MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

chtel jsem se zeptat, lze se nejak dopatrat podle VIN jestli Sharan ma filtr pevnych castic?
(Jinak kod motoru BVHX0AFABC)

diky
Marek77 píše:Motor s DPF se chová stejně jako motor bez DPF. Nepatrný rozdíl je ve spotřebě, kde motory s DPF mají o dvě až tři deci vyšší spotřebu.

DPF nemusíš odstraňovat - pomineme-li, že je to ilegální a v některých zemích na kriminál, je mnohem jednodušší koupit auto bez DPF rovnou. SAG lze totiž koupit v obou provedení.
jak to lze rozpoznat?

DPF je cislo 13? .... ten mam cca. v prostred vyfukoveho svodu
ale na teto fotce to vypada trochu jinak ne?
Obrázek
Nadrz na AD blue je kde? jake cislo?
Obrázek
http://www.baltic-auto.lt/Technologijos/DPF" onclick="window.open(this.href);return false;

Nema nekdo TIP kdo by me doplnil AD blue na Severni Morave,pripadne odstranil DPF s upravou map a pripadnym precipovanim?
ratte opa

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

ale zase zde ten filtr pevnych castic vypada uplne jinak a je umisten na spolecne prirube s KATem
Obrázek
:roll:
http://www.onlineautomotive.co.uk/Volks ... ystem.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

zde KAT bez filtru pevnych casti pro Sharan 2.0TDI
Obrázek
zde KAT s filtem pevnych casti pro Sharan 2.0TDI
Obrázek

http://www.onlineautomotive.co.uk/Volks ... rters.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

dokaze me nekdo v tom udelat poradek co je co,diky
ratte opa

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

tak jsem se konecne dopatral vysledku,
jestli auto ma DPF lze vycist opravdu dle vyrobniho stitku,kde jsou uvedeny kody vybavy.

pokud je na stitku kod: 7GG jedna se o vozidlo s DPF pokud je uvedeno 0GG jedna se o vozidlo bez DPF.
Ja mel stesti

Kód: Vybrat vše

0GG = Exhalační předpis EU4
7GG = Exhalační předpis EU4 DPF
http://igorweb.org/equidec/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázek
ratte opa

Uživatelský avatar
Charlie.007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 22.03.2008 10:57
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Charlie.007 »

Mám na vás znalé takovej dotaz. Jaké typy motorů 2.0 TDI se dávaly (nebo ještě snad dávají :?: ) do Sharanů II a Alhamber II :?: Nemyslím už tu III novou řadu. A jaký z těchto 2.0 TDI motorů je asi nejlepší ( BRT, BVH,...) :?: Díky za info
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

od 11/2005 u Sharanu a Alhamber se montovaly stejné motory a to pouze 8-ventilové 2.0TDI ve verzích BVH a BRT, ty se dále dají ještě rozdělit na typy bez DPF a s DPF
ratte opa

Uživatelský avatar
Charlie.007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 22.03.2008 10:57
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Charlie.007 »

A rozdíl je v nich jaký :?:
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

103kw BRT
100kw BVH (motor určený pro země Beneluxu,kde 100kW verze podléhá nižší ekologické skupině,tudíž nižší daně)

rozdíl v řídící jednotce,Více rozdílu by ti řekli ostatní dle ETKY.

Motor BRT vychází z 1.9TDI. Hlava,vstřiky a spodek je OK. Nicméně z dola jsou vyvažováky ( možný problém s pohonem olej.čerpadla díky šestihranu).Takže preventivně při výměně oleje vana dolů a výměna poháněcího šestihranu obj.č 03G 115 281 D.BRT má poháněné vyvažováky pomocí ozubených kol což je dobré.Před tím byl řetěz a to nebylo dobré řešení.
ratte opa

Uživatelský avatar
SkejT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pod Pradědem

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od SkejT »

tak vypada u SA 2.0TDI DPF (na prirube katalyzatoru)
Přílohy
2165710842_1.jpg
ratte opa

Uživatelský avatar
JozefKE
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 25.06.2012 11:04
Bydliště: Košice

