Zdravim, riesim kupu noveho MPV, boli sme sa pozriet na viacero aut a zatial sa nam najviac pozdava Seat Alhambra. Pre maly rocny najazd a caste jazdy po meste prichadza do uvahy len benzin. Vsade ale citam o poruchach rozvodov pri motoroch TSI, niektore skoncili vymenou motora pri 40-70.000 km, co u mna vychadza niekde po skonceni 4 rocnej zaruky, preto by som vas chcel poziadat o nazor na motory 1,4 a 2.0 TSI v kombinacii s prevodovkou DSG, ci uz boli zavady casom odstranene, pripadne ci sa tymto motorom v novom aute uplne vyhnut. Dakujem
modedit: protože se asi budou množit dotazy na koupi vozů III řady, přejmenoval jsem toto téma a vložím ho do Sherlocka
KOUPĚ SAG III: info, jak vybírat
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: KOUPĚ SAG III: info, jak vybírat
Modifikácie sa robili ale ešte je krátka doba na hodnotenie výsledku. Ono tie reťaze - modla tej bezúdržbovosti je problém aj pri iných značkách. Fiat keď prišiel z 1,3 TDCI čkami mal v techickom datasheete napísané "bezúdržbový reťazový rozvod z životnosťou 250 000 km ako ostatné komponenty. Fiat tým priznal že ich motor je kalkulovaný na 250 000 km. Mal som tu jednu Corsu (GM dával do Oplov tieto motory) kde tá reťaz rupla po 180 000 ale z časti za to mohol aj majiteľ. Koncern sa už aj pri niektorých modeloch a motorizáciách vracia k remeňom ale zatiaľ nie pri Sharane a Alhambre.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.07.2014 10:49
Re: KOUPĚ SAG III: info, jak vybírat
Rozumiem tomu, keby takyto problem nastal pri 200.000 km, ale co som sa docital, tak sa problemy vyskytovali na autach starych rok-dva, s najazdom niekedy len okolo 15000 km, pricom aj po oprave sa problem vyskytol opakovane. Na inom fore som sa docital, ze retaz bola zosilnena a uz by problem nemal byt. Preto ma zaujima, ci ma niekto realne skusenosti.