Stránka 1 z 1

MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 30.11.2010 19:07
od richigold
Zdravím všechny členy klubu, poprvé v životě jsem si koupil MPV kvůli místu - rodině. Jedná se o VW Sharan TDI, r.v. 1997, 81kW, barva pampeliška (nebo kanárek), přivezl jsem si ho z Německa. Místo je parádní, dám do něj vše, bohužel nejede tak, jak má (netáhne). S tím jsem ho kupoval, Němec mi říkal, že je špatná váha vzduchu. Takže po dovozu jsem váhu vyměnil spolu s náplněmi, filtry a podtlakovým ventilem turba, ale pořád to netáhne, navíc teď mám problémy i se startováním a než se motor ohřeje, kouří. Mechanik mi říkal, že tlaky má motor dobré, vstřiky jsou také bez problémů, ale že je chyba v čerpadle a že do motoru jde málo nafty. Takže jsem koupil čerpadlo z Passata TDI, stejný rok. Je úplně stejné, ale problém je v zapojení elektriky - na Sharanu mám jednu zásuvku s deseti bity, to druhé čerpadlo má dvě se sedmi a třemi bity. No, na počet to sedí, ale těch sedm drátů je černých a nevíme, jak to zapojit (pořadí), aby vše šlo kam má. Takže Sharan je momentálně na dílně se sundanými rozvody a nevíme, co s tím. Nemáte někdo tip nebo nějakou dokumentaci?

Re: Máte SHARANA ALHAMBRU GALAXY? Noví členové vítejte mezi námi

Napsal: 30.11.2010 19:59
od trepifajxl
Je to jednoduché. osmipinová piny 1-7 přendáš do desetipinový 1-7, třípinová 1-3 = 8-10 v desetipinový, to znamená 1=8 atd.

Čerpadlo AFN

Napsal: 13.12.2010 22:11
od Tomik-VW
prosím o radu,potřebuju přepinovat čerpadlo ze dvou zásuvek za jednu,3 a 7 pin na 10 pin,má někdo stímhle mzkušenost???auto mi stojí už jen kvůli tomuhle problému.Mám Sharana,a motor s čerpadlem co jsem koupil pochází z Toleda,taky 81 kw AFN :?

Re: Čerpadlo AFN Zapojeni 10 alebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 14.12.2010 01:25
od abeljozef
Pozri hore

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 14.12.2010 09:59
od Tomik-VW
Paráda,chvála vwclubu :D

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 14.12.2010 22:23
od Tomik-VW
ještě takový detail,když jsem ten starý motor dřív startoval,než šel ven,tak jsem mu musel přihžavovat vždycky,i v létě...Předvstřik a vše kolem čerpadla,hžavícího relátka a svíček bylo OK..čerpadlo dávalo málo nafty,alespoň jsme si to všichni mysleli a myslíme,i mechanici z Boshe servisu...jenže dneska jsem přepinovával ty kabely a zásuvku na nový motor,co má ty zásuvky dvě,a při tom vypichování kabelů jsem zjistil,že pin číslo 10 byl přerušenej.....může to být zrovna ten kabel co má vliv na naftu a předvstřik,nebo startovací dávku paliva???ty kabeli by mě zrovna nenepadly že by mohli být přerušený,a to jsem měl jak rozvody,tak i podle TDI grafu všechno v pořádku :roll:

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor

Napsal: 01.01.2012 20:39
od dvorky1
Zdravím. Tak taky usěšně předěláno z 10 pin. konektrou na dva 7 a 3 pinové. Vyřešil jsem to ale výrobou redukce. Ze starýho nefunkčního čerpadla jsem ucvakl ten 10 pin. konektor s dostatečně dlouhými kabely. Jsou všechny černý ( ty co vedou do el. hlavy) ale jsou na nich napsaný čísla do jakýho pinu patří tak není problém. Pak jsem sehnal zásuvky z kabeláže z vraku kde byla dvoupinová zásuvka. Já konkrétně ze Seatu Toledo a kabely jsem napojil do příslušných pinů. Jinak ten 3 pinový konektor je v poho pač tam vedou 2 kabely k ventilu předvstřiku a jeden na stop ventil. No redukce hotová a tejkonc můžu dát v poho dvokonektorový čerpadlo a nebo se vrátit zpátky k jednokonektorovému :).

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor

Napsal: 01.01.2012 21:20
od dvorky1
Ještě prosbičku nevíte někdo jestli naftový čerpadlo z motoru 66 Kw je stejné jako z 81 Kw? chtěl bych si pořídit jedno do náhrady a jestli si na to mám dát pozor a nebo je to stejný? Myslím tím vnitřek. Průměr pístku a nebo cokoliv v čem by mohl být rozdíl. A pokud je rozdíl tak jak poznám to z 81 Kw. Nebo kdo ví kam mně nasměrovat kde se to už řešilo. Já tady sedím už nějakou hodinku a pořád to nemůžu najít ani zjistit. Díky moc všem.

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor

Napsal: 05.01.2012 20:11
od obrocnik
Uz som aj ja presiel tim prepinovanim,po jednom kabliku som cvakal z jednej a druhej koncovky a letoval a daval zmrstovaciu hadicku,robota trosku na draka ked to clovek letuje na zemi :lol: inac su cerpadla s jednou a dvojdielnou remenickou nato si treba dat pozor lebo by sa musel menit aj drziak cerpadla.to dvojremenickove sa aretuje do telesa cerpadla a to jednoremenickove sa aretuje pri rozvode na telese drziaka cerpadla.su este rozdieli na hlave cerpadla su 10mm,11mm a 12mm auto ti pojde ked kupis aj s inym priemerom hlavy len nemusy byt vykon ako predtim a budes to musiet riesit upravou map v RJ

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 25.03.2016 21:18
od Mr.x
Ahoj, mam dotaz je stejné čerpadlo z TDI octavia Golf 4 apod.?
Vím že má jinak řešenou řemenici,ale tělo čerpadla vypadá stejně, je tomu tak?

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 26.03.2016 13:27
od hiero
rozdiel je v nastaveni pociatku vstreku a prirube cerpadla ktora ide do drziaku ale vsetko sa da :mrgreen: Ja to mam uz za sebou a mam tam jeckove cerpadlo to je 11 mm hlava a bolo na oktavke r.v.2002. toto si nastuduj a das to http://www.myturbodiesel.com/wiki/alh-i ... di-engine/. musis dat zvacsit otvor v drziaku a krycom plechu a zobrat z cela remenice aby sa Ti to voslo pod plastovy kryt rozvodov to je ta uprava inak vsetko ostatne v pohode...pre inspiraciu foto z mojej upravy prve foto upraveny drziak Ja som si zohnal za par supov druhy a ten som dal upravit a kryci plech rozvodov som vybrusil na aute po osadeni druheho drziaku cerpadla so zvacsenym otvorom....

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 26.03.2016 13:35
od hiero
a este jedna foto

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 26.03.2016 20:03
od Mr.x
Hezkýýý! moooc díky!!

Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru

Napsal: 26.03.2016 20:15
od trepifajxl
Pokud by jsi chtěl implantovat čerpadlo z motoru Octavka 1 a spol na motor AFN, AVG , 1Z tak mám na prodej protočený (upravený) držák příslušenství. Stačí napsat, nebo zavolat 603 485 666, Turnov.