Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 24.11.2010 18:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6628

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

kámoš jezdí kamione s E5, tudíž tam má vstřikování ad-blue. Když dochází, ztratí to prý brutálně výkon

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 25.11.2010 22:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Vykon aj spotreba rastie vtedy ak filter zapcha - tym sa zhorsi prechodnost vyfukovych plynov. ADBLUE napomaha k jeho regeneracii pri nizsich teplotach vyfukoveho systemu, ak chyba tak moze byt problem.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 12.12.2010 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2010

Příspěvky:

38

Bydliště:

Brno a okolí

Zdravím všechny příznivce SAG. V současné době mám možnost koupit Alhambru s 2.0 TDI. V této souvislosti se Vás chci zeptat:

- dočetl jsem se, že do SAG se montovaly montory je s 8 ventily. Jak poznám, že motor má 8 V nikoliv 16V (16V nechci, protože dle fóra na dieselpower jim praskají hlavy.
- jak poznám, že je motor vybaven DPF filtrem respektive, jak poznám, že to DPF filtr nemá, neboť bych ho v autě nechtěl ani za "zlaté prase". Dá se to zjistit např. VAGem, má to svoji adresu ve VAG??
- obecně, jaké máte zkušenosti s tímto motorem. Rozhoduji se mezi variantou 2.O TDI a klasikou 1.9 TDI 96 KW. Trochu se přikláním spíše k té 96 kw verzi neboť z toho "dvoulitr" mám trochu strach, jak je to z jeho poruchovostí.

Díky všem za info

Ondra

_________________
Seat Alhambra BTB 110kw, r.v.2006, zatím vše origo


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 14.12.2010 18:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

TO: OndraVyskov
Jo, do SAG se dávali jen 2 litry s 8 ventily, takže to je pravda. Jestli má DPF, to by mělo být označené i na štítku, ale když se podíváš na výfuk, tak jsou za sebou - CAT a DPF filtr (jsou spojeny přírubou). Ale myslím, že novější nafťák bez DPF filtru už vůbec nekoupíš. Vím, že dřív se dalo vybrat, dneska jedině s DPF.
Já mám 2 litr 2007 bez DPF od srpna a zatím v pohodě. Trochu jsem se bál vyvažovacích hřídelů a hlavně pohonu olejového čerpadla. Ptal jsem se na to, ale u SAG to nikdo neřešil a podle Etky to dávají (i ten systém pohonu) i dále do 2l. Superbu, Audi TT, VW Passat atd.
Takže zatím v pohodě.
PS: Ségra má Mazdu MPV cca 120000 a minulí týden vstřiky v pérdeli. Pokazit se může vše a na všem, jsou to jenom auta.

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 14.12.2010 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Bratislava, Slovensko

s tym pohonom : pri vymene oleja vymen rovno sfleku aj ten cirkus: katalogove cislo 03G 115 281D, stoji hubičku (tusim tri eura).

ja tym 2.0tdi neviem prist na chut ani za svet, vstrekovace su jeden obrovsky problem bez ohladu na pocet ventilov - najlepsie o tom snad vypoveda aj to, ze jeden jediny POUZITY vstrek na 2.0tdi zozenies za radovo 250-300eur (a to samozrejme v neznamom stave) kdezto za 100eur mas vsetky styri [!] 1.9tdi, tiez sice pouzite, ale proste styri. Toto najlepsie vypoveda o rovnovahe dopytu a ponuky. 1.9tdi nikto nechce lebo ich proste nepotrebuje, 2.0tdi potrebuje tak sialene vela ludi ze proste nie su na trhu a smitec.

hlavy : praskali aj na tychto osemventiloch, zvlast z prvych dvoch-troch rokov produkcie.

DPF : no comment.

vyvazovacie hriadele : tu som asistoval : http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=9&t=203 plus este v nejakych dalsich pripadoch... toho blbca co to vymyslel spolu s celou snahou o stisenie PD technologie by som dokazal prislusne "odmenit" - by som mu trieskal tie vymlatene hlavy o jeho sprostu hlavu... PS: posraty koncern, sproste a zaslepene bude presadzovat svoju politiku namiesto jednoducheho uznania ze commonrail je najblizsia buducnost a ze PD nema sancu splnit euro5/6 a vyssie...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 14.12.2010 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

Hele ono to máš ohledně vstřiku jedno 2.0 Tdi PD nebo 1.9 Tdi PD, všechno je pumpe-düse. Jinak dle Etky má BRT poháněné vyvažováky pomocí ozubených kol. Vím, že ten řetěz bylo svinstvo.
K tomu pohonu, už jsi to někdy dělal? To bych musel sundat vanu a jestli je to špatný, tak bude stejně hlavně ojetý ten protikus a když dám nový pohon tak se stejně vymele. Otázka je, pokud s tím má někdo problém, jestli to spíš nebude něco s olejovým čerpadlem (přidřený nebo tak).

