Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 729 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12.02.2007 17:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

218

Bydliště:

Vrané nad Vltavou

Vyzná se někdo ve značení olejů Castrol?
Ten 505.01 se vyskytuje ve verzi TXT - většinou se dá sehnat do 300,-/l.
Potom jsou tu verze GTD a TopUp, ty jsem neviděl pod 400,-/l.
Existují ještě jiné verze?
Je to to samé?
Někde jsem četl, že Castrol označuje jinak oleje pro servisy a jinak pro obchody a benzinky, ale obsah je stejný. Jsem z toho jelen. 8O

_________________
Alhambra II AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12.02.2007 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

152

Bydliště:

Rokycany

tak jsem to zjistil je tam vložka u nás 140kč opět dva druhy různé průměry nejlepší vyndat zjistit a pak koupit a pak pamatovat co tam máte

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12.02.2007 17:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

152

Bydliště:

Rokycany

Já dávám http://www.e-valvoline.cz/?p=productsList&iCategory=27 a mám klid litr přes dvě stovky.

_________________
Sharan II


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12.02.2007 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

38

Bydliště:

Prostějov

to PajaS - volal jsem přímo do Castrol zastoupení a tam mi řekli že TXT se používá pro celkovou výměnu obsahu oleje a GTD pro dolévání když dochází k úniku v proběhu 15000km

_________________
Seat Alhambra II


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13.02.2007 08:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

673

Bydliště:

Děčín

Tak já používám CASTROL MAGNATEC SAE 10W-40 polosyntetický ,myslím si že tímhle nic nezkazím.Akorát ho příště objednám ze stránek http://www.skoda-dily.cz vychází mi tam o dost levněji než ho kupuji jinde.

_________________
VW Sharan II Busines


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02.06.2007 21:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5

cau a jaky doporucujete do alhambry 1,9tdi rv 99 kod m.afn neviem co tam je kupil som ju teraz z nemecka a nemam k tomu nic a co hovorite na vymenu rozvodov cca 10000sk origo v seate vela ,malo?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05.06.2007 03:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1

Bydliště:

Martin - SK

VW ma novsiu normu ktora pokryva pre pouzitie v TDI PD doterajsie 505.01 506.01 - normu 507.00. U motorov s LongLife vymennym intervalom to bola norma 506.01 a pre dolievanie sa nudzovo mohla pouzit 505.01. Dnes to uz nie je dolezite staci vymenit a dolievat podla potreby olej splnajuci normu 507.00, ktora je vlasne mutaciou spominanych noriem z povodnych 5W40 a 0W30 je 5W30 pre LongLife alebo bez. Osobne pouzivam Castrol SLX Professional VW Longlife III 5W-30, menim po 30 tis. pocas ktorych dolejem cca 0,5 az 1 L podla podmienok pouzitia.

Tvrdenie, ze TDI PD je horsie ako klas. TDI vo mne vyvolava podobne pocity ako ked moja prababicka tvrdila, ze obycajna pracka je lepsia ako automaticka (je tomu 30 rokov a prababicka uz nezije, ale celkom to vomne tie pocity ozivilo)

_________________
VW Sharan II 1,9 TDI PD, 85 kW, Tiptronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05.06.2007 07:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Protože investice do mazlíka byla dost náročná, tak ho taky náležitě rozmazluji. Dostává Mobil 1 5W-30 VW 507.00. On mě to určitě vrátí dlouhodobou službou :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19.07.2007 09:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

267

Bydliště:

Praha

Chtěl bych se zeptat:

1) Zbyl mi (po předchozím majiteli) 2 litry oleje na případné dolití. Je to 5W-30 Liqui Moly. Auto ale olej nežere a tak bych se zeptal, jestli by bylo dobré (jen tak pro pročištění) třeba 1000 km před výměnou odsát právě 2 litry oleje a dolít nový? Není to zbytečné?

