Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 392 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 27.06.2018 04:23 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

01.06.2018

Příspěvky:

16

Bydliště:

Havířov

tak nakonec jsem nechal prodloužit tu hadici, sedlo to krasně žádné namáhaní ani pnutí. po tlakové zkoušce bez uniku.

_________________
Seat Alhambra 2004 TDI 96kw je jasná volba !! VW Golf 4 SDI

na prodej olej original VW se slevou od 990kč do 1090kč 5L


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 12.08.2018 13:53 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

12.09.2017

Příspěvky:

8

Ahoj, zjistil sem že mi někde uniká klima nejspíše trhlinka ve výměníku. Klimu vůbec nepoužívám, nedělá mi to dobře takže mám climatronic nastavený furt na ECON. Musím tedy řešit opravu klimatizace nebo jí prostě můžu nechat celou vytéct a vykašlat se na to?? Co vše se může stát pokud to opravovat nebudu ??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 14.08.2018 10:19 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

698

Bydliště:

Nový Jičín

Pokud je někde trhlina, tak chladivo stejně uniklo a kompresor se nespustí (tlakový snímač detekuje nízký tlak a ŘJ nespustí kompresor - ochrana proti zadření).
Není nutno nic řešit. Jen při prodeji to snižuje cenu, pokud klima nejede.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk

_________________
ŠKODA KAROQ 2.0 TDI 110kW / STYLE / 4x4 / DSG-7 / cappuccino beige metallic (MY2019)
ŠKODA CITIGO 1.0 MPI 55kW / 5D / STYLE PLUS / beige metallic (MY2018)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 30.11.2018 10:28 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

23.02.2018

Příspěvky:

36

V létě jsem řešil klimu na Alhambře 1999 tdi 81kw a po několika tlakování, několika plnění a přejití elektroinstalace se ji povedlo dát tak nějak do chodu, ale ted když jsem měnil termostat tak jsem si všiml barviva na kompresou a po přesvícení UV světlem je opravdu unik na kompresoru někde pod spojkou. Je tam nějaké víčko které pujde asi sundat, neřešil to někdo jestli se tam něchá vyměnit těsnění jestli tam je nějaké gufero nebo O kroužek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 07.06.2019 17:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Zdravím kolegy. U svého auta teď také řeším problém s klimou. Po výměně kompresoru klima fungovala cca 5 měsíců, teď nastal pomalý útlum až do nefunkčnosti. Byl jsem u několika chlaďařů, než jsem se dostal k jednomu šikovnému, který mi zřejmě teď dokázal velmi dobře poradit a pomoci. Zřejmě bylo v systému více oleje, než mělo být. Po jeho zásahu, kdy odsál úplně vše i s olejem a dal vše nové, zatím vše funguje. Když jsem k němu přijel, tak vysoký tlak byl opravdu vysoký - 33 bar a to opravdu byl. Trubky horké. Polil studenou vodou chladič a hned se vše zlepšilo. Zkusil chladič vyčistit, vyfoukat. Hrál si s tím cca 3 hodiny. Ale teď jedna moje myšlenka a zároveň otázka a to asi na Jožku. Při testování klimy jsme zjistili, že při volnoběhu kompresor běží bez problémů, ale při otáčkách nad 2000 se vypíná a při poklesu otáček se zase spustí. Při jízdě to nedělá (poznal bych to změnou teploty a vlhkosti vzduchu co jde do auta). Já si myslím, že to je ochrana automobilu před přehřátím motoru při stání vozidla, aby se nepřehřál motor, řídící jednotka vše nezbytné vypne. Jožko, co myslíš? A ostatní? Je to Sharan 2008 BRT.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 09.06.2019 13:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5130

Bydliště:

Praha

Připomíná mi to moje příznaky - klimakompresor se za chodu stále zapínal, vypínal, zapínal, vypínal, … Příčinou byl přicpaný "vysoušeč", tj. jak se spustil kompresor, tak vzrostl tlak a ochrana ho vypla. Tlak poklesl, kompresor zapnul, … Následovala výměna vysoušeče a klid.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 13.06.2019 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Taky jsem si to myslel, ale dělá to i po výměně chladiče se sušičem. Klima při jízdě v jakýchkoliv otáčkách a při stání do cca 1700 - 2000 otáček/minutu běží úplně v pohodě. Ale při stání a zvýšení otáček se kompresor vypne. Po poklesu otáček se zase zapne. Tlaky jsou OK. Když to vezmu z druhé strany, jakmile jde teplota za jízdy vody nahoru, auto automaticky vypíná vše, co zbytečně zatěžuje motor, tak proč by to nedělalo při stání? I když je teplota vody ještě v normě? Je to motor BRT s močovinou 103 kW 2008.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 15.06.2019 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.06.2012

