Když je nový, tak vůle je asi o jeden zub.sarkan píše:a ta ma byt aka? mne chodi tak asi 2 cm pokial zacnem pretacat z motorom...
MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: dvojhmotovy zotrvacnik
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Peters píše:Je schopen vadny setrvak tak rozhodit motor, ze se chova jakoby nechtel tahnout a jede jak skoro "s vadnou vahou" nebo zanesenym turbem? Zrychleni spatne, zrychluje jen diky postupnemu narustu otacek.
Samozrejme hluk z motoru, jiny nez by mel byt. Ze je vadny setrvak je jasne, ale jde o to, jestli je schopen natolik ovlivnit motor pri behu, ze "netahne".
AUY 85kW, PD.
Zdravim Vas. Mam s autom problem, ktory popisuje Peters... Moze to sposobovat vadny zotrvacnik?
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
No rozhodně jako první bych to hodil na VAG. A pak se uvidi
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...
Jen létání je krásnější...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.12.2009 10:10
- Bydliště: , Sev.čechy
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Ahoj kluci. Mě sice auto nevybruje, ale když zmáčknu spojku za jízdy při otáčkách do 2000 tak se mi ozve nějaký rachot. jako by se tam něco točilo a o něco to drhlo, když řadím nad 2000 tak se nic neděje. Pokud za jízdy pod 2000 ot, párkrát zmáčknu spojku, tak to třeba po 3 sešlápnutí už nedělá. Prosím pomozte co by to tak mohlo být, na konci prázdnin jedu do Itálie, tak abych dojel. Díky za rady
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Nevím jestli to u tebe bude to samé,ale kamarád na GIV má dvouhmotu....a mu to dělalo to samé když vyšlápl spojku.....a bylo to tím ,že na tom setrváku jsou šrouby a hlavičky těch šroubů mu o něco chytali a zbrousili se víc než o polovinu..ze začátku mu to dělalo jen za studena ,ale později už pořád...poznal to když vyměňoval spojku ,že se na něj vysipal kovový prach..
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.12.2009 10:10
- Bydliště: , Sev.čechy
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Díky za reakci. Znamená to tedy, že již mám koukat po nějaké nové, nebo novější dvouhmotě? nedá se to nějak odstranit bez vyměny té dvouhmoty. Ono tonení zrovna levnázáležitost. Ahoj
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Chraň tě ruka páně to na můj pokyn vyměňovat.....
Pak mi nadáš ,že jsi vyměnil dvouhmotu a je to pořád stejné....
Ještě vydrž co to bude dělat do budoucna a když tak si zajeď za nějakým mechanikem ať to zkontroluje.....
Btw:mě to taky lekce zarachotí když je motor studený a stojí ,tak to v nepravidelném intervalu zarachtá.....ale za jízdy to absolutně nepozoruji...
Můžou to dělat i jiné věci ,já jen nahodil Know how ze života
Pak mi nadáš ,že jsi vyměnil dvouhmotu a je to pořád stejné....
Ještě vydrž co to bude dělat do budoucna a když tak si zajeď za nějakým mechanikem ať to zkontroluje.....
Btw:mě to taky lekce zarachotí když je motor studený a stojí ,tak to v nepravidelném intervalu zarachtá.....ale za jízdy to absolutně nepozoruji...
Můžou to dělat i jiné věci ,já jen nahodil Know how ze života
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.12.2009 10:10
- Bydliště: , Sev.čechy
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
neboj zas takový haur nejsem. Dneska jsem byl u mechanika a říkal, že je to ložisko na spojce, ketré se mění společně s dvouhmotou, žeto měnit sólo nemá cenu, tak zjišťoval cenu a dostal se nejlevněji na 13000 za celou dvouhmotu, přítlačák a to ložisko, tak uvidíme. Ahoj
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
No nejdůležitější je to slyšet a vidět na vlastni uší/oči....
Tak vidiš , je to nakonec spojka.....
Měj se..
