MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 31.07.2018 21:28
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Ahojte.
Ako zistim kolko tam toho este mam? Zasvieti nejaka kontrolka, ked je treba doplnit?
Ako sa to aditivum doplna do tej nadrzky? Treba na to špeciálnu techniku, alebo to zvladnem v (dobre vybavenej) garazi?
Co sa stane ked sa to minie uplne?
Dakujem za info, zatiaľ nemam ziaden problem a vsetko filtruje ako ma
Ako zistim kolko tam toho este mam? Zasvieti nejaka kontrolka, ked je treba doplnit?
Ako sa to aditivum doplna do tej nadrzky? Treba na to špeciálnu techniku, alebo to zvladnem v (dobre vybavenej) garazi?
Co sa stane ked sa to minie uplne?
Dakujem za info, zatiaľ nemam ziaden problem a vsetko filtruje ako ma
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Nemáš problém?
Neřeš, jezdi.
Neřeš, jezdi.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 31.07.2018 21:28
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Marek, ďakujem Ti za vyčerpávajúcu (ale pravdivú) odpoveď.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Co bys na tom chtěl vymýšlet?
Ohledně aditiva pro DPF:
Některé automobilky, například PSA, mají výměnné patrony. Nádobka s aditivem se vymění "kus za kus" za tu vypotřebovanou.
Jiné automobilky to mají tak, že si koupíš flašku a z ní odliješ do nádobky ve vozidle nějaké množství (dejme tomu tři deci).
O doplnění aditiva, resp. výměnu patrony, si auto řekne samo. Pokud aditivum nedoplníš, obvykle motor jede ve sníženém výkonu, případně nejede vůbec. Nicméně nemusíš se plašit - vůz si o doplnění aditiva řekne v dostatečném předstihu (třeba i několik tisíc km před úplným vyčerpáním aditiva).
Ohledně aditiva pro DPF:
Některé automobilky, například PSA, mají výměnné patrony. Nádobka s aditivem se vymění "kus za kus" za tu vypotřebovanou.
Jiné automobilky to mají tak, že si koupíš flašku a z ní odliješ do nádobky ve vozidle nějaké množství (dejme tomu tři deci).
O doplnění aditiva, resp. výměnu patrony, si auto řekne samo. Pokud aditivum nedoplníš, obvykle motor jede ve sníženém výkonu, případně nejede vůbec. Nicméně nemusíš se plašit - vůz si o doplnění aditiva řekne v dostatečném předstihu (třeba i několik tisíc km před úplným vyčerpáním aditiva).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.03.2015 15:45
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Mám také stejné problémy VW Sharan 2.0 Tdi 103 KW r.v. 2007, při jízdě škubal, po těchto opravách už ne :
Momentálně vyměněn EGR, propláchnutý DPF, vyměnéné čidlo na DPF, ale stále mi bliká kontrolka žhavení :- (
Napadlo mne dle toho co tu píšete prazdné AdBlue ? Viděl jsem vedle výfuku nádržku na něj, kudy se tam leje ? V kufu není žádné víčko...
Děkuji
Momentálně vyměněn EGR, propláchnutý DPF, vyměnéné čidlo na DPF, ale stále mi bliká kontrolka žhavení :- (
Napadlo mne dle toho co tu píšete prazdné AdBlue ? Viděl jsem vedle výfuku nádržku na něj, kudy se tam leje ? V kufu není žádné víčko...
Děkuji
Naposledy upravil(a) fanax dne 09.02.2022 15:08, celkem upraveno 1 x.
VW SHARAN 2.0 TDI 103 KW r.v. 2007
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
2007 (PD motor) nejspis nebude mit jeste AdBlue (i kdyz trebas Pasik ho uz mit mohl)
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.03.2015 15:45
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Právě že ta nádržka vedle pravého zadního kola tam je :- (
VW SHARAN 2.0 TDI 103 KW r.v. 2007
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
neni to pro SATACEN?
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.03.2015 15:45
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Ted jsem to zjistil, je to ono :- (
VW SHARAN 2.0 TDI 103 KW r.v. 2007
-
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18.07.2012 21:43
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
Zdravím,trochu toto staré téma oživím. Netušíte někdo jak se dolévá ten Satacen do té nádržky pro aditivum? V origo sevisu říkali něco o speciálních přípravcích na odsátí a i doplnění s tím že nádobka se musí sundat z auta a pak doplnit.Děsí mě představa těch zarezlých šroubů,jestli je utrhneme na co to potom přichytíme zpět.Ani podle výkresu z origo servisu tam není vidět žádná hadička nebo truba kterou by se to dalo doplnit.Poradíte někdo? V pondělí ráno jdu na výměnu oleje a všech filtrů a doplníme i to aditivum.Už jsem ho objednal 3 litry za 6000kč (((((. děkuju za rady
Vw Sharan 2,0TDI Freestyle BRT 12/2006 s DPF fitrem