Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 00:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

Zdravim všechny šikuly,

několik otázek k diskusi a radám - zkušenosti s motorem 2,0 TDI PD 1O3 kW a DPF filtrem...
Jaké máte zkušenosti s tímto motorem, spotřebou, poruchovostí..?
DPF filtr - stejné otázky + zkousel ho někdo odstranit a motor samozřejmě SFTW a HW upravovat? Výsledek?

Děkuji všem za názory

vašek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 00:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

Motor s DPF se chová stejně jako motor bez DPF. Nepatrný rozdíl je ve spotřebě, kde motory s DPF mají o dvě až tři deci vyšší spotřebu.

DPF nemusíš odstraňovat - pomineme-li, že je to ilegální a v některých zemích na kriminál, je mnohem jednodušší koupit auto bez DPF rovnou. SAG lze totiž koupit v obou provedení.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 06:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

Sharika s timto motorem i DPFkou (bohuzel) jsem již koupil..tak ted musím bojovat...(výhodná koupě- 2007 za 310 tis., km sedí, serviska pravá- ověřeno - z rakouska/
Ten motor já v podstatě znám - mám ho i v O II. Jede pěkně, občas cuká, to mě nepřekvapí- také už to znám.. Nicméně spotřeba je fakt celkem vysoká- při velmi pomalé i dálniční jízdě okolo 8l, město 9-10. VAG mě teprve čeká. Ale z pozjišt. info o DPF rozpaky- spotřebu může zvýšit celkem dost - styl jízdy v městě- přívstřiky paliva pro spalování částic, i více než deklar. pár deci. Navíc jeho časté znehodnocení potom, výměna - materiál 30 tis. U zde již deklar. firmy mi řekli, že ho ted na superbu vyndali a prošel emisemi a vše OK- změní se mapy, čili SFTW a fyzicky vyndá. Jinde mi někdo řekl, že pak více odchází ŘJ... tak sháním informace a názory... bezhlavě do ičeho nejdu...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 07:06 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2134

Bydliště:

Vysočina, MB

Napiš uživateli Chiptuner on se tim zabejvá na poslednim Celorepublikovim sraze clubu sem se snim o tom bavil a už to prej řeší... :wink:

_________________
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem... Říkají o mě, že jsem odborník....

_________________
Audi S4, Octavia II TDI RS 125kW


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 09:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

domestik píše:
Sharika s timto motorem i DPFkou (bohuzel) jsem již koupil..tak ted musím bojovat...(výhodná koupě- 2007 za 310 tis., km sedí, serviska pravá- ověřeno - z rakouska/
Ten motor já v podstatě znám - mám ho i v O II. ...

Dovolím si Tě opravit - motory 2,0 TDi, které se dávají do Sharana, Octavky určitě nemají - OI určitě ne, OII bohužel taky ne. To jsou úplně jiné motory a společného kromě kubatury nemají vůbec nic.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

No, to je pro mne novinka- nedovolim si prilis oponovat stran motoru - ale je to taktéž PD, stejná kubatura, pravda, tak v čem se liší..? Rozhodně to není CR..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 10:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

Musíš to brát podle označení motoru (např. AUY, BRT, ASZ, ...). Označení je na štítku v kufru za "deklíkem" obvykle vpravo (občas i vlevo). Motory se můžou být hodně podobné, lišit se ale můžou výkonem, krouťákem, ... Prostě v základu stejný motor je uzpůsoben pro montáž do konkrétního auta. Více asi vysvětlí Marek77

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 27.07.2010 15:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

domestik píše:
No, to je pro mne novinka- nedovolim si prilis oponovat stran motoru - ale je to taktéž PD, stejná kubatura, pravda, tak v čem se liší..? Rozhodně to není CR..



Napr. ina hlava, ine rozvody, 8V namiesto 16V ...... Ked sa na tie 2 motory pozries tak to bije do oci.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Filtr pevných částic - dolití aditiva do nádržky
PříspěvekNapsal: 17.08.2010 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.08.2010

Příspěvky:

1

Nazdárek nevíte někdo jake aditivum se dolejvá do nádržky?
Mam sharan r.v. 2007 2,0 tdi a nádržka tam opravdu je upozornil mne opravář.Tak jsem to sehnal jmenuje se to Satacen 25. VW part No. G052 143 A2 Cena 1370,- za 1 l
Tak ten sráč sjem tam nalil a kontrolka zhasla. Děkuji za pomoc všem !!!!!!!


