VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Zapne se a běží, nebo se zapne a zase hned vypne?
- simir.breibin
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2010 15:37
- Bydliště: Brno
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
zapne a furt jede než dám econ, někdy bliká displej a někdy ne a chladivo tam není.
vw Passat B7 2011
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
nejdriv napln klimua zkus tesnost potom res tlak. spinac
- simir.breibin
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2010 15:37
- Bydliště: Brno
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
taky by to šlo ,ale asi je něco špatně když v ní není nápln a ona jede, nemá se vůbec zozjet,tak co vypíná kopresor? když není nápln.Řešení to je, to napustit ,ale až příště zase ujde tak muže byt pozdě když se zadře kompresor ne?
vw Passat B7 2011
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Podívej kocoure, pokud natrefíš na dobrýho mechoše, napřed ti klimu vyvakuuje a nějakou dobu sleduje jestli vakuum drží. Pokud je všechno OK, teprve pak ti klimu naplní. Pokud není podtlak stabilní a dochází k vyrovnání tlaku, foukne ti tam jen trochu chladiva a pak očuchá kde ti chladivo uniká. Další je už jen na něm jestli ti únik odstraní a klimu naplní a nebo tě pošle ...
V každém případě zatím tlakáč neřeš, s prázdnou klimou je to zbytečné.
V každém případě zatím tlakáč neřeš, s prázdnou klimou je to zbytečné.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- simir.breibin
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2010 15:37
- Bydliště: Brno
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Tak dnes v servisu a 2 trubky v.. sušič a ten tlakáč
vw Passat B7 2011
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.06.2011 19:05
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
zdravím.
mám oktu 2 1,9tdi. před FL.
problém s klimou, nechladí. Výměna kapaliny, výměna tlakového ventilu klimi.
stále nechladí, větráky neběží, potrubí není chladné.
napojeno na VAG a chybové hlášení č.
829
229
jedno z nich je problém s elektrikou, a problém tlakovým ventilem (je nový a vyměněný)
kompresor prý jede (sděleno technikem v servisu škoda)
díky za radu
mám oktu 2 1,9tdi. před FL.
problém s klimou, nechladí. Výměna kapaliny, výměna tlakového ventilu klimi.
stále nechladí, větráky neběží, potrubí není chladné.
napojeno na VAG a chybové hlášení č.
829
229
jedno z nich je problém s elektrikou, a problém tlakovým ventilem (je nový a vyměněný)
kompresor prý jede (sděleno technikem v servisu škoda)
díky za radu
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Sice jsi tady na SAG fóru, ale třeba se tady najde někdo, kdo Ti poradí. Podle výpisu chyb soudím, že je to klimatronic. Zkus si od někoho půjčit ovládací panel klimy. Možná bude problém v něm.
- wenousch
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 30.08.2009 12:39
- Bydliště: Praha, Vysočina
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Ahoj, mohl bych poprosit o kontrolu logu? Alhambra 2003 85Kw. V nízkých otáčkách nejede, začíná táhnout kolem 2600 ot. Váhu jsme měnili za stejnou, ale pořád stejná závada. V logu je od 1500 ot na trojku do kopce, ale na konci kopce asi po 400m byly otáčky pořád kolem 1600. V logu je vidět, jak se to probere, ale to už jsem jel z kopce.
Turbo je půl roků starý, váha taky funguje v jiným autě.
Kde může být ještě problém?
Díky
Turbo je půl roků starý, váha taky funguje v jiným autě.
Kde může být ještě problém?
Díky
Kód: Vybrat vše
https://mega.co.nz/#!eEkyyA7S!zhMEjVY6H2WxOoFtEVkqpVVuKTbX6qWmtR0Dza2KSlU
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
skotroluj ci sa zatiahne regulacia na turbe po nastartovani. to turbo vobec netlaci. skontrolovat podtlakove hadice ako aj ventil regulacie turba pomocou akcnych clenov ci pracuje. ja som ho mal elektricky v poriadku avsak mechanicky bol zaseknuty. potom ked to doriesis sa skontroluje aj vaha popripade ju daj do ineho auta s funkcnym turbom a tam ju naloguj....ale aj tak nech sa vyjadria skusenejsi Ja sa len zatial ucim....
