Stránka 2 z 5
Napsal: 17.12.2006 18:15
od Aknel
Jééééé Pišto ,to já nevim.
Promin,byli jsme oba někde jinde.
Napsal: 17.12.2006 19:01
od matyasss
pistahufnagl píše:Aknel píše:Pylový filtr je přesně(obrázek od neverhooda)mezi levou a prostřední šipkou.Je tm vidět i to táhlo na stěrač a právě za ním je ten filtr.
Tak ještě jednou - je to tak i na Sharanovi I. ???
JO JO je to stejne i na tom nasem starsim modelu
.....vlevo pod tim plastem ale na rovinu pristup pekne na h...o
Napsal: 17.12.2006 19:08
od pistahufnagl
Napsal: 17.12.2006 19:42
od neverhood
chlapi je tam sice trosku horsi pristup ale po odmontovani toho plastoveho krytu to ide v pohode. Robil som to prvy raz a nemal som s tym vacsi problem.
Inak neviem o tom ze by boli filtre dva pelovy a vzduchovy.
Podla mna za prirucnou schrankou uz filter nie je, je tam len pristup k vyparniku alebo radiatoru. ...myslim...
Napsal: 17.12.2006 20:49
od matyasss
[quote="pistahufnagl"]Díky za zprávu. To teda nevím jak tam nasoukám ty moje pazoury, ale koukám že to máme matyasssi kousek, tak až pojedeš přes Jarák tak se stav, když už s tím mýš ty zkušenosti.
[/quot
ja ten filtr budu menit na jare tak to klidne muzem sfouknout dohromady
jinak pres Jarak jezdim pravidelne a v hospode zvane ruzovka mame dokoce pribuzne
Napsal: 14.01.2007 15:38
od pistahufnagl
Ahoj, tak jsem si řek že se podívám na ten pylový filtr. V jakém je stavu a že možná zjistím příčinu neustálého pocení skel. Vezmu nářadí, otevřu motor a koukám kde asi tak může být. Oddělal bych-li přepážku o které je řeč, tak bych ničeho nedocílil, protože pod ní je je díra a vrchní šroub tlumiče. Nebo ten pylový filtr je až takový mřížkovaný co je vidět když se tam posvítí baterkou až hodně vzadu za přepážkou?
Napsal: 14.01.2007 15:46
od DabelRadek
jj tim smerem az za ramena sterasu :_)))
Napsal: 14.01.2007 15:51
od patper
tady
Napsal: 14.01.2007 16:04
od pistahufnagl
a oddělat se musí to za ZDE nebo to pod ZDE? Díky.
Napsal: 14.01.2007 16:08
od x-man
jak jsou ty zluty sipky tam povolis srouby a vyndas to "tlumeni"
vysunes ho smer ven z morotu
a pak uz mas pristup k filtru je tam takova pacicka tu vycvaknes a smerem ke stredu a mirnym natocenim to vyndas ven a je to
Napsal: 14.01.2007 16:20
od patper
pistahufnagl
A rovnou si promaz hridelky steracu
Napsal: 14.01.2007 16:25
od x-man
patper píše:pistahufnagl
A rovnou si promaz hridelky steracu
to jo ,ale to je lepsi vyndat cely tahla steracu a vyklepnout je,protoze nejakej chytrej soudruh v NDR vymyslel ze mosaz v zeleze se asi nikdy neobrousi,tak to navrhl,ovsem opak je pravdou takze se casem stane ze se sterace kousnou a kdyz budes mit stesti neshori motorek jinak dalsi investice navic.
Samozrejme se ti kousnou kdyz je budes nejvic potrebovat a budes daleko od domova
...klasika
Napsal: 14.01.2007 16:35
od patper
x-man píše:patper píše:pistahufnagl
A rovnou si promaz hridelky steracu
to jo ,ale to je lepsi vyndat cely tahla steracu a vyklepnout je,protoze nejakej chytrej soudruh v NDR vymyslel ze mosaz v zeleze se asi nikdy neobrousi,tak to navrhl,ovsem opak je pravdou takze se casem stane ze se sterace kousnou a kdyz budes mit stesti neshori motorek jinak dalsi investice navic.
Samozrejme se ti kousnou kdyz je budes nejvic potrebovat a budes daleko od domova
...klasika
Ono to tam oxiduje
Motorek neschori ma ochranu a vypne,ale jak rikas-daleko od domova dest....
Mam to za sebou
Takze Pisto ,kdtz uz to mas rozdelane ,rozhodne to udelej
Kdyz budes neco potrebovat dej vedet...
Napsal: 14.01.2007 18:15
od pistahufnagl
Čím byste to mázli, třeba W40 nebo vazelina?
Napsal: 14.01.2007 18:20
od Aknel
Já tam říznul vazelínu a vůbec jsem nešetřil