Naposledy upravil golfguru dne 19.08.2010 19:45, celkově upraveno 6

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr pevných částic - dolití aditiva do nádržky
PříspěvekNapsal: 18.08.2010 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2008

Příspěvky:

24

Bydliště:

Most

žádné,naše auta nejsou peugeoty

_________________
galaxy 1.9TDI 85kw 2005 prodáno
VW touran 1.2tsi 81kw 2016

_________________
Galaxy II 85kw(115kw) r.v.2005


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 29.08.2010 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

Já mám tenhle motor taky i rok 2007, jenže bez DPF. Když jezdím v klídku tak jsem na 6,4l, ale není problém se dostat kolem 9l/100km. Záleží na způsobu jízdy.
Jinak nevím jestli je to ještě aktuální, ale jeden známej má DPF a najednou mu začala stoupat spotřeba asi jako Tobě. V servisu mu doplnili za 1800,- nějakou "močovinu" a je zase v pohodě. Kdyby se na to doplnění vykašlal tak by ho prý časem pozdravoval nový filtr pevných částic. Moc o tom nevím, ale snad aspoň to pomůže.

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 10:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

domestik píše:
No, to je pro mne novinka- nedovolim si prilis oponovat stran motoru - ale je to taktéž PD, stejná kubatura, pravda, tak v čem se liší..? Rozhodně to není CR..

Základní rozdíl popsal abeljozef. Motory 2,0 TDi v Octavii II jsou motory se šestnácti ventily a dvěma vačkovými hřídeli, zatímco motor 2,0 TDi v Sharanu je osmiventilový s jednou vačkou. Od toho se odvíjí mnoho skutečností. Motory v Sharanu vycházejí z původních motorů 1,9 TDi PD (průměr válců je převrtaný), ovšem motory 2,0 TDi v OII jsou motory zcela nové koncepce.

Motory v OII a SAG nemají krom zdvihového objemu společného vůbec nic.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DPF filtr a motor 2,0 TDI PD
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 13:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

Marek77 píše:
domestik píše:
No, to je pro mne novinka- nedovolim si prilis oponovat stran motoru - ale je to taktéž PD, stejná kubatura, pravda, tak v čem se liší..? Rozhodně to není CR..

Základní rozdíl popsal abeljozef. Motory 2,0 TDi v Octavii II jsou motory se šestnácti ventily a dvěma vačkovými hřídeli, zatímco motor 2,0 TDi v Sharanu je osmiventilový s jednou vačkou. Od toho se odvíjí mnoho skutečností. Motory v Sharanu vycházejí z původních motorů 1,9 TDi PD (průměr válců je převrtaný), ovšem motory 2,0 TDi v OII jsou motory zcela nové koncepce.

Motory v OII a SAG nemají krom zdvihového objemu společného vůbec nic.


Já si zase myslím, že do Octavie 1Z3 se dával od roku 2006 i motor 2.0TDI 8V 103kW. Někdo mě dokonce říkal, že na 2.0 Tdi v Sharanu měnil rozvody a dával tam z OctavieII. Fakt nevím, ale je možný, že ho má i v Octavii.

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 18:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Ano existuje motor BMM 8V ale na zivo som ho este v oktavke II nevidel. Co som tu zatial mal boli BKD 16V. Ale zaciname byt hodne OT takze presun do inej temy.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

529

Bydliště:

VWýchodní Čechy

z.bury píše:
Já mám tenhle motor taky i rok 2007, jenže bez DPF. Když jezdím v klídku tak jsem na 6,4l, ale není problém se dostat kolem 9l/100km. Záleží na způsobu jízdy.
Jinak nevím jestli je to ještě aktuální, ale jeden známej má DPF a najednou mu začala stoupat spotřeba asi jako Tobě. V servisu mu doplnili za 1800,- nějakou "močovinu" a je zase v pohodě. Kdyby se na to doplnění vykašlal tak by ho prý časem pozdravoval nový filtr pevných částic. Moc o tom nevím, ale snad aspoň to pomůže.


Ta močovina je udajně aditivum ktere se davkuje automaticky při natankování samo auto. :-D Ano bez močoviny by filtr udělal pápá ohledně nárustu spotřeby ????

_________________
VW Sharan II, 1.9 TDi PD 85Kw/115koní + pár dalších k tomu


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group