Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6550

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

tak tak, kámoš to má v kamionu a když dojde, ztratí výkon a žere jako kráva. Močovině se říká AD blue

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3816

Já jsem ale slyšel, že VW motory nepotřebují močovinu k regeneraci DPF - prý to probíhá samočinně bez jakéhokoli aditiva.

Motor BMM v Octavii II opravdu existuje (i když se už dlouho nevyrábí), je to 2,0 TDi s osmi ventily. Je to ale motor určený pro zahraniční trh. U nás se prodává pouze 16V verze s kódem AZV (100kW) nebo BKD (103kW). Navíc díky zpřísněným podmínkám se přestaly vyrábět motory PD, takže nyní jsou v nabídce pouze motory Common-Rail, které mají úplně jiné kódy.

_________________
DAEWOO Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic 1,6i 83kW (*2006)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 30.08.2010 20:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Ta "močovina" sa pouziva aj pri osobnych autach a aj pri VW. Nadrz moze byt napr. v priestore rezervy (priklad Superb). Z nej je po natankovani (cize zvyseni hladiny nafty v nadrzi nameranej plavakom) elektrickym cerpadlom precerpane adekvatne mnozstvo aditiva - močoviny do naftovej nadrze. RJ budikov informuje RJ motora o zvyseni hladiny PHM - nafty. Dalej RJ motora iniciuje docerpanie aditiva. V podstate ta "močovina" je latka osahujuca zelezo ktorá je rozpustena v zmesi uhlovodikov. Pomer v palivovej nadrzi je cca 2800:1. Pomaha pri regenaracii filtra nakolko k spaleniu jeho obsahu nie je potrebne generovat taku velku teplotu zvysenym vykonom motora. Navyse filter DPF nemusi byt nutne za motorom ale moze byt aj dalej v ramci vyfukoveho traktu kde uz nie su take vysoke teploty ktore su pre jeho regeneraciu nutne. A to je dovod na pouzitie aditiva. Bod splanutia sadzi je cca 600 - 650 stupnov. Z pouzitim tohoto aditiva staci 500 stupnov.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 31.08.2010 07:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3816

A co se s těmi sazemi stene? To jako beze zbytku vyhoří či jak? Nebo nějaké emise z toho vznikají?

Ptám se proto, že jsem mimo jiné i členem LADAklubu, kde drtivá většina lidí nasazuje na naftové motory, protože mají vysokou produkci sazí. Princip DPF jim není znám. Proto bych jim to rád vysvětlil, aby přestali prudit.

_________________
DAEWOO Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic 1,6i 83kW (*2006)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 02.09.2010 19:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

abeljozef píše:
Ano existuje motor BMM 8V ale na zivo som ho este v oktavke II nevidel. Co som tu zatial mal boli BKD 16V. Ale zaciname byt hodne OT takze presun do inej temy.


Tak dnes jsem ho viděl na živo - BMM. Má ho kámoš v Octávii Scout 8O

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 08.11.2010 15:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

7

Bydliště:

Praha

Tak ted jsem resil problem s DPF filtrem - Motor 2,0 TDI PD ( BRT ) najeto cca 105.000. Jedu po dalnici cca 120 km/h na tempomat a najednou zacala blikat kontrolka zhaveni a upozorneni "motor do servisu". Zajel jsem k pumpe a nechal motor cca 5 minut vypnuty. Po nastartovani nic neblikalo.
Ale po ujeti cca 10 km a v rychlosti kolem 110 km/h ta sama situace.
Po Praze to ale pres tyden ani nebliklo. O vikendu na dalnici - a opet kontrolka.
Na VAGu to ukazalo ucpany DPF filtr a prazdnou nadobku s aditivem. Oprava cca 35-40 tisic.
Nebo druha moznost - zregenerovat, odstranit filtr a upravit software ŘJ cca 13 tisic.
Takze je asi jasne, co jsem si vybral... Pokud bude nejaky problem, tak to sem napisu.

_________________
Sharan II 2,0 TDI PD 2006 103 kW "Black" - Sportline Business


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 09.11.2010 07:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

urcite napis,
me to zatim neblikalo, ale stale divne skube, i spotreba je vyssi - nevim jakou jsi mel ty predtim..
zvazuji stejnou moznost s dpf kou jako ty..
kde jsi nechal upravu delat?
a jak nyni vykon, spotreba, atd..?
dik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 09.11.2010 10:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

7

Bydliště:

Praha

spotrebu jsem mel okolo 8 litru, ale jezdim hlavne po Praze + vikendy na chalupu po dalnici.
Odpojeni probehlo minuly tyden, takze zmenu spotreby jsem zatim nemeril. Pocitove se mi zda, ze auto neskube ( driv se mi stalo, pri prudkem pridani plynu, ze plyn jakoby na vterinku proklouzl ) a pri studenem motoru ma lepsi tah. Pokud mohu udelat neplacenou reklamu, tak mi to delal pan z GS auto ( www.gs-auto.cz ). Pro auto si prijel a druhy den vecer mi ho zase privezl a spolu jsme ho jeste projeli.

