše bez zážehu na čtvrtém válci, prohodil jsem funkční vstřik ze třetího na čtvrtý válec, vyměněna el. lišta ke vstřikům, prozvoněny dráty od vstřikového konektoru na liště až k jednotce a vše je OK. Neřešíl to někdo? Už nevím...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 07.08.2011 09:51
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Tak jsem po nějaké době zjistil, že jsem si nakonec nepomohl... závada na paměti je znovu a na 13 kanálu jsou hodnoty jako předtím... Zkusil jsem se ještě jednou podívat na kontakty a spojení zemí ve svazku (zkoušel jsem je i proletovat, ale nějak moc to nešlo).
Po složení to bylo lepší (všechny hodnoty na 13-tém kanálu +- okolo nuly), ale jak jsem následnou kontrolou zjistil, tak jen do chvíle než se motor více ohřál.
Ten zlom nastává cca. okolo 70°C... jakmile se to ohřeje, tak ty hodnoty jdou do háje...
Napadlo mě zkusit prohodit dva vstřiky - pokud se chyba a vysoké hodnoty přesunou na jiný válec (momentálně je to na prvním válci), tak pak by to mělo být vstřikem... pokud by to zůstalo na prvním, tak pak byde chyba asi v elektrice...
Co si o tom myslíte? Je to správná úvaha? Lze to takto ověřit?
Případně máte nějaký jiný tip co s tím?
Po složení to bylo lepší (všechny hodnoty na 13-tém kanálu +- okolo nuly), ale jak jsem následnou kontrolou zjistil, tak jen do chvíle než se motor více ohřál.
Ten zlom nastává cca. okolo 70°C... jakmile se to ohřeje, tak ty hodnoty jdou do háje...
Napadlo mě zkusit prohodit dva vstřiky - pokud se chyba a vysoké hodnoty přesunou na jiný válec (momentálně je to na prvním válci), tak pak by to mělo být vstřikem... pokud by to zůstalo na prvním, tak pak byde chyba asi v elektrice...
Co si o tom myslíte? Je to správná úvaha? Lze to takto ověřit?
Případně máte nějaký jiný tip co s tím?
Ford Galaxy 1,9 TDi PD 85KW 2002
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.10.2014 20:12
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Ahoj, prosím o radu: vyměnil jsem vačku na BRT 06 a před výměnou jsem měl hodnoty na kanále 13 viz. foto a na volnoběh s bufíkem byla spotřeba 0,8-0,9L.
Po výměně jsou hodnoty na kanále 13 viz foto a spotřeba s bufíkem 1,1L. Seřízení vstřiku jsem provedl dvakrát a pokaždé s jinými hodnotami. Poprvé jsem vstřiky seřídil vahadlo na "oko" dole a vstřik utažen a následně povolen o 180 stupňů. Hodnoty 0,85 1,1 atd.
Podruhé jsem již použil na vahadlo budík a vstřik opět pootočil o 180 stupňů a hodnoty jsou na obr.
Motor neškube, startuje pěkně, nekouří pouze ty hodnoty na kanále 13 dost vysoké a spotřeba. Myslím. že problém bude asi v síle utažení vstřiku před povolením o 180 st. Jakou silou se to má utahovat přibližně Nm? Nic jiného mně nenapadá.
Díky za každou radu.
Po výměně jsou hodnoty na kanále 13 viz foto a spotřeba s bufíkem 1,1L. Seřízení vstřiku jsem provedl dvakrát a pokaždé s jinými hodnotami. Poprvé jsem vstřiky seřídil vahadlo na "oko" dole a vstřik utažen a následně povolen o 180 stupňů. Hodnoty 0,85 1,1 atd.
Podruhé jsem již použil na vahadlo budík a vstřik opět pootočil o 180 stupňů a hodnoty jsou na obr.
Motor neškube, startuje pěkně, nekouří pouze ty hodnoty na kanále 13 dost vysoké a spotřeba. Myslím. že problém bude asi v síle utažení vstřiku před povolením o 180 st. Jakou silou se to má utahovat přibližně Nm? Nic jiného mně nenapadá.
Díky za každou radu.