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od JozefKE »

Dnes, keď som robil brzdy a končil som pravým zadným kolesom, tak som pokukoval po nádržke na aditívum.
Tak som sa najehneval, zvesil som ju dole, odskruktoval som ten plavák a zistil som, že tam mám ešte asi 1/4 - 1/3 náplne. (Ako inak sa dá zistiť stav náplne ?) Urobil som to, lebo sa blíži čas odchodu na dovolenku a nerád by som to riešil niekde v Taliansku. Nádržka by mala mať 4 litre. Po prepočítaní (Jožko Abel píše, že pomer 1:2800) sa spotrebovalo cirka 7560 litrov nafty, čo pri spotrebe, dajme tomu 8 l /100 km, vychádza 94500 najazdených km. Z uvedeného mi vyplýva, že môžem mať skutočne najazdených a deklarovaných tých 103000 km ako bolo v inzeráte.
To samozrejme platí, ak ešte nikto nedoplňoval aditívum. Jožko Abel, píšem múdro ?
Nájde sa tu niekto, kto už doplňoval, dal doplňovať do BRT s DPF aditívum, ako a čo to obnáša ?
Pýtam sa preto, lebo ak dám dole ten plavák, tak je jednoduché to tam doliať a čakať, kým sa DPF-ko upchá.
Alebo je v tom aj iný zádrheľ ?
Alhambra 2.0 TDI, 2008, BRT s DPF

Peters
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 12.05.2009 23:58

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od Peters »

Existuje moznost, ze by motor 1,9 TDI PD 85 kW, rok cca 2007-2010, motor zrejme typ BVK (EURO 4) byl v autech bez DPF filtru?
Nebo EURO 4 byl vzdy automaticky s DPF, bez ohledu na typ motoru?
(2,0 TDI BRT, BVK nebo 1,9 TDI 85 kW jen BVK? - asi ne uz AUY.)

Uživatelský avatar
JozefKE
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 25.06.2012 11:04
Bydliště: Košice

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od JozefKE »

1. Áno. Na splnenie EURO 4 nie je nutnosť mať DPF. (majú vôbec 1,9-ky DPF ?)
2. Určite nie. (stačí ti funkčný EGR a nevypálený katalyzátor :) )
EURO 4 platí pre motory vyrobené od októbra (října)2006. Ale dnes už je v platnosti EURO 5.
Motory BRT s DPF, čo sa týka pevných častíc, s veľkou rezervou už spĺňajú EURO 5.
Alhambra 2.0 TDI, 2008, BRT s DPF

Uživatelský avatar
firemaniac
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od firemaniac »

Kolik vám ukazuje VAG popílku ve filtru DPF? Já tam mám 132g, všude píšou že 60 je max, ale mně auto normálně jezdí...

walter
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.10.2009 19:29
Bydliště: Pardubice

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od walter »

Mě ukazuje dokonce 224 a auto jezdí normálně, bez rozsvěcování kontrolky. Akorát když je studené tak se mi zdá, že je línější odspodu. Všude se píše, že nad 60g je DPF na výměnu. Jak tomu mám tedy rozumět?
Sharan 2,0 TDI PD s DPF OFF + EGR OFF, r.v. 2005

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od sharik4x4 »

Odkaz na Vyvažováky.Nebudu to tu psát znovu.Dík

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 8&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF

Příspěvek od sharik4x4 »

z.bury píše:Zdravím,
chci se zeptat majitelů 2.0 Tdi (BRT) v našich autech. Tento motor má vyvažovací hřídele a olejové čerpadlo je poháněno unašečem (tuším šestihran). U audi to dost řeší, že se unašeč proklouzne ať už je to způsobeno vadným olejovým čerpadlem nebo samotným pohonem, každopádně to přestane mazat a to bez jakéhokoli varování.
Slyšel jste někdo o tomto problému u aut SAG ? Dík
Tady o tom je spousty,nebo to najdeš i na foru powerdieselu.Nebudu to psát znovu,stačí hledat-"vyvažováky".

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 8&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“