Příspěvky:

162

Bydliště:

Olomócko

Ahoj , taky dlouhodobě řeším obdobný problém jako Bodyvlk ... identické auto - Sharan 2.0 TDI 103 Kw - BRT - tím dlouhodobě myslím cca 2 roky , protože práce mi nedovoluje auto odstavit anebo to dořešit úplně . Já vyměnil vysoušeč , ventily , chladič , kompresor .... v loňském roce to bylo nekonečné rozebírání , napouštění / vypouštění ...únik nezjištěn a pořád to tlakovalo .
Teď mám dvě malé děti a Sharana potřebuju dát manželce , tak to musím dořešit ...

_________________
Elektroerozivní obrábění , frézování , soustružení a tak dále ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 20.06.2019 07:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Ještě jsem v současné době zjistil, že odkapává voda střídavě z předního nebo zadního výparníku, ale ne z obou najednou. Netuším, kde se trubky větví, nebo kudy vedou. Nemá někdo schéma z Etky? Přes NTB jsem zjistil, že opravdu vypíná kompresor při stání na místě a zvýšení otáček na cca 1800/min. Při jízdě i velmi pomalé to nedělá. Klima potřebuje signál od ŘJ, že auto jede.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 20.06.2019 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Bydliště:

Praha - západ

Zadní trubky odbočují v motorovém prostoru před spolujezdcem. Před mezistěnou je odbočka, zadní trubky pak jdou okolo mezistěny před řidiče a tam jdou pod auto a dozadu.
Jinak v měřených hodnotách myslím, že motorové jednotky je vidět požadavek klimakompresoru a jeho stav. Tam by mělo být vidět proč ho jednotka vypla.

_________________
Sharan II 2006 + Tabbert Rossini

veškeré autoelektro, diagnostika-nejen VW, opravy příhřevů, přestavby na nezávislé, opravy MAXIdotů, apod...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 20.06.2019 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Já to sledoval přímo v řídící jednotce klimatronicu. Tam, pokud je auto v pohybu, zůstává kompresor puštěný, jakmile zastavím, ve vyšších otáčkách se vypne. Juknu ještě do motorové řídící jednotky. Nevíš v jaké skupině to najdu?

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 20.06.2019 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Bydliště:

Praha - západ

Tak se omlouvám je to v climatronicu skupina 8, pole 3.

_________________
Sharan II 2006 + Tabbert Rossini

veškeré autoelektro, diagnostika-nejen VW, opravy příhřevů, přestavby na nezávislé, opravy MAXIdotů, apod...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 21.06.2019 07:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Tam jsem to sledoval. Ale právě mi to ukazovalo, že to vypíná pouze při stání. Ještě na to kouknu. Díky.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 24.06.2019 19:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

514

Bydliště:

východní čechy

Znovu jsem auto napíchl na VAG. Ve skupině 8 jsou při volnoběhu tyto údaje: ON ON 0,0 N/A, při zvýšení otáček a vypnutí klimy se údaje změní na toto: OF ON 16,0 N/A. Dokáže mi někdo vysvětlit, co to znamená? Díky. Jde mi o tu změnu z 0,0 na 16,0. A když přepnu na ECON, tak jsou údaje tyto: OFF OFF 6,0 N/A. Díky za pomoc.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, NÁPLNĚ: problém s unikáním náplně, víčko
PříspěvekNapsal: 25.06.2019 09:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Bydliště:

Praha - západ

Pokud najedeš kurzorem na to 3.pole, otevře se ti bublina s popisem těch čísel.
0 = kompresor běží
6 = kompresor odpojen kvůli ECON
16 = si z hlavy myslím, že je nějaká chyba
12 = kompresor odpojen kvůli požadavku ECU
......

_________________
Sharan II 2006 + Tabbert Rossini

veškeré autoelektro, diagnostika-nejen VW, opravy příhřevů, přestavby na nezávislé, opravy MAXIdotů, apod...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 392 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group