MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

Ahoj zdravím.Pročetl jsem si celé příspěvky co tady popisujete.Bylo tady několik dotazů ohledně doplnění AD BLUE.Ale odpovědi jsem se nedočetl.Můžete tedy prosím napsat napsat jestli víte jak rozpoznám,že mám málo AD BLUE v nádržce?Rozsvítíse nějaká kontrolka čí se objeví nějaké varování na displeji?Děkuji za odpovědi

Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

Ahoj.zdravím.Dneska jsem si psal z klukama co dělají upravy řídících jednotek.Měl jsem zájem o odpojení EGR ventilu,ale varovali mě před tím,že mi po čase odejde DPF filtr jelikož bude odcházet více spalin přes filtr.Chtěl jsem vědět kolik km bych byl schopen ujet než se mi zacpe.Odpovědi jsem se nedostal jelikož psali,že to záleží na způsobu jízdy město či dálnice ale km mi nenapsali.Bude z Vás někdo vědět kdy by došlo ke zničení to filtru?Kolik km vydrží při zavřeném DPF?Díky a pozdravuju

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od smolda »

Na fóru najdeš člověka s nabídkou demontáže DPF filtru...
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

Poradíš jak ho najdu?Jsem na toto trochu laik dik

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od motorpower »

To kolik km najedeš ti opravdu nikdo neřekne, je to opravdu individuální. Ale s tím EGR mají pravdu, tohle není stará fajfka.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

Tak já fakt nevím co s tím.Jestli mám ten EGR nechat vypnout nebo jezdit z cukajícím autem!Když ho odpojím na konektoru auto šlape jak hodiny!Na wagu to nepíše žádnou závadu.Ještě jsem tady četl že když je málo ad-blue tak auto při akceleraci cuká.To by taky naznačovalo moji závadu.Akorát nevím jak zjistím jestli je tam té močoviny dost.A další problém je v tom když ji nechám doplnit abych zase zbytečně nevyhodil prachy!Jinak spotřeba podle mě není příliš vysoká.Asi tak po městě oklo 7-8 litrů.Po dálnici při tempomatu tak asi okolo 8-9 litrů.Když jedu v klidu po městě nebo kombinovaně spotřeba se ustálí tak na 6.9-7.2 litrů což si myslím je slušné a to mě přivádi na myšlenku,že toho ad-blue je asi dost!Protože spotřeba a výkon si myslím je v normě.Tak prosím dejte radu jak to mám vyřešit.Už mám plné zuby platit spousty peněz za servisy a diagnostiky.Díky všem

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od matko001 »

A mas ho vycisteny? Viac krat som ho uz videl z polky zarasteny bordelom a potom robil problemy...
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od motorpower »

Nebo třeba i nový...nedej bože :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od matko001 »

Poznam nasu realitu a viem, ze vymena EGR pokial nieje fakt pruser nieje uplne pravdepodobna.
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

EGR venti je uplně nový.Má nejeto cirka 15000km.Ale při výměně bylo třeba udělat zakladní nastavení a to vše jsem nechal udělat.I přesto tento problém pokračuje ihned po výměně.Tak si myslím že problém může být někde jinde.Možná v ŘJ ?Opravdu nevím.Diagnostika nehlásí žádný problém jenom sporadickou závadu na EGR ventilu.a to je vše!Můžu jenom potvrdit to,že když jsem to auto kupoval tak to cukalo brutálně při skoro každé akceleraci.Tak jsem starý EGR vytahnul a pořádně vyčistil.Byl přidřený v jedné poloze.Promazáno vyčištěno a po zkušební jízdě minimalně o 90%cukání zmizelo.Dospěl jsem k názoru že bude třeba EGR vyměnit a to jsem učinil a zbytek je již nahoře napsaný.Jak ho odpojím na konektoru auto šlape jak má.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od motorpower »

Vyzkoušet zda je orig sw, a zda je opravdu EGr Ok. Pokud byl orig výroba tak by měl, pokud se dělá neorigo , je to tím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
matko001
Závodník
Závodník
Příspěvky: 639
Registrován: 19.06.2012 23:32
Bydliště: Amsterdam NL

MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od matko001 »

Neviem ci som to mal pri VW alebo u Volva, ale pri jednom som dokazal urobit cez diagnostiku test clenu, kde sa mi pekne otvoril a zase zavrel. Ked bol na aute tak to bolo len pocut ako klik klak, bez ziadnych zvukov medzi tym.
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT

Alhambra 46
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 01.06.2012 18:49
Bydliště: Ostrava

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Alhambra 46 »

Zdravím vás všechny.Dneska jsem obtelefonoval půl republiky co se týče mého problému.Tak ceny za odstranění DPF filtru se pohybujou od 5000 kč do 12000 kč včetně mechanické demontáže.Jenže né všichni jsou schopni odpjit softwarově EGR.Když už mi došli nervy zavolal jsem do jedné firmy a tam jsem zdělil svůj problém a chtěl jsem odstranit EGR a dostalala se mi odpověď proč?Když ho nechám odpojit ODEJDE MI TURBO.Je to fakt nebo kec.Dneska jsem už slyšel tolik názoru že nevím co je pravda.Poraďte prosím.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od motorpower »

Napiš TDI FUNOVI :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3493
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od smolda »

Netuším proč by ti mělo odejít turbo kvůli EGRu, ale TDI FUN je asi nejlepší volba.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“