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 14.12.2010 20:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

No trocha objektivity:

Common Rail co sa tyka zivotnosti vstrekov a ich ceny neni tiez ziadna vyhra :wink:

Navyse problemove su Piezo vstreky, tieto su klasicke elektromagneticke BOSCH.

Pokial ide o vyvazovacie hriadele podstatny je typ jej pohonu. Retazove boli problemove. To sa tiez BRT cka netyka.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 14.12.2010 23:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Bratislava, Slovensko

s commonrailom je to pravda. Bojim sa toho... planujem sa drzat starych overenych technologii s lahko a lacno dostupnymi dielmi co najdlhsie sa to ROZUMNE bude dat (neplanujem jazdit v roku 2025 na 1.9tdi sharane 2001 ale tych 5 rokov to este bez problemu vydrzim).

uz som sialene vela usetril tym, ze som si nekupil prve generacie dpf vozov.
aj tym ze som nesiel do prvych 2.0tdi pripadne inych "progresivnych" technologii. Aj BMW sa zoparkrat koplo a to je uz ina liga a aj cenovka...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 09.02.2011 20:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

Zdravím, chci se zeptat majitelů 2.0 s DPF, máte hodnotu emisí dle normy euro4 nebo už euro5?
dík

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 28.03.2011 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.05.2009

Příspěvky:

11

Bydliště:

České Budějovice

Ahoj všichni :-)
Předně u svého v pořadí druhého VW Sharan - 2.0 TDi (BRT) PD 103 kw jsem řešil odstranění filtru pevných částic (při najetých km prevence vyšší investice při případných budoucích porblémech) včetně nahrání SW pro auto bez filtru, aby to jelo jak má. Cena 6600,-, profi přístup a žádný problém. Auto by i nadále mělo být na Euro 4 jako předtím s filtrem. Nechal jsem i čipovat (na 124 kw - optimum), aby to jelo lépe... tam se vyskytl problém... i přes diagnostiku, kde se vše jevilo jako ok, odešlo při jízdní zkoušce turbo.. takže následovala výměna za repas, výměna oleje, čištění intercooleru, výměna vzduch. filtru... vše s výrazným finančním podílem firmy, která za stav přijala odpovědnost, i když vše napovídalo tomu že auto dovezené z německa mělo zanedbaný servis... aby toho nebylo málo došlo k tomu v pátek odpoledne, ale do druhého dne bylo vše ok a auto jede jak má, respektive ještě líp :-) Cena za chip byla 6000,- Bylo to divoký, ale takový ochotný profi seriózní přístup jsem v této republice už dlouho neviděl... více v SZ, veškěré úpravymohu vřele doporučit...

_________________
Jihočech - * VW SHARAN 2.0TDi * PD * 103 kW * 2007
Život je změna :o
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 12.05.2011 13:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.07.2009

Příspěvky:

21

Zdravíčko, páni mám taktiež 2.0 TDi obyčajné nie červené "i" a kód motora BVH. Za posledné dva roky hlavne v lete nad 26 st.C sa mi neskutočne začne dokopca prehrievať motor až tak, že teplota vystúpi na 130 st C !!! Po rovinke klíma vôbec nefunguje. Môže problém spôsobovať znečistená chladiaca sústava ? Mám v pláne vymeniť tečúci chladič pretože dolievam raz za 3000 km asi 1l zmesi.

_________________
Sharan 2,0 TDI 103 kw strieborný Highline 2006


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 12.05.2011 15:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

Více by jsi se spíše dozvěděl v tématu o přehřívání motoru tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=25109

Může to být i "méně" průchodná chladící soustava, ale troufnul bych si typovat spíše na vadný termostat, přicpaný přepad exp. nádržky a v krajním případě těsnění pod hlavou.

Více vyčteš přes SHERLOCKA http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441, hledej MOTOR,TEPLOTA

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.07.2009

Příspěvky:

21

Vďaka, len tento typ motora tam nikto nepopisuje s takým problémom a prečítal som všetko. Budem sa musieť spoĺahnúť na diagnostiku servisu.

_________________
Sharan 2,0 TDI 103 kw strieborný Highline 2006


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

typ motoru nebude v tomto případě až tak směrodatný.
Jako první bych zkusil ten přepad z expazní nádržky chlazení, to zkontroluješ sám za pár minut.
A pak uvidíš co na ten servis.

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 03.02.2012 13:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2008

Příspěvky:

62

Bydliště:

Bratislava

chlapy chcem sa spýtať tak ako kolega par riadkov hore
má technická močovina nejaku kontrolku hladiny ked je jej malo alebo ako sa zistuje kolko jej tam je nech sa zamedzí zanášaniu a tým pádom aj odpáleniu DPF-ka??

_________________
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group