Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 19.04.2013 17:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Ahoj zdravím.Pročetl jsem si celé příspěvky co tady popisujete.Bylo tady několik dotazů ohledně doplnění AD BLUE.Ale odpovědi jsem se nedočetl.Můžete tedy prosím napsat napsat jestli víte jak rozpoznám,že mám málo AD BLUE v nádržce?Rozsvítíse nějaká kontrolka čí se objeví nějaké varování na displeji?Děkuji za odpovědi

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 18:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Ahoj.zdravím.Dneska jsem si psal z klukama co dělají upravy řídících jednotek.Měl jsem zájem o odpojení EGR ventilu,ale varovali mě před tím,že mi po čase odejde DPF filtr jelikož bude odcházet více spalin přes filtr.Chtěl jsem vědět kolik km bych byl schopen ujet než se mi zacpe.Odpovědi jsem se nedostal jelikož psali,že to záleží na způsobu jízdy město či dálnice ale km mi nenapsali.Bude z Vás někdo vědět kdy by došlo ke zničení to filtru?Kolik km vydrží při zavřeném DPF?Díky a pozdravuju

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 18:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Na fóru najdeš člověka s nabídkou demontáže DPF filtru...

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 18:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Poradíš jak ho najdu?Jsem na toto trochu laik dik

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 19:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2470

Bydliště:

Praha

To kolik km najedeš ti opravdu nikdo neřekne, je to opravdu individuální. Ale s tím EGR mají pravdu, tohle není stará fajfka.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 19:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Tak já fakt nevím co s tím.Jestli mám ten EGR nechat vypnout nebo jezdit z cukajícím autem!Když ho odpojím na konektoru auto šlape jak hodiny!Na wagu to nepíše žádnou závadu.Ještě jsem tady četl že když je málo ad-blue tak auto při akceleraci cuká.To by taky naznačovalo moji závadu.Akorát nevím jak zjistím jestli je tam té močoviny dost.A další problém je v tom když ji nechám doplnit abych zase zbytečně nevyhodil prachy!Jinak spotřeba podle mě není příliš vysoká.Asi tak po městě oklo 7-8 litrů.Po dálnici při tempomatu tak asi okolo 8-9 litrů.Když jedu v klidu po městě nebo kombinovaně spotřeba se ustálí tak na 6.9-7.2 litrů což si myslím je slušné a to mě přivádi na myšlenku,že toho ad-blue je asi dost!Protože spotřeba a výkon si myslím je v normě.Tak prosím dejte radu jak to mám vyřešit.Už mám plné zuby platit spousty peněz za servisy a diagnostiky.Díky všem

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

A mas ho vycisteny? Viac krat som ho uz videl z polky zarasteny bordelom a potom robil problemy...

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 21:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2470

Bydliště:

Praha

Nebo třeba i nový...nedej bože :)

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 20.05.2013 22:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

Poznam nasu realitu a viem, ze vymena EGR pokial nieje fakt pruser nieje uplne pravdepodobna.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 21.05.2013 18:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

EGR venti je uplně nový.Má nejeto cirka 15000km.Ale při výměně bylo třeba udělat zakladní nastavení a to vše jsem nechal udělat.I přesto tento problém pokračuje ihned po výměně.Tak si myslím že problém může být někde jinde.Možná v ŘJ ?Opravdu nevím.Diagnostika nehlásí žádný problém jenom sporadickou závadu na EGR ventilu.a to je vše!Můžu jenom potvrdit to,že když jsem to auto kupoval tak to cukalo brutálně při skoro každé akceleraci.Tak jsem starý EGR vytahnul a pořádně vyčistil.Byl přidřený v jedné poloze.Promazáno vyčištěno a po zkušební jízdě minimalně o 90%cukání zmizelo.Dospěl jsem k názoru že bude třeba EGR vyměnit a to jsem učinil a zbytek je již nahoře napsaný.Jak ho odpojím na konektoru auto šlape jak má.

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 21.05.2013 18:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2470

Bydliště:

Praha

Vyzkoušet zda je orig sw, a zda je opravdu EGr Ok. Pokud byl orig výroba tak by měl, pokud se dělá neorigo , je to tím.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 21.05.2013 19:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

638

Bydliště:

Amsterdam NL

Neviem ci som to mal pri VW alebo u Volva, ale pri jednom som dokazal urobit cez diagnostiku test clenu, kde sa mi pekne otvoril a zase zavrel. Ked bol na aute tak to bolo len pocut ako klik klak, bez ziadnych zvukov medzi tym.

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 22.05.2013 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

Ostrava

Zdravím vás všechny.Dneska jsem obtelefonoval půl republiky co se týče mého problému.Tak ceny za odstranění DPF filtru se pohybujou od 5000 kč do 12000 kč včetně mechanické demontáže.Jenže né všichni jsou schopni odpjit softwarově EGR.Když už mi došli nervy zavolal jsem do jedné firmy a tam jsem zdělil svůj problém a chtěl jsem odstranit EGR a dostalala se mi odpověď proč?Když ho nechám odpojit ODEJDE MI TURBO.Je to fakt nebo kec.Dneska jsem už slyšel tolik názoru že nevím co je pravda.Poraďte prosím.

_________________
Alhambra 2.0 TDI 103 kw BRT + DPF,Zimmerman sport,Jawa 350 Californian 1972,Yamaha XJR 1300


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 22.05.2013 20:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2470

Bydliště:

Praha

Napiš TDI FUNOVI :)

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2,0 TDI PD a filtr pevných částic DPF
PříspěvekNapsal: 24.05.2013 22:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Netuším proč by ti mělo odejít turbo kvůli EGRu, ale TDI FUN je asi nejlepší volba.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group