Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 28.08.2012 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2008

Příspěvky:

951

Bydliště:

Třebíč

čaute,
mě dělal stejný věci kdysi firmení Ford Focus, problém byl v dodatečně dodělaným automatickým rozsvěcování světel (odborná firma to zapojila tak dokonale, že při nějaký kombinaci prostě zůstal běžet motor i po vytažení klíčku). :idea:

... nemůže to být nějakou dodělávkou nad rámec seriovky :?:

_________________
SAG III / 2.2 / 129 kW / 2008

_________________
měřicí a regulační technika


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 28.08.2012 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

dodělávaný tam nic není aspoň světla ne jinak o ničem nevím před měsícem jsem to koupil všechno jelo kontroloval jsem pojistky nějaký jsem dal nový protože byly špatný a od té doby to nejde

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 28.08.2012 19:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Tak tam vrať ty špatný pojistky a je po problému :rofl:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 28.08.2012 20:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

smolda píše:
Tak tam vrať ty špatný pojistky a je po problému :rofl:

všechny sem tahal ven a potom je tam vracel nejdřív to nechtělo jed vubec a po pár pokusech když to naskočilo tak zese to nechce chcípnout.

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 01.09.2012 16:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Tak pojistka 3 má na starosti relé palivového čerpadla. Pojistka 6 zase palivové čerpadlo jako takové. Zkusil bych nejdřív to relé, J17, typ by měl být 167. Pak bych okouknul kabeláž, protože to vypadá, jakoby byl někde zkrat a po vypnutí klíčku se dostávala šťáva dál na ŘJ motoru, zapalování, čerpadlo, ... Schéma bylo pro AAA

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 01.09.2012 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

michall píše:
Tak pojistka 3 má na starosti relé palivového čerpadla. Pojistka 6 zase palivové čerpadlo jako takové. Zkusil bych nejdřív to relé, J17, typ by měl být 167. Pak bych okouknul kabeláž, protože to vypadá, jakoby byl někde zkrat a po vypnutí klíčku se dostávala šťáva dál na ŘJ motoru, zapalování, čerpadlo, ... Schéma bylo pro AAA

dá se to zjistit když se to napojí na počítač

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 01.09.2012 17:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Pokud bude někde kraťas, tak by některé jednotky mohly hlásit chybu v napájení. Ještě mě napadá - po vypnutí klíčku jde motor pořád stejně, poslechově, dá se přidat plyn, běží dlouho, ... ? Tuším se tomu říká detonační spalování, ve spalovacím prostoru je někde žhavá část, která supluje svíčku a motor tudíž kašle na nějakou ŘJ a běží si dál, obvykle po chvíli chcípne, když docucne benzínový výpary v sání.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 20.10.2012 14:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2254

Bydliště:

Scania 620psů

Zrovna ten samy problem. Je tam pruser asi takovy,ze
jedna vetev ze spinacky je stale napajena ikdyz vypnes klicek. Prestane jit vetev k ventilatoru,na sterace,svetla zhasnou na parkovacky atd...ale ta druha vetev 15tky co je pod napetim po zapnuti klicku,je stale ziva. Motor zdechnu vyndanim relatka 109. Zdechne. Ale jak vytahuju jedno a druhy rele ven,na zadny to nereaguje. Jen na idpojeni baterky. A po pripojeni problem pretrvava.

Mel jsem pojistkovku venku,v ocekavani zda za ni neni jeste jina releova skrin,neni. Nenapada me nic. Ani odpojeni altiku nepomohlo,ze by byla treba proslehnuta dioda a diky tomu to bylo pod proude porad.


Premyslim,co v zadnich dverich ma spolecne napajeni po zapnuti klicku,jak nekdonpsal ze to bylo u nej kabbelazi v kufru...cihnu na to zda se nevypne palubka po zahybani gumovou pruchodkou.

Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2

_________________
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

_________________
3BG V6 4motion Jeep Commader 5,7 HEMI G3 Varos mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede d
PříspěvekNapsal: 20.10.2012 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2254

Bydliště:

Scania 620psů

Vyreseno.pruchodka v PZ dverich. Jak bylo provizorne opraveny stahovani okna,bylo to jen a jen v tom. Takze to fakt je vzdy jen chujovina :-D
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2

_________________
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

_________________
3BG V6 4motion Jeep Commader 5,7 HEMI G3 Varos mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede dál
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2011

Příspěvky:

10

Bydliště:

