Stránka 4 z 19

Re: Motor cukání

Napsal: 07.06.2009 11:58
od Marek77
Projdi si SHERLOCKa - v celém fóru hledat nemusíš, SHERLOCK to vyhledá za Tebe.


http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 41&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Motor cukání

Napsal: 09.06.2009 19:09
od mantinel115
mahura píše:Ahoj všem jsem tu nový a potřeboval bych poradit s jednou závadou...Sharan II 1,9 PD 85KW rv 2005 motor pocukává okolo 1500-2000 otácek při mírném přidání plynu...když přidám hodně tak se to neprojeví....nádrž jsem vypustil vytřel do sucha a vyměnil palivový filtr ale stále nic.....máte někdo zkušenost s touto závadou? budu rád za každou radu :roll: :roll:
klikni si normalne v googli -skubani motoru 1.9 TDI PD-vybehne ti vsetko okolo toho odvsadial.u mna to boli kontakty na triskach/vstrikoch/.stacilo ich napruzit. a popri tom som zaslepil ERG ventil,pre istotu.ale,musim povedat,ze auto ozilo v nissich otackach.

Re: Motor cukání

Napsal: 09.06.2009 19:15
od mahura
mantinel115 píše:
mahura píše:Ahoj všem jsem tu nový a potřeboval bych poradit s jednou závadou...Sharan II 1,9 PD 85KW rv 2005 motor pocukává okolo 1500-2000 otácek při mírném přidání plynu...když přidám hodně tak se to neprojeví....nádrž jsem vypustil vytřel do sucha a vyměnil palivový filtr ale stále nic.....máte někdo zkušenost s touto závadou? budu rád za každou radu :roll: :roll:
klikni si normalne v googli -skubani motoru 1.9 TDI PD-vybehne ti vsetko okolo toho odvsadial.u mna to boli kontakty na triskach/vstrikoch/.stacilo ich napruzit. a popri tom som zaslepil ERG ventil,pre istotu.ale,musim povedat,ze auto ozilo v nissich otackach.
Děkuju o těch kontaktech už jsem taky slyšel :) vyzkouším a písnu

Re: Motor cukání

Napsal: 11.06.2009 13:31
od mahura
Tak kontakty to nejsou :( :(

Re: Motor cukání

Napsal: 12.06.2009 08:06
od patper
...a co rika ''pan'' VAG :?: :?: :?:

Re: Motor cukání

Napsal: 12.06.2009 08:12
od mahura
patper píše:...a co rika ''pan'' VAG :?: :?: :?:
Pan VAS mlčí a možná i mlží :D :D ...dostal jsem tip od Luci na budíky tak rozeberu a mrknu na to..dám vědět :lol: Musím do rachoty budu odpolko

Re: Motor cukání

Napsal: 12.06.2009 08:18
od patper
Kouri ti to? Pri rozjezdu to take dela = musis pridat vice plynu?

Re: Motor cukání

Napsal: 12.06.2009 13:11
od mahura
patper píše:Kouri ti to? Pri rozjezdu to take dela = musis pridat vice plynu?
Při rozjezdu se chová normálně jde krásně za plynem a když na to hodně šlapu tak se neprojeví vůbec nic ani při rozjezdu... nekouří a nejvíc se to projevuje při podřazení do nízkejch otáček třeba železniční přejezd z 3 na 2 a potom mírné přidání do mírného kopečka 1500-2000 otáček pocuká ...přidám víc plynu a je vše ok...je zajímavý že když dám plnou nádrž tak ty projevy (cukání) nejsou tak zřetelné což by zase ukazovalo na dodávku paliva ale to by dělalo ve všech režimech a naopak víc ve vyšších otáčkách z čehož jsem trochu ve smyku ale pro zatím zkusím vyndat budíky a hodit očko na spoje :roll: :roll:...jinak kdyby to chtěl někdo vyzkoušet na vlastní ruce a nohy tak o víkendu přijedu Praha a blízké okolí :D :D

Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky

Napsal: 14.06.2009 20:14
od mahura
Tak vyřešeno zaslepil jsem EGR ventil a je po problému :D :D :D :ura1: :ura1: :ura1:

Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky

Napsal: 15.06.2009 08:17
od patper
Presne tak jsem to mel i jaaaaa :wink:

Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky

Napsal: 15.06.2009 17:18
od mantinel115
mahura píše:Tak vyřešeno zaslepil jsem EGR ventil a je po problému :D :D :D :ura1: :ura1: :ura1:
no prosim!!!a ze odmontovat,cistit,osetrit,namontovat...prdlacky,zaslepit a je klud.vitaj v klube EGR off.mne to aj po "off"ozilo v nissich otackach.

Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky

Napsal: 15.06.2009 17:34
od patper
:D ja ho ale nemam zaslepenej,ale jen vagem privrenej :wink:

Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky

Napsal: 12.08.2009 08:53
od prikryl
A jak jsi to přesně na VAGu přivřel na dobro? Prosím...Taky škube v popisovaném rozsahu, jako by se dusil...Všude jsem našel, že na PD motorech je třeba i po zaslepení ošetřit na VAGu, nikde ale není napsaný JAK !!!

Díky :!:

ALHAMBRA

Napsal: 03.10.2009 18:42
od MUFOS
ZDRAVIM VŠECHNY Z KLUBU.
TAKY JSEM SI UDĚLAL RADOST A PŘE TÝDNEM JSEM SI KOUPIL DOCELA NALOŽENOU ALHAMBRU 2.
JE TO ČTYŘKOLKA 1.9PD r.v.2002.
RADOVAL JSEM SE,ALE JEN DO DNEŠKA .
MOTOR ZAČAL MÍT NEPRAVIDELNÝ CHOD TAK JSEM TO PÍCHNUL NA VAG A TAM TO PIŠE TOTO:

18077-ventil pro pumpu/dyzu válec 4(N243)el. chyba
16688-válec 4 zjištěno vynechání zátěže
19463-snímač polohy vačkového hřídele (G40)-žádný signál

KDYŽ JSEM AUTO KOUPIL TAK NA VAGU NEBYLO NIC A OD TE DOBY JSEM NAJEL CCA 2000 KM.
AUTO STARTUJE A NA PŘÍSTROJOVCE SVÍTÍ ESP. DÍK ZA PŘÍPADNÉ RADY A DOUFÁM ,ŽE SE TÍM PROBLÉMEM BRZO
PROKOUŠU A BUDU UŽ JEN CHVÁLIT

Re: ALHAMBRA

Napsal: 03.10.2009 18:52
od michall
Ahoj,

vítej na fóru. Snažíme se tu udržet pořádek a dotazy směrovat do správných témat. Přečti si pravidla
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=25546" onclick="window.open(this.href);return false;
Nastuduj Sherlocka
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false;

K tvému dotazu - něco podobného jsem měl taky. Motor po delší cestě vynechával, kuckal, netáhl. Nakonec to - snad - bylo špatným kontaktem na vstřikovači.

Tak ať se ti tu líbí a najdeš řešení všech potíží.