MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.07.2011 17:29
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Zajímavé je že ty vybrace jsou po celém autě a dá se říct že skoro jen u 2 stupně kolem 2000ot,zní to sice nesmyslně také to nechápu-někdy se to rozvybruje dost a někdy jen trošku.nevím----
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 30.12.2009 12:33
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
nechci se vnucovat , ale koukal jsi na ty tlumiče ??? při tak malých otáčkách to táhneš krouťákem, při vyšších otáčkách jdou "kobyly" a to se chová jinak
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.07.2011 17:29
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Zajímavé že jenom u druhého stupně aspon u nho to jde cítit--v každém případě skusím Dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.02.2011 17:13
- Bydliště: Bratislava
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Zdravim,
ja mam nasledovny problem.. 1500ot., 3. prevodovy stupen silne vybracie v aute, normalne jak vybracna deska, pri stlacenom plyne to trva nejake 2-3sekundy, nasledne tato vybracia sa vytrati, tak isto tato vybracia vznika na 6 prevodovom stupni pri rychlosti nad 170km/h a tu to uz pretrvava..
Setrvacnik+lamela+pritlacak vymene ma to najazdene od vtedy asi 5000km. Auto ma najazdene 225 tisic.
Najdu sa nejake rady prosiiiiiim
ja mam nasledovny problem.. 1500ot., 3. prevodovy stupen silne vybracie v aute, normalne jak vybracna deska, pri stlacenom plyne to trva nejake 2-3sekundy, nasledne tato vybracia sa vytrati, tak isto tato vybracia vznika na 6 prevodovom stupni pri rychlosti nad 170km/h a tu to uz pretrvava..
Setrvacnik+lamela+pritlacak vymene ma to najazdene od vtedy asi 5000km. Auto ma najazdene 225 tisic.
Najdu sa nejake rady prosiiiiiim
Seat Alhambra 85kw 2006, VW Passat R36 2009, Yamaha R6 2008
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.07.2011 17:29
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Tak to bohužel nevím,ale u mně to dělá jen u 2 stupně rychlosti.Nějak jsem se s tím smířil a zatím se závada neprojevuje více.
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 28.10.2008 15:25
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
To by možná mohly být vnitřní klouby na poloosách, musíš pod auto. Taky mi to dělalo jen v tahu, výměna a auto k nepoznání.
Mrkni sem: http://kamoka.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrkni sem: http://kamoka.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Sharan II 1.9 TDi PD 85kW AUY 12/2002
Peugeot 406 2.0 HDi 80kW 04/2000
Peugeot 406 2.0 HDi 80kW 04/2000
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.07.2011 17:29
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Kuknu.Já to pak přestal řešit mám to asi 4měsíce,ale spíš to dělá při pomalém sešlápnutí plynu.Při rychlé akceleraci to udělá minimum.Díky za info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.02.2011 17:13
- Bydliště: Bratislava
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
No mne to vznika hlavne ked je teply motor a ked zatocim zakrutu na 3 stupni, tak je to pravidelne..
Poloosy mam obidve nove a vymene..
Ale vseobecne ta vybracia sa tvari akoby vznikala zo zotrvacniku, len pri nezmyselnych otackach sa to stava.. Stretol som sa uz aj s tym ze by bol zotrvacnik od vyroby zly, len sa mi tomu nechce verit..
Takze budem rad za kazdy mozny napad diki
Poloosy mam obidve nove a vymene..
Ale vseobecne ta vybracia sa tvari akoby vznikala zo zotrvacniku, len pri nezmyselnych otackach sa to stava.. Stretol som sa uz aj s tym ze by bol zotrvacnik od vyroby zly, len sa mi tomu nechce verit..