VW Passat Variant 2,0 CR DSG 4motion
-
- Profík
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 17.05.2009 18:53
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ja bych rekl,ze bude problem u synchronizace vacky.taky to ted resim a kdyz se delaji rozvody,tak se u edc16 coz mame dela na pripravky a to mam na -2.9 stupnu a ty tam mas -0.5 a to se delalo u edc15.ale aj na tech -2.9 me prijde stoupla spotreba.tak zkus udelat rozvody na pripravky nebo tam dej aspon -2.9 a zkus
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.03.2017 20:54
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Někdo z Pardubic, Chrudimi, nebo blízkého okolí, kdy by se mi kouknul na motor, který má divné chování, ale v nepravidelných intervalech?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.04.2011 16:09
- Bydliště: Liberec
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravím všechny a mám velkou prosbu. Mám galaxy II, r.v. 2003, motor 1.9 TDI 85 kW AUY. Při vyšších otáčkách cca po 2.000 mi začal dost cukat motor, když snížím otáčky, jede v pohodě. Mám VAG jen takový ten přenosný a objevila se mi závada 16705 - čidlo otáček motoru (G28) nevěrohodný signál. Rad a tipů je tady mraky , ale raději bych našel někoho v okolí Liberce, kdo by si na mne udělal čas (samozřejmě to nechci zadara), kdo má VAG třeba na noťasu a projede to se mnou. Možná to bude chtít jen přiohnout konektory pro vstřiky, což bych zvládl, ale nemám garáž ani možnost si ji půjčit a v tom neustálém dešti to fakt dělat nechci. Servis si nechávám až jako poslední zoufalou možnost - po několika špatných zkušenostech, kdy se postupně měnily drahé díly podle toho, co říkala diagnostika a potom se nakonec zjistila závada na blbé kostře. Prostě hledám nadšence, který by se mi na to kouknul. Moc dík. telefon na mne je 774 595 488.
Ford Galaxy III r.v. 2012, 2.0 TDCi / 120 kW (TXWA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.09.2017 23:08
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Dobrý den chtěl bych se zeptat co by tohle mohlo byt a neustale dolivam olej.[album]is
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
hm....co mame vidiet...
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Málo informací. Co je to za auto/motor. Co znamená "neustale dolivam olej", jak třeba litr na 100km, nebo litr na 1000Km? Ten mastný flek je na spoustě motorů, prostě "jen" nekde prolíná olej, pokud vyloženě nekape, tak to nemusí znamenat vážnou závadu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.10.2014 18:01
- Bydliště: ceska trebova
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
dobrý den
chlapi potřebuji poradit,budu měnit těsnení pod hlavou a kontroloval jsem vstřiky přes vag skupina 13 1 valec - 0,4 , 2 valec - 0,1 ,3 valec 0,1 a 4 valec 0,4 teplota 50C to se mě zdá dobry ale skupina 23 je zla 1val 71 , 2val 63 , 3val85 ,4val 61 co si o tom myslite? Jěste synchronizace klika vacka stasně líta -1,7 ,0 ,2,2 v pravidelném intervalu
chlapi potřebuji poradit,budu měnit těsnení pod hlavou a kontroloval jsem vstřiky přes vag skupina 13 1 valec - 0,4 , 2 valec - 0,1 ,3 valec 0,1 a 4 valec 0,4 teplota 50C to se mě zdá dobry ale skupina 23 je zla 1val 71 , 2val 63 , 3val85 ,4val 61 co si o tom myslite? Jěste synchronizace klika vacka stasně líta -1,7 ,0 ,2,2 v pravidelném intervalu
Seat Alhambra 1,9 tdi 85 kw 4*4
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.10.2014 18:01
- Bydliště: ceska trebova
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Chlapi nikdo neporadi jak vypadaji ty vstriky?Jestli je tam mam dat z5
Seat Alhambra 1,9 tdi 85 kw 4*4
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ako som sa docital na dieselpower fore tak hodnota bliziaca sa 100 je na zvazenie na ich repas. ono ta hodnota je cas v ms kedy zacina vstrekovat od casu kedy by mal.......takze nove vstrekovace maju nulovu popripade mozno aj do minusu honotu....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 30.10.2014 18:01
- Bydliště: ceska trebova
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Takze myslis ze jsou pred smrti a mam sehnat jiny
Seat Alhambra 1,9 tdi 85 kw 4*4
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Ja by som ich dal zrepasovat ked to je rozhodene v prahe mate super firmu a to dieselpower poslal by som ich tam na repas a aj cenovka je prijatelna.....jazdene mozno len vtedy ze by som ich pozrel diagnostikou ked su este v motore....to je uz na tebe...