Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
PříspěvekNapsal: 17.07.2016 19:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2382

Bydliště:

Green town at Prague

Omlouvat se nemusíš, ale nastudovat pravidla by jsi měl...

1. Základ je dát auto na diagnostiku a podle výpisu paměti závad se ptát...
2. Ano, je možné, že nespálená nafta kouřila bíle
3. Prostoduj tohle vlákno...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
PříspěvekNapsal: 01.08.2016 22:08 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2014

Příspěvky:

2

Je to záhada, stále jede na tři válce, diagnostika píše bez zážehu na čtvrtém válci, prohodil jsem funkční vstřik ze třetího na čtvrtý válec, vyměněna el. lišta ke vstřikům, prozvoněny dráty od vstřikového konektoru na liště až k jednotce a vše je OK. Neřešíl to někdo? Už nevím...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
PříspěvekNapsal: 02.08.2016 13:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.08.2011

Příspěvky:

29

Tak jsem po nějaké době zjistil, že jsem si nakonec nepomohl... závada na paměti je znovu a na 13 kanálu jsou hodnoty jako předtím... Zkusil jsem se ještě jednou podívat na kontakty a spojení zemí ve svazku (zkoušel jsem je i proletovat, ale nějak moc to nešlo).
Po složení to bylo lepší (všechny hodnoty na 13-tém kanálu +- okolo nuly), ale jak jsem následnou kontrolou zjistil, tak jen do chvíle než se motor více ohřál.
Ten zlom nastává cca. okolo 70°C... jakmile se to ohřeje, tak ty hodnoty jdou do háje...

Napadlo mě zkusit prohodit dva vstřiky - pokud se chyba a vysoké hodnoty přesunou na jiný válec (momentálně je to na prvním válci), tak pak by to mělo být vstřikem... pokud by to zůstalo na prvním, tak pak byde chyba asi v elektrice...

Co si o tom myslíte? Je to správná úvaha? Lze to takto ověřit?
Případně máte nějaký jiný tip co s tím?

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDi PD 85KW 2002


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tučňák a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group