MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
- Krteczek
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 02.06.2011 11:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba
Při návratu z hor se mi naskytl úchvatný pohled na spotřebu toho dne. Asi neohromím nikoho z řad TDIčkářů, ale mě to fakt udělalo radost
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra"
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: spotřeba
Na šestiválec mimořádně dobré, ale jsi v dost nevhodné rubrice. Tohle je rubrika pro představení aut, ne spotřebu.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5721
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Přesunuto
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
krtku krtku mě nenasereš
- Krteczek
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 02.06.2011 11:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
To 11mAjA11: To bych ani nechtěl
Já měl prostě jen radost že jsem cestou z hor (čti pořád z kopce) dokázal aby těch šest hrnků drželo dietu
Já měl prostě jen radost že jsem cestou z hor (čti pořád z kopce) dokázal aby těch šest hrnků drželo dietu
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra"
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Beztak tam máš HEMI , ( nebo si na kopcu vyšroubil 3 sfíčky )
Ne sranda a asi dost OT, bo nás modurátoři nechaj zprovodit ze sfětaaaa..
Ne sranda a asi dost OT, bo nás modurátoři nechaj zprovodit ze sfětaaaa..
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Taky jde o to, jestli se jedná o motor 2,8 v SAG1 nebo SAG2. Tam je ve spotřebě dost velký rozdíl. Novější motor AYL, ač výkonnější, je na spotřebě o dost úspornější. Je to dáno několika faktory - předně šesti rychlostmi, také lepším průběhem točivého momentu a modernější konstrukcí motoru.
Samozřejmě, že srovnávat spotřebu nafty s benzinem je nesmysl - to je jako porovnávat chuť jablek s hruškami, ale už dávno neplatí, že velká kubatura musí nutně hodně žrát.
Samozřejmě, že srovnávat spotřebu nafty s benzinem je nesmysl - to je jako porovnávat chuť jablek s hruškami, ale už dávno neplatí, že velká kubatura musí nutně hodně žrát.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Presne tak http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2581683#p2581683" onclick="window.open(this.href);return false; ....Marek77 píše:.... ale už dávno neplatí, že velká kubatura musí nutně hodně žrát.
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Malinko odbočím k benzinu - kamarád před měsícem koupil novou i30 s motorem 1,6GDI. Pro neznalé - atmosférický benzinový motor s přímým vstřikem paliva (taková jakoby obdoba koncernového FSI). Má to výkon 99kW a spotřebou na dálku je pod pěti litry. Do nedávna prakticky nemožné i s dvanáctistovkou.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
To je pravda, ja mel HTP 47kW ve Fabuli a nesel jsem pod 6,5lt/100km
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Copak HTP... .
Zajímavá zkušenost: Nedávno jsem přetěsňoval palivové čerpadlo - pod nastavovačem mi nepatrně slintala nafta. Někde v jiném tématu jsem tu o tom psal. Po složení čerpadla jsem musel samozřejmě nastavit správnou volnoběžnou dávku. Původně bylo 3,6 mg a mně se povedla nastavit nejblíže tomuto číslu hodnota 3,2 mg (občas tam skočí 3,4, ale většinou je to 3,2). Motor se točí úplně stejně jako předtím, obě čísla jsou v toleranci 3 - 9 mg, kterou píše výrobce. Jenže mám dojem, jako kdyby to auto teď méně žralo. Nemyslím si, že je to placebo efekt - jezdím cesty 20-25 km (ráno do práce, odpoledne domů), samozřejmě po každém startu bufík, který běží cca půlku každé této trasy. A jsem na spotřebě srovnatelné s dřívější spotřebou na dálku v létě. A to je fakt, který placebo efektem neoblbnu. Tak nevím, jestli nepatrná odchylka nastavení volnoběžné dávky paliva může mít takový vliv. Nejspíš ne, ale pak si neumím vysvětlit ten rozdíl ve spotřebě, který je určitě odhadem litr na 100 km. A druhá věc, kterou po té opravě pumpy pozoruju, motor jde lépe v nízkých otáčkách. Jakoby méně vibruje do karoserie a lépe reaguje na plyn.