Liberec

Vážení,
mám problém se startováním a zhášením motoru, vím, že se to už diskutovalo v tomto vlákně i zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=132958&. Nicméně bych poprosil o souhrnnou radu, můj problém vypadal chronologicky takto:
Včera mi nešlo zhasnout motor, dojel jsem domů, vytáhnul klíček a motor jel, jediný rozdíl byl že se rozsvítila kontrolka ruční brzdy (vykřičník v kolečku). Motor zhasnul až když jsem rozsvítil světla. Ale kontrolky mi svítily dále jako kdyby byl klíč zapnutý. Když jsem ho zkusil nastartovat, v pohodě naběhnul, ale při vypnutí klíče a vysunutí se to opakovalo. Až po několika pokusech (start/stop, světla atd .. jsem dosáhnul stavu, že motor chcíp a nezůstalo na palubce nic svítit.
Dnes ráno zapnu klíček zkusím nastartovat a nic. Není ani slyšet, že by zaskočil startér, baterie naplno nabitá, auto normálně v pohodě dobíjí. Tak zkouším zapnout/vypnout světla, klíček atd .. až za chvíli normálně nastartuje. Dojedu do práce a nemohu ho chcípnout - to samé co včera, ale nepomohou už ani rozsvícené světla. Nakonec jsem ho "udusil". Vyndám klíček a kontrolky mi "problikávaj" - ale tak nějak slabě, max. do polovičního jasu. Když otevřu kapotu, cvaká mi jedno relé - je umístěno nahoře mírně vpravo za palivovým filtrem, jde z něj vzduchová hadička za vzduchový filtr. Odpojím baterku - vše zhasne, nic necvaká (logicky). Připojím baterku, kontrolky blikaj, relé cvaká, motor jde nastartovat.A tak stále dokola.

Jinými slovy, jde mi tam podle všecho elektrika i po vytažení klíčku, ale evidentně ne naplno.

Vím, že se tu psalo o relé 109 apod. Chci vás požádat o radu - jestli je to tím relé a případně jestli má někdo návod/postup/fotky, jak se k němu dostat a jaký to je typ, když ho pojedu koupit. těžko asi mohu v kelly říct, že chci relé 109 :-) Problém je, že se do města bez auta nedostanu, takže ho nemohu vymontovat a až potom jet koupit ..

PS : zkoušel jsem VAG a hlásilo mi to chyby 626 a 1266 .. obě se týkají žhavení. Ta chyba 1266 je chyba relé žhavení J52 (103), chyba 626 je kontrolka žhavení. Ale to podle všeho normálně funguje ..

PS2 - aktuální stav. Dojel domů, motor nešel opět zhasnout. Vytáhnul jsem relé 109, motor chcípl,ale i při vytažení klíčku kontrolky vesele svítí. Odpojil/připojil baterku, vrátil zpět relé (cvaklo), a už se mi nerozsvítí žhavení, kontrolky pořád svítí, motor točí, ale nenastartuje.

PS3 - po připojení VAGu už teď ani nenačte jednotku
Díky moc předem za radu.

_________________
Ford Galaxy II (WGR), r.v. 2003, 1.9 TDi / 85 kW (AUY)
Ford Galaxy I (WGR), r.v. 1997, 1.9 TDi / 66 kW (AHU)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 14:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

V tuto chvíli se to asi nehodí do žádného známého tématu, takže nechám.

V první chvíli bych se zaměřil na zmíněné relé 109, což je označení typu relé, nikoli jeho funkce. Dál by to asi byla spínačka, přechodky ve dveřích, poškozené svazky kabelů, .... Pravděpodobně se dostává napětí do systému z jiného místa (jako příklad mě napadá třeba vodiče u radia, kdy po zkratu trvalého +12V a spínaného +12V by mohlo dojít k podobné situaci). Asi to bude běh na dlouhou trať, pokud to není "nějaká zjevná blbina".

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 15:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2013

Příspěvky:

85

Bydliště:

Valašsko

u mého předchozího auta, které mi též nešlo vypnout, blblo to tak to byla spínačka.

Sent from my E39 using Forum Fiend v1.3.1.

_________________
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd

_________________
Homer


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 16:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2011

Příspěvky:

10

Bydliště:

Liberec

Tak poslední zjištění ukázalo, že mám hodně vybitou baterku. takže autobusem pro nové relé 109 (pro jistotu, je to pár kaček), baterka na nabíječku a večer se uvidí, i když se bojím, že to budou asi ty dráty nebo spínačka. Nějaký tip, kde se všude může "potkat" v kabeláži 30 a 15 ?

_________________
Ford Galaxy II (WGR), r.v. 2003, 1.9 TDi / 85 kW (AUY)
Ford Galaxy I (WGR), r.v. 1997, 1.9 TDi / 66 kW (AHU)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NEZHASNE ANI NESTARUJE
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 17:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

464

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

tiez sa priklanam k spinacke ze to v nej ostava visiet a preraza....hm..ako pisal michall to bude na dlhu trat skontroluj to co pisal....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR NEVYPNE: po vypnuti klíčku zapalovani motor jede dál
PříspěvekNapsal: 12.02.2015 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.04.2011

Příspěvky:

10

Bydliště:

Liberec

Tak vyměněné relé 109, motor sice točí, ale vůbec nežhaví, VAG se nemůže připojit na jednotku motoru - ostatní jednotky (palubka, immobilizér) načte. Začínám být v pasti, na co se soustředit - spínačka, kabely, něco jiného ..

_________________
Ford Galaxy II (WGR), r.v. 2003, 1.9 TDi / 85 kW (AUY)
Ford Galaxy I (WGR), r.v. 1997, 1.9 TDi / 66 kW (AHU)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group