2) Na fóru Dieselpower.cz jsem četl nějaký příspěvek o oleji pro 10 let starou Audi A4 (taky mám 10 let starého Sharana). A skoro všichni tam doporučují přejít (na tak starém autě) na polosyntetiku. A tak se ptám, myslíte, že by se pro VW Sharan, rv 97, 1.9TDI 81kW, 250 000km, hodila spíš polosyntetika? Oleje žere málo (až skoro nic). Vím, že plná syntetika je daleko kvalitnější jak polo (lepší čistící schopnosti). Jak se pozná, kdy přejít na polosyntetiku? Podle počtu najetých km nebo spotřeby oleje?

3) Když mi nakonec doporučíte plnou syntetiku. Mám tam 5W-30, ale hodně se vyrábí i vizkozita 5W-40. Co bude lepší?
Mockrát děkuji za odpovědi.... :D

_________________
2x VW Caddy 2.0 ECOFUEL Life (CNG)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19.07.2007 09:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Pokud to nebere olej, neměnil bych typ a zůstal u toho co tam je. Na starší auta, která začnou brát olej se dává hustší olej. Neznamená to, že to musí být zrovna polosyntetický.
Okolo olejů jsou sáhodlouhé debaty, které nemají konce.
Dobré čtení o olejích je tady http://www.oleje.cz/.
Já osobně při koupi auta měl v motoru Mobil 1 5W-40. U výrobce jsem zůstal, jen jsem tam dal 5W-30, protože jsem jiný této značky nesehnal.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20.07.2007 12:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8286

Bydliště:

Praha / Č. Krumlov

Prave jsem si na doporuceni od Patpera domluvil v MCD-autodilech v Praze na Karlovarske olej Q8, 5W-40, norma 505 01.
Normalni cena kolem 200 Kc/l, po sleve pro staleho zakaznika 160 Kc/l. Takze celkem 5 l / 800 Kc. 8)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20.07.2007 13:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Shemik píše:
Prave jsem si na doporuceni od Patpera domluvil v MCD-autodilech v Praze na Karlovarske olej Q8, 5W-40, norma 505 01.
Normalni cena kolem 200 Kc/l, po sleve pro staleho zakaznika 160 Kc/l. Takze celkem 5 l / 800 Kc. 8)

Tak parada :ura1: :D :wink:

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20.07.2007 14:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

Shemik píše:
Prave jsem si na doporuceni od Patpera domluvil v MCD-autodilech v Praze na Karlovarske olej Q8, 5W-40, norma 505 01.
Normalni cena kolem 200 Kc/l, po sleve pro staleho zakaznika 160 Kc/l. Takze celkem 5 l / 800 Kc. 8)


dobrá cena :wink:


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2007 07:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Uvažoval jsem (kvůli hlučnosti) dát kvalitnější olej, ale mám TDi z r. 96 a předchozí majitel tam dával polosyntetiku 10W40. Co mohu dát lepšího, aniž bych si zničil motor? Plnou syntetiku prý dávat nemám, je to starý motor a u nich se prý rozpustí usazeniny a začne téct olej... Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

_________________
VW Sharan 1,9TDi, 1996, 66kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.07.2007 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

396

Bydliště:

Praha 15

Dwarf22 píše:
Uvažoval jsem (kvůli hlučnosti) dát kvalitnější olej, ale mám TDi z r. 96 a předchozí majitel tam dával polosyntetiku 10W40. Co mohu dát lepšího, aniž bych si zničil motor? Plnou syntetiku prý dávat nemám, je to starý motor a u nich se prý rozpustí usazeniny a začne téct olej... Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?


Přečti si články na http://www.oleje.cz
Dozvíš ce, že označení syntetika a polosyntetika nic neznamená. Olej musí splňovat normové označení (např. VW 505.00) a mít požadovanou viskozitu (např. 10W-40).
Já například naposledy dával 5W-40 "plně syntetický olej" a teď se vrátím k výrobci předepsanému 10W-40. Důvodem je i to, že ten řidší olej se mi trošku pouští přes turbo apod. Hustší by měl dotěsnit "spáry" a stejně u mého auta výrobcem předepsaný...
Dokonce mi někdo říkal, že ten řidší olej je i "hlučnější..., nevím, je to možné, že víc klape


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 729 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group