Zajímavá zkušenost: Nedávno jsem přetěsňoval palivové čerpadlo - pod nastavovačem mi nepatrně slintala nafta. Někde v jiném tématu jsem tu o tom psal. Po složení čerpadla jsem musel samozřejmě nastavit správnou volnoběžnou dávku. Původně bylo 3,6 mg a mně se povedla nastavit nejblíže tomuto číslu hodnota 3,2 mg (občas tam skočí 3,4, ale většinou je to 3,2). Motor se točí úplně stejně jako předtím, obě čísla jsou v toleranci 3 - 9 mg, kterou píše výrobce. Jenže mám dojem, jako kdyby to auto teď méně žralo. Nemyslím si, že je to placebo efekt - jezdím cesty 20-25 km (ráno do práce, odpoledne domů), samozřejmě po každém startu bufík, který běží cca půlku každé této trasy. A jsem na spotřebě srovnatelné s dřívější spotřebou na dálku v létě. A to je fakt, který placebo efektem neoblbnu. Tak nevím, jestli nepatrná odchylka nastavení volnoběžné dávky paliva může mít takový vliv. Nejspíš ne, ale pak si neumím vysvětlit ten rozdíl ve spotřebě, který je určitě odhadem litr na 100 km. A druhá věc, kterou po té opravě pumpy pozoruju, motor jde lépe v nízkých otáčkách. Jakoby méně vibruje do karoserie a lépe reaguje na plyn.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Hmmm,tak to se mas....v lete ti bude nafta v nadrzi pribejvat
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Marek77 píše:Malinko odbočím k benzinu - kamarád před měsícem koupil novou i30 s motorem 1,6GDI. Pro neznalé - atmosférický benzinový motor s přímým vstřikem paliva (taková jakoby obdoba koncernového FSI). Má to výkon 99kW a spotřebou na dálku je pod pěti litry. Do nedávna prakticky nemožné i s dvanáctistovkou.
Trochu OT
Ať si kamarád důkladně prokontroluje veškeré vysokotlakové připojení a vedení paliva na motoru.
Blaf blaf a je po i30.
A pro sichr kabeláže, kontakty, konektory..a přímo + kontakt doporučuju důkladně napatlat vazelínou, páč když otevřeš mokrou kapotu popršenou, kde stojí kapky, tak ty kapky natečou rovnou na ten kontakt, na tu polovodičovou destičku a pak to luxusně uhnije a zahřívá se samozřejmě a zase blaf blaf..
Jednoduše řečeno vozit sebou hasičák po ruce a neparkovat aut v baráku..
GDI máme testovací a pod 5 litrů se nikdy nedostalo, jede to velmi divně a žere to jak tank..
Nicméně těch 99kw to má papírových , skutečnost je někde jinde..
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
Marek ta startovacia dávka je skupina 5 a pole 2?Marek77 píše:Copak HTP... .
Zajímavá zkušenost: Nedávno jsem přetěsňoval palivové čerpadlo - pod nastavovačem mi nepatrně slintala nafta. Někde v jiném tématu jsem tu o tom psal. Po složení čerpadla jsem musel samozřejmě nastavit správnou volnoběžnou dávku. Původně bylo 3,6 mg a mně se povedla nastavit nejblíže tomuto číslu hodnota 3,2 mg (občas tam skočí 3,4, ale většinou je to 3,2). Motor se točí úplně stejně jako předtím, obě čísla jsou v toleranci 3 - 9 mg, kterou píše výrobce. Jenže mám dojem, jako kdyby to auto teď méně žralo. Nemyslím si, že je to placebo efekt - jezdím cesty 20-25 km (ráno do práce, odpoledne domů), samozřejmě po každém startu bufík, který běží cca půlku každé této trasy. A jsem na spotřebě srovnatelné s dřívější spotřebou na dálku v létě. A to je fakt, který placebo efektem neoblbnu. Tak nevím, jestli nepatrná odchylka nastavení volnoběžné dávky paliva může mít takový vliv. Nejspíš ne, ale pak si neumím vysvětlit ten rozdíl ve spotřebě, který je určitě odhadem litr na 100 km. A druhá věc, kterou po té opravě pumpy pozoruju, motor jde lépe v nízkých otáčkách. Jakoby méně vibruje do karoserie a lépe reaguje na plyn.
Ak áno tak ja tam mám hodnotu 20mg až 21mg. Vtom prípade by to bolo kapánek veľa nie?
Spotrebu mám 6,4 dlhodobú. PP mi ukazuje takmer presne podla tankovania. Motor chytá na šklb studený či teplý. Poštelovať???
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
nehrab do toho, když to funguje
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club