FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Shemik »

Covece Pato, Ty zacinas vypadat, ze si ho fakt chces dovest :lol:

Na kolik vyjde dovoz a jak se to tam z prerie realizuje :?:
A jak je to s palivem, to je tam stejne jako u nas, nebo by se muselo neco upravovat :?:
Co s tim objemem motoru, planujes plyn :?:
Kdy si muzu prijet sjet :?: :lol:

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od abeljozef »

Vzhladom na to ze je to modifikovany novy Voyager este by som sa zaujimal ako skonci novy Voyager na NCAP. Ten stary bol cista katastrofa. http://www.euroncap.com/tests/chrysler_ ... 7/277.aspx

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

Shemik - jj,chci ho dovezt :wink: Teda, pokud budou $$$ :lol:

Jde si to nechat dovezt + vse okolo nechat udelat firmou - cena nekde okolo 200 a vic tisic.
Nebo individualni dovoz - vse ted zjistuji - cena nekde okolo 70tisic.
Co se tyka provozu u nas,tak je potreba - Podrobněji k přizpůsobení dovezeného vozidla technickým normám:

Přední světlomety a světla musí být schváleného typu, mohou vyzařovat pouze nepřerušované bílé světlo a u většiny vozů musí být vybaveny nastavení sklonu světlometů. Ovládání světel musí obsahovat i tzv. světelnou houkačku. Směrová světla musí být oranžové barvy a po zapnutí ovladače musí svítit přerušovaně. Venkovní zpětná zrcátka musí být schváleného typu a musí umožňovat sklopení ke karoserii a seřizování z interiéru vozidla. Další podmínkou je vybavení automobilu úchyty pro odtah jiného vozidla. Zadní světla (obrysová, brzdová, mlhová) musí vyzařovat pouze nepřerušované světlo červené barvy. Nutností je v interiéru umístit spínač mlhovek včetně sdělovače oranžové barvy. Vůz musí mít třetí brzdovým světlem (červené). Zadní směrová světla musí být oranžová, zadní odrazky červené a boční oranžové. Osvětlení RZ musí být bílé barvy.

Okna vozidla musí mít schválení v levém spodním rohu (EHK č.43, ES 92/22)

V interiéru by měla být stupnice rychloměru očíslována v km (popř. v kombinaci s mph). Dále je nutné mít bezpečnostní pásy schváleného typu, zásuvku 12V nebo zapalovač cigaret a přední sedadla musí být vybavena opěrkami hlavy. To samé platí i o pneumatikách, ty musí být schváleného typu a provedení, rozměry musí odpovídat doporučení výrobce.

Tyto náležitosti je nutné splnit nebo zkusit požádat o vyjímku. Každopádně je bezpodmínečné splnit evropskou specifikaci vozidla. :wink:

A plyn neplanuju :!: :D
Jinac do prodeje jde az v zari :!:

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Shemik »

No tak jestli do toho pujdes, tak drzim palce at vse klapne a preji pevne nervy, s temi nasimi urady to asi nebude jednoduche. V kazdem pripade pokud Ti to klapne, tak tady budes nejvesti bos. :lol: Tesim se s Tebou. :lol:

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

Ja nad tim zatim jen [vice] uvazuju :!: a zjistuju co a jak,ale pokud to bude za takovehle penize,tak je to proste zajimave :!: :158: A v USA mam pribuzne :wink:
Ted jeste uvazuju,jak obejdu - Clo 10% a DPH 19% :idea: Protoze :arrow: Existuje však vyjímka. Pplk. JUDr. Karel Neubauer z Celní správy ČR radí: "od platby cla i daně jsou osvobozeny osoby pobývající v USA déle než 12 měsíců a provozující dovážený autobomil déle než 6 měsíců". V tomto případě tedy neplatíte clo ve výši 10% ani DPH ve výši 19%.

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Shemik »

Tak za ty penauze je to opravdu zajimavy. :lol:
Pokud mas potrebne cesticky k dispozici, tak nevahej. :lol:

Pokud neplanujes plyn, tak mi jeste pripomen jak je to s tim objemem a spotrebou.
Nebyl by to drahy provoz :?:

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

The Routan will come standard with a 3.8L V6, offering 197 hp and 230lb. ft. of torque when combined with the standard six-speed automatictransmission. A 4.0L V6 will also be available rated at 251 hp and 259 lb.ft. of torque. :mrgreen:

Uživatelský avatar
widle
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6549
Registrován: 25.09.2007 18:49
Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od widle »

Patper
mluv jak ti zobák narostl........ :D :D :D
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

...ty wole,vzdyt to pisu :lol:
Základem bude motor 3,8 V6 (147 kW, 312 Nm), nad ním pak bude nový celohliníkový šestiválec 4,0 (189 kW, 350 Nm). Akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 10,5 resp. 9,0 s. :wink:

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Shemik »

To vse zni pekne, ale jakou predpokladas rekneme kombinovanou spotrebu a kolik bude na 4litr pojisteni :?:

Jinak pokud Ti nebudou vadit vyssi provozni naklady (spotreba a pojistka)(servis by snad dlouho nemel byt potreba), tak chapu, ze je spousta lidi, kteri si ten luxus a originalitu radi priplati. Asi to nebude auto pro provoz rodiny, ktera chce setrit, ale jak rikam za ten luxusik a originalitu to leckomu muze stat. :lol:

Uživatelský avatar
majatrabi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od majatrabi »

Možná se pletu, ale budeš muset ještě upravit podvozek a hlavně BRZDY.
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

majatrabi - prooooc 8O :!:

Uživatelský avatar
Matuf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 538
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWýchodní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Matuf »

no jestli se nepletu tak ami auta sou o dost levnější právě proto že se u nich šetří na takovejch věcech jako podvozek a brzdy atp :? Sou prostě dělaný na jiný cesty a jinej druh ježdění :roll:

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od patper »

Tak to je blbost...Nejakej jinej duvod :!: :?:

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FACELIFT: Sharani z netu, zajímavosti, nové modely

Příspěvek od Bitvi »

Matuf píše:no jestli se nepletu tak ami auta sou o dost levnější právě proto že se u nich šetří na takovejch věcech jako podvozek a brzdy atp :? Sou prostě dělaný na jiný cesty a jinej druh ježdění :roll:
To jsi asi psal o Alfě,nebo Renaultu,ne?Ty mají po 60 000km v čudu podvozek
Jinak Páťo,ten obsah mě docela láká.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“