Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 729 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 04.03.2015 00:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

956

Bydliště:

u Turnova

Odpověď je jednoduchá, máš v autě nefunkční nezávislé topení. Odpověď na ještě nevyřčenou otázku, příčin nefunkčnosti je mnoho.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 04.03.2015 17:48 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

148

Bydliště:

Vysočina

Ahoj, tak jsem to propojil sufitkou, nastartoval motor a asi za 15-20 vteřin žárovička problikávala a asi za minutu zhasla a pak za chvíli znovu problikávala. (Na jeden drát co vede k čerpadýlku tak je stálý proud + a to i při vypnutém klíčku, přerušování dělá mínus z bufíka. )Dal jsem to dohromady, odvzdušnil hadičku a nastartoval motor za chvíli to z výfuku od bufíka kouřilo jak z parní lokomotivy a z výfuku ukapávala nafta a po chvilce přestalo-prostě nenaběhlo a začal jít ochlazovací proces. Zkusil jsem to několikrát a pokaždé stejné. Nakonec mě ještě napadlo vyvedl jsem od čerpadla drát co k němu vede mínus a brnkal jsem sním o mínus pol, výsledek stejný. Závada bude v bufíku ale v čem? Bud čidlo nebo v řídící jednotce? Podotýkám je to dva roky co byl bufík rozebrán a vyčistěn.

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 04.03.2015 18:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Pokud není viditelná jasná závada (přerušený kabel, ...), tak je snazší a rychlejší dát bufíka někomu, kdo má diagnostiku a ví, co a kde hledat. Sice to stojí nějakou kačku, ale to vyrovná časově náročný postup pokus-omyl.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 04.03.2015 20:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

464

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

a co sviecka? pokial si dal kovovu ta dlho nevydrzi....to vyzera na sviecku ze nie je schopna naftu zapalit....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 05.03.2015 10:00 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

148

Bydliště:

Vysočina

Už jsem to vzdal. Až budu mít chut a náladu tak bufíka vyndám a dám to někomu opravit. Svíčku jsem nechal starou, fungovala dobře ale vše má svůj konec. Je chyba že je bufík tak blbě konstruován že svíčka nejde vyndat jednoduše. Já když jsem to před dvěma roky dělal tak to nešlo rozdělat šrouby byly v bufíku tak zkorodovaný že nepomohly žádné přípravky na uvolnění nakonec jsem musel složitě to odvrtávat. Jinak děkuji za rady.

Ps: Nebylo by možná lepší dělat nějaké typy místo řízené elektronikou tak ručně ovládané jako to měli staré autobusy RTO nebo ŠL? Ty fungovali bez problému byl to sice bufík vzdufový ale princip je skoro podobný. Karosy ( Bufík ohříval vodu)to měli ovládané elektronicky a samý problém

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 05.03.2015 12:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

P.S. To ručite :laugh:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 13.03.2015 17:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.07.2011

Příspěvky:

36

Bydliště:

Plzeň

Poradí mi někdo jakou mám vyndat pojistku, aby mi neběžel příhřev. Lehlo mi čerpadlo, tak aby pořád nestartoval a nevypínal.

_________________
Seat Alhambra 1,9TDi, Tiptronic, 85 kW (+ pár kW navíc), 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 13.03.2015 19:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

12

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev a jeho funkce, projevy
PříspěvekNapsal: 22.03.2015 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.07.2011

Příspěvky:

36

Bydliště:

Plzeň

Tak 12 to nebyla, příhřev startoval pořád. Při pokusné vydávání jsem si udělal ještě problém s něčím od emisí, tak jsem raději opravil čerpadlo.

_________________
Seat Alhambra 1,9TDi, Tiptronic, 85 kW (+ pár kW navíc), 2007


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 729 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group