Tak vidiš , je to nakonec spojka.....
Měj se..
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05.08.2008 21:47
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Jestli chceš mít jistotu s dvouhmotou, tak nejlepší je zvednout, vyndat startér a vzít za setrvák. Jak tam bude mrtví chod po otočení, je po něm. Je tam nějaká tolerance, ale nový je prakticky bez vůle.
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
co to je mrtví chod?
Měl jsem vyndanej svůj a vedle novej.
S novým šlo volně pootočit cca 1cm a potom šel ztuha cca1cm
Starý šel volně cca 1,3cm ztuha 1cm-ty míry berte s rezervou přesně si je nepamatuji-pokovnával jsem je vzájemně šuplerou tak mě míry zas tak moc nezajímali
jinak na 85kW je asi lepší dát jednohmotu a máte klid
Měl jsem vyndanej svůj a vedle novej.
S novým šlo volně pootočit cca 1cm a potom šel ztuha cca1cm
Starý šel volně cca 1,3cm ztuha 1cm-ty míry berte s rezervou přesně si je nepamatuji-pokovnával jsem je vzájemně šuplerou tak mě míry zas tak moc nezajímali
jinak na 85kW je asi lepší dát jednohmotu a máte klid
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 28.10.2008 15:25
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Daniel.987 a coto.je
Chlapi, prosím vás o radu. Píšete, že nejlepší je vyndat startér a zkusit pohnout setrvákem. Kolik by tedy měla vůle být, jdu na to v pátek, tak ať se rozhodne, jestli je po něm nebo ne. Mám AUY 85kW a po dovolené v Chorvatsku pozoruji dosti vibrace na motoru. Všude se píše, že když vyšlápnu spojku, tak to přestane, ale mě to dělá jak při nevyšlápnuté spojce tak i při vyšlápnuté. Je tedy v háji dvouhmota nebo znátě nějakou jinou závadu, která by to mohla dělat ? Mám jakž takž moderní auto a třepe se jak Uno z roku 1986. Poradíte? Díky za jakoukoli pomoc.
Chlapi, prosím vás o radu. Píšete, že nejlepší je vyndat startér a zkusit pohnout setrvákem. Kolik by tedy měla vůle být, jdu na to v pátek, tak ať se rozhodne, jestli je po něm nebo ne. Mám AUY 85kW a po dovolené v Chorvatsku pozoruji dosti vibrace na motoru. Všude se píše, že když vyšlápnu spojku, tak to přestane, ale mě to dělá jak při nevyšlápnuté spojce tak i při vyšlápnuté. Je tedy v háji dvouhmota nebo znátě nějakou jinou závadu, která by to mohla dělat ? Mám jakž takž moderní auto a třepe se jak Uno z roku 1986. Poradíte? Díky za jakoukoli pomoc.
VW Sharan II 1.9 TDi PD 85kW AUY 12/2002
Peugeot 406 2.0 HDi 80kW 04/2000
Peugeot 406 2.0 HDi 80kW 04/2000
- luk.ino
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21.06.2009 21:10
- Bydliště: Malá Skála
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
koukni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... e+setrvaku" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pája19
- Závodník
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16.06.2010 20:17
- Bydliště: Pardubice
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Koukám, že tenhle problém netrápí jen mě. Naštěstí mám 228mm spojku, která jde nahradit jednohmotou. Ale 240mm(6q převodovka) nahradit nejde!
A kdyby měl někdo zájem, tak umím sehnat spojkovou sadu Sachs s dvouhmotnostnim setrvákem pod deset...
A kdyby měl někdo zájem, tak umím sehnat spojkovou sadu Sachs s dvouhmotnostnim setrvákem pod deset...
DieselPower
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21.01.2011 16:47
- Bydliště: Jihlava
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Zdravím pánové. Může mít špatný setrvačník taky vliv na start vozidla? Jako by chtěl motor vyskočit z auta. A ještě je k tomu slyšet klepnutí. Zní to dost tvrdě.