moj log po vymene ventilu, vzduchoveho filtra a vycisteni vahy:
Monday,10,March,2014,18:27:02
028 906 021 CG ,, G51SG 0829,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,861-945,Pressure,Pressure,Boost Valvle
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.40,1554,475.0,700.0,59.8,0.80,690.0,1010,1306,27.1,0.01,1533,1051,1316,38.6
,1.61,1617,850.0,870.0,4.8,2.03,985.0,1010,1703,100.0,1.22,1554,1051,1326,39.0
,2.83,1806,850.0,1130.0,4.8,3.23,1170.0,1010,2183,100.0,2.43,1743,1846,1948,59.8
,4.03,1995,850.0,1155.0,4.8,4.43,970.0,1010,2040,100.0,3.63,1932,1948,2264,72.1
,5.23,2205,850.0,900.0,4.8,5.63,880.0,1010,1724,100.0,4.83,2142,1948,1856,62.6
,6.43,2394,850.0,930.0,4.8,6.83,945.0,1010,1826,100.0,6.03,2331,1948,1734,58.2
,7.63,2562,850.0,990.0,4.8,8.03,995.0,1010,1969,100.0,7.23,2499,1948,1867,57.0
,8.83,2730,850.0,965.0,4.8,9.23,955.0,1010,1948,100.0,8.43,2667,1948,1969,57.4
,10.03,2898,850.0,945.0,4.8,10.43,950.0,1010,1948,100.0,9.63,2856,1948,1948,57.4
,11.23,3045,850.0,940.0,4.8,11.63,925.0,1010,1948,100.0,10.83,3003,1948,1948,57.8
,12.43,3192,850.0,925.0,4.8,12.83,920.0,1010,1958,100.0,12.03,3150,1948,1948,57.4
,13.63,3318,850.0,920.0,4.8,14.06,910.0,1010,1958,100.0,13.23,3276,1948,1958,58.2
,14.91,3465,850.0,905.0,4.8,15.31,900.0,1010,1948,100.0,14.46,3402,1948,1958,59.0
,16.11,3591,850.0,895.0,4.8,16.51,895.0,1010,1958,100.0,15.71,3549,1948,1958,58.2
,17.31,3675,850.0,880.0,4.8,17.71,885.0,1010,1958,100.0,16.91,3633,1948,1958,58.2
,18.51,3801,850.0,875.0,4.8,18.91,865.0,1010,1958,100.0,18.11,3738,1948,1958,60.2
,19.71,3864,850.0,860.0,4.8,20.11,860.0,1010,1948,100.0,19.31,3843,1948,1948,60.2
,20.91,3948,850.0,850.0,4.8,21.31,845.0,1010,1948,100.0,20.51,3927,1948,1948,60.6
,22.11,4011,850.0,845.0,4.8,22.51,840.0,1010,1958,100.0,21.71,3990,1948,1958,61.4
moj log po vymene ventilu, vzduchoveho filtra a vycisteni vahy:
Monday,10,March,2014,18:27:02
028 906 021 CG ,, G51SG 0829,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle
,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,861-945,Pressure,Pressure,Boost Valvle
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.40,1554,475.0,700.0,59.8,0.80,690.0,1010,1306,27.1,0.01,1533,1051,1316,38.6
,1.61,1617,850.0,870.0,4.8,2.03,985.0,1010,1703,100.0,1.22,1554,1051,1326,39.0
,2.83,1806,850.0,1130.0,4.8,3.23,1170.0,1010,2183,100.0,2.43,1743,1846,1948,59.8
,4.03,1995,850.0,1155.0,4.8,4.43,970.0,1010,2040,100.0,3.63,1932,1948,2264,72.1
,5.23,2205,850.0,900.0,4.8,5.63,880.0,1010,1724,100.0,4.83,2142,1948,1856,62.6
,6.43,2394,850.0,930.0,4.8,6.83,945.0,1010,1826,100.0,6.03,2331,1948,1734,58.2
,7.63,2562,850.0,990.0,4.8,8.03,995.0,1010,1969,100.0,7.23,2499,1948,1867,57.0
,8.83,2730,850.0,965.0,4.8,9.23,955.0,1010,1948,100.0,8.43,2667,1948,1969,57.4
,10.03,2898,850.0,945.0,4.8,10.43,950.0,1010,1948,100.0,9.63,2856,1948,1948,57.4
,11.23,3045,850.0,940.0,4.8,11.63,925.0,1010,1948,100.0,10.83,3003,1948,1948,57.8
,12.43,3192,850.0,925.0,4.8,12.83,920.0,1010,1958,100.0,12.03,3150,1948,1948,57.4
,13.63,3318,850.0,920.0,4.8,14.06,910.0,1010,1958,100.0,13.23,3276,1948,1958,58.2
,14.91,3465,850.0,905.0,4.8,15.31,900.0,1010,1948,100.0,14.46,3402,1948,1958,59.0
,16.11,3591,850.0,895.0,4.8,16.51,895.0,1010,1958,100.0,15.71,3549,1948,1958,58.2
,17.31,3675,850.0,880.0,4.8,17.71,885.0,1010,1958,100.0,16.91,3633,1948,1958,58.2
,18.51,3801,850.0,875.0,4.8,18.91,865.0,1010,1958,100.0,18.11,3738,1948,1958,60.2
,19.71,3864,850.0,860.0,4.8,20.11,860.0,1010,1948,100.0,19.31,3843,1948,1948,60.2
,20.91,3948,850.0,850.0,4.8,21.31,845.0,1010,1948,100.0,20.51,3927,1948,1948,60.6
,22.11,4011,850.0,845.0,4.8,22.51,840.0,1010,1958,100.0,21.71,3990,1948,1958,61.4
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.07.2014 14:55
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
ahoj, potřeboval bych zjistit kód 12401 (mám sharana 2,0 TDI 103kw, r.v.2006, typ motoru BRT) Děkuji K.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
taky kod vis 3.0 nepozna......
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Není ani ve verzi 4.6
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 09.02.2012 20:51
- Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
prosbička na kod 01146- vada motorku centrálu jak spolujezdce tak zadních obou dveří......je to tak? je to na vyměnu všech 3 serv?kable ve dveřích oky....dííkes
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC
nezavislé topení B5WSC
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: všechny chybová hlašení-dotazy a odpovědi
Nemáš zlámané kabely v průchodkách?