_________________
Sharan II 2,0 TDI PD 2006 103 kW "Black" - Sportline Business


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 10.11.2010 08:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

No ja taky jezdim hodne mesto, at uz prahu, nebo zena kdyz ho ma, tak jen kratší vzdálenosti...což filtru škodí- všude píšou..cuká to občas- nepravidelně zničeho nic při přidání plynu, ale pak dlouho třeba zase nic...
a spotřeba oproti jiným non DPF sharanum je o kus vyšší - u mě taky okolo 8, spíše k 9 litrum.
Ty jsi ho nechal i načipovat, nebo ponechal jen verzi s odstraněným DPF?
Zjišťoval jsem o tom info, někdo mi tvrdil (myslím že oficiální servis VW), že se pak ničí řídící jednotka, atd..
va


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 10.11.2010 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

204

Jednotka se urcite nenici :)Je to jako by jsi nahral fotku na flashdisk.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 10.11.2010 10:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

7

Bydliště:

Praha

Nacipovat na upravu vykonu jsem to zatim nenechal. Cidla jsou normalne zapojena, ale nebudou nic hlasit jelikoz soft ŘJ je upraveny.
Jinak mi jeste technik rikal, ze az s tim pojedu treba do autorizovanyho servisu, at reknu, ze to mam načipovaný. Protoze kdyby mi nahrali zpet puvodni software, začalo by to opet hlasit chybu.

_________________
Sharan II 2,0 TDI PD 2006 103 kW "Black" - Sportline Business


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 12.11.2010 10:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

Zdravím,
chci se zeptat majitelů 2.0 Tdi (BRT) v našich autech. Tento motor má vyvažovací hřídele a olejové čerpadlo je poháněno unašečem (tuším šestihran). U audi to dost řeší, že se unašeč proklouzne ať už je to způsobeno vadným olejovým čerpadlem nebo samotným pohonem, každopádně to přestane mazat a to bez jakéhokoli varování.
Slyšel jste někdo o tomto problému u aut SAG ? Dík

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 12.11.2010 11:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Zatial som o ziadnom SAGu s tymto problemom nepocul. Ale pocul som ho hodne pri skodovkach. Mozem na to pozriet ale to uz nepatri do tejto temy.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

12

Matuf píše:
z.bury píše:
Já mám tenhle motor taky i rok 2007, jenže bez DPF. Když jezdím v klídku tak jsem na 6,4l, ale není problém se dostat kolem 9l/100km. Záleží na způsobu jízdy.
Jinak nevím jestli je to ještě aktuální, ale jeden známej má DPF a najednou mu začala stoupat spotřeba asi jako Tobě. V servisu mu doplnili za 1800,- nějakou "močovinu" a je zase v pohodě. Kdyby se na to doplnění vykašlal tak by ho prý časem pozdravoval nový filtr pevných částic. Moc o tom nevím, ale snad aspoň to pomůže.


Ta močovina je udajně aditivum ktere se davkuje automaticky při natankování samo auto. :-D Ano bez močoviny by filtr udělal pápá ohledně nárustu spotřeby ????


Dá se nějak poznat že dochází močovina v nádržce, aniž by svítila kontrolka? nebo jen nepřímo, že stoupá spotřeba...či to ukáže VAG?
S překvapením jsem zjistil, že mám taky DPF s AD blue(nádržka místo rezervy) a protože to žere hodně, tak o tom přemýšlím...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 24.11.2010 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Bratislava, Slovensko

nezda sa mi ze by malo aditiva sposobovalo vyssiu spotrebu ale zdoraznujem ze nemam skusenosti. Vyssiu spotrebu ale urcite spravia zle nastavene rozvody po vymene - pokial ich neskontrolujes VAGom a nemas synchronizaciu vacka/kluka 0.0, tak je zle. Osobne som stretol zopar pripadov kedy spotreba klesla z "pod 10l v meste sa nedostanem" na "sest aj daco a jazdim tie iste trasy daleko rychlejsie ako predtym".

z.burymu : ten sesthran ma katalogove cislo 03G 115 281D, stoji dve eura a doporucujem vymenit pri kazdej druhej vymene oleja teda 30.000km :) longlife neuznavam a zvlast pri sialene citlivom 2.0tdi. Vymenit preto aby sa nevymlatil ten protikus v ktorom to je lebo potom to je ranec.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group