Stránka 2 z 11

Napsal: 18.11.2006 12:12
od x-man
Na cestu na dovolenou se mi povedlo "nalejt" do Galaxy 84litrů,samozřejmě za pomocí odvzdušňováku. :lol:

Napsal: 18.11.2006 19:14
od vilik
radoch píše:Chlapi pozor!!!Jednou jsem se snažil dostat do svého Sharana maximum paliva pred dovolenou a pak jsem musel pod nádrž dávat nádobu,protože mi palivo přetékalo,asi odvzdušnovacím ventilem!!!!
Nafta je většinou z pozemní nádrže, kde je studená. Jak se dostane ven do auta, tak se vlivem tepla roztáhne, zvláště v létě. Ale to jsem neobjevil ameriku, to si pamatuji už ze základky. :) A to je hooodně dlouho :D

Napsal: 19.11.2006 11:42
od radoch
[Radochu a kolik litru jsi tou pistolí Prohnal??????????????[/quote]

Plnil jsem ze sudu z"domácího zdroje",ale u Oktávky jsem za pomocí odvzdušňovacího ventilku v plnícím hrdle dostal ještě tak 6-7 litrů navíc!!

Napsal: 19.11.2006 11:55
od Shemik
SHEMIK: Radochu a kolik litru jsi tou pistolí Prohnal??????????????

RADOCH: Plnil jsem ze sudu z"domácího zdroje",ale u Oktávky jsem za pomocí odvzdušňovacího ventilku v plnícím hrdle dostal ještě tak 6-7 litrů navíc!!

SHEMIK: Myslím tím, aspoň přibližně, kolik litrů asi bylo v nádrži, když začala přetékat?

Napsal: 19.11.2006 13:05
od radoch
[
SHEMIK: Myslím tím, aspoň přibližně, kolik litrů asi bylo v nádrži, když začala přetékat?[/quote]

Myslím tak 75 litrů.

Napsal: 19.11.2006 13:19
od Shemik
Kluci díky všem za info, podali jste mi skvělý vyčerpávající informace. Po tom, co se mi kdysi stalo jsem za ně moc rád, budu na ten přepad radši dávat bacha, do těch 75 litrů to stačí, vždyt jaký auto se může pochlubit takovým dojezdem, jako naši Sharici a nějaký 2-3 litry navíc už asi nikoho nevytrhnou. A pravda taky je, když čovek jede daleko, tak je stejně dobrý u benzínek dělat kafe-pauzy kvůli únavě. Pokud ale někdo má další zkušenosti a poznatky na toto téma, pište dál, víc hlav víc ví.

Napsal: 10.07.2007 20:39
od rowan
Asi mi blbne ukazatel obsahu nádrže, začalo to na mě řvát abych dotankoval, ujel jsem ještě asi 60km, rafika klesla úplně na poslední červenou čárku (spíše už za...) takže jsem už pomalu čekal že budu na suchu. Když jsem pak dojel k benzíně tak se mi nepodařilo do nádrže nacpat více jak 63litů... Čím by to mohlo být, přeci není možný že když je rafika na nule tak je tam ještě někde zašitých 7 litrů benzínu?

A ještě k údaji průměrná spotřeba dle palubního počítače, je možný že když si to spočítám dle toho co natankuji a kolik jsem ujel km tak mi to vychází o 0,9litru více než ukazuje počítač?
MOžná to je díky tomu prvnímu problému jak jsem popsal s rafikou, jsem z toho "trošíčku" zmatenej, dík předem za vysvětlení...
:roll:

Napsal: 11.07.2007 09:45
od Shemik
To Rowan:
Rowane koukni sem: http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... ic&t=18681" target="_blank 8)

Napsal: 11.07.2007 12:03
od vilik
Někde jsem četl, že se do Sharana, při otevření odvzdušňovacího ventilku vejde 85 l. Mohu potvrdit, že to tak je.
Při prvním tankování jsem přijel k pumpě v době, kdy už mě začal svítit nápis "Natankujte prosím". Trochu vyjukaný jak zajíc jsem si spletl hadice a začal tam prát benzín. Naštěstí asi po 4 litrech ( zarazil mě divný smrad)jsem se vzpamatoval. Zaplatil jsem a dotantkoval s otevřeným ventilem 76 l nafty. To je celkem 80 + rezerva na kterou jsem přijel, takže 85 litrů se tam vejde. 8O
Jedině, že bych k pumpě dojel na páry, což u nafty dost dobře nejde :D , ale i pak by to bylo 80 litrů.
Následovala pak delší jízda, takže mě nic nevyteklo.

Napsal: 12.07.2007 23:29
od majatrabi
rowan

To je normální stav. Taky mi svítila kontrolka benzínu, jestě jsem něco ujel a když jsem tankoval tak jsem tam dal jenom 64litrů.
Ukazatelé benzinu nejsou schopné ukazovat po litrech. Musíš myslet nato že fungujou na principu potenciometru (jazyček který jezdí po drátě a tím se mění odpor). Takže mají určitou toleranci.
Palubní počítač musíš brát jenom jako orientační měřidlo.

Napsal: 13.07.2007 09:50
od rowan
majatrabi píše:rowan

To je normální stav. Taky mi svítila kontrolka benzínu, jestě jsem něco ujel a když jsem tankoval tak jsem tam dal jenom 64litrů.
Ukazatelé benzinu nejsou schopné ukazovat po litrech. Musíš myslet nato že fungujou na principu potenciometru (jazyček který jezdí po drátě a tím se mění odpor). Takže mají určitou toleranci.
Palubní počítač musíš brát jenom jako orientační měřidlo.
Tak pak se ale dle ukazatele paliva nedá téměř orientovat, spíše je třeba po každém natankování do plna vynulovat stav km a když se bude blížit hranice dojezdu (tzn u mě 700-750km) tak zajet k pumpě. Ale je fakt že když to začne řvát "Pít, pít..." a rafika se zasekne do 0, tak málo kdo vydrží být tvrdý a říkat si že tam těch 7litránů někde musí být ... 8)

Napsal: 13.07.2007 22:07
od jardahes
nazdar lidi, tak mně to šlape celkem dobře, pokaždé tankuji cca 65-70 litříků, pak vynuluji a po ujetí cca 1100 km je tam zas na to samé místečko, zatím žádná zrada. Spotřeba léto zima cca stejná, v létě žere kompresor od klimy a v zimě zas odpor gum a atd.

Napsal: 25.07.2007 13:25
od RAFL
Zdravím,

a potvrzuji, že Vilík s těmi 85 litry nekecá. Sám jsem před odjezdem na dovču, podle údaje na stojanu, do nádrže nacpal rovných 80 litrů. Na radu známého, jsem zatlačil na odvzdušňovací ventil a šlo to jako po másle. Jel jsem k pumpě a ca. 5 km pře ní, mi trvale svítila rezerva. Teď už podle Vilíka vím, že mi tam zbývalo ca. 5 litrů nafty. To je pohodička, když člověk nemusí pořád stavět u pumpy.....že přátelé !!!

Čus RAFL

Napsal: 25.07.2007 18:10
od Marek77
Já můžu dělat prakticky cokoli a do nádrže se mi podle trpělivosti a času vejde 70 - 75 litrů.

Najedu na to 1000 - 1150 km (podle způsobu jízdy).

Průměrná spotřeba za 12.000 km mi dělá 6,52 l / 100 km (motor AFN).

Napsal: 05.08.2007 00:36
od awan07
Já už jsem několikrát natankoval pomoci odvzdušnováku 80 litrů a pak už došla těm lidem co mě tankujou trpělivost.