Takze budem rad za kazdy mozny napad diki
Seat Alhambra 85kw 2006, VW Passat R36 2009, Yamaha R6 2008
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Zdravím klubáci ,jak tak posloucham tak mam ten samej problem Alhambra 4mot.85kw 2004,včera jsem nechal menit komplet spojku,pedal se nekdy nevracel jen do poloviny ,dvojhmotak zadřenej,tak jsem sehnal komplet sadu z valea s jednohmotakem a nechal jsem to tam dat,vše v poho až na jednu věc ,při rozjezdu do 2tis otaček takovi divnej zvuk nejake řinčeni nebo co po překročení 2tis otaček auto stichne a vše v poho ,větinou to dela u těch nižšich rych stupnich,nebo se mi to jenom zda.Nevite co to muže byt,dik za každou radu.paolo69@seznam.cz
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Co a proč Tě vedlo k monáži JEDNOHMOTY???? Já osobně si myslím, že v našich autech je nainstalováno pár zbytečných věcí, ale DVOUHMOTA k nim podle mého názoru rozhodně nepatří.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Ted už to vim i ja maš naprostou pravdu,ta lamela s tema pružinama na jednohmotaku proste tem vibracim nestači,tam kde jsem to kupoval tak mě ukecali že je to lepši že vic vydrži a takove sr.čky.Tak pujde ven a na reklamaci,po reklamaci jen jen dvouhmota.Je zajimave že ve vyžšich otačkach a rychlotech je to vpoho.Takže kluci bacha na tu jednohmotu,taktež je možne že to v servisu špatně udělali ale tam se asi zkazit nic nedá,uvidíme až to zas pujde dolu. Zatim zdarec.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 27.04.2011 20:10
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Nevim možna se pletu ale myslim si že ty vybrace jsou pravě kuli te jednohmotce,ješte zkusim poloosy.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
dvouhmota má za úkol tlumit rázy od motoru do převodovky hlavně v nízkejch otáčkách - proto se to projevuje všeobecně do 2tis. ot/min v případě, že tam máš jednohmotu pak bude ten zvuk nejspíš dělat samotná převodovka... dostává tak mnohem víc zabrat
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
Všimněte si jedné dosti podstatné věci:
Jedničkový SAG s motorem TDi 66kW (1Z/AHU) má jednohmotu 228 mm, SAG s motorem TDi 81kW (AVG/AFN) má dvouhmotu 219 mm. Zároveň má ale každý z těchto modelů jinou převodovku. Převody jsou stejné, ale kódy převodovek jiné. Proč by dělali dvě různé převodovky, kdyby to nemělo svůj smysl? Je to přece mnohem složitější a náročnější z hlediska výroby. Odpověď je jasná - převodovky určené pro kompletaci s jednohmotou mají jiná ložiska.
Proto: Na motor 81kW samozřejmě jde použít jednohmotová spojka z motorizace 66kW. Počítejte ale s tím, že o co víc vám vydrží spojka, o to méně vydrží převodovka. Abyste totiž měli klid, museli byste spolu s jednohmotovou spojkou vrazit do auta i jinou převodovku.
Dvojkové SAGy mají pouze dvouhmotovou spojku. Proto teoreticky neexistuje jednohmotová náhrada. Že ji někdo nabízí, je věc druhá. Pokud to do auta někdo namontuje, musí počítat s problémy týkajícími se převodovky.
Jedničkový SAG s motorem TDi 66kW (1Z/AHU) má jednohmotu 228 mm, SAG s motorem TDi 81kW (AVG/AFN) má dvouhmotu 219 mm. Zároveň má ale každý z těchto modelů jinou převodovku. Převody jsou stejné, ale kódy převodovek jiné. Proč by dělali dvě různé převodovky, kdyby to nemělo svůj smysl? Je to přece mnohem složitější a náročnější z hlediska výroby. Odpověď je jasná - převodovky určené pro kompletaci s jednohmotou mají jiná ložiska.
Proto: Na motor 81kW samozřejmě jde použít jednohmotová spojka z motorizace 66kW. Počítejte ale s tím, že o co víc vám vydrží spojka, o to méně vydrží převodovka. Abyste totiž měli klid, museli byste spolu s jednohmotovou spojkou vrazit do auta i jinou převodovku.
Dvojkové SAGy mají pouze dvouhmotovou spojku. Proto teoreticky neexistuje jednohmotová náhrada. Že ji někdo nabízí, je věc druhá. Pokud to do auta někdo namontuje, musí počítat s problémy týkajícími se převodovky.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 30.06.2014 09:22, celkem upraveno 1 x.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
AMEN a s tím plně souhlasím..
Po absolvování velmi drahého odborného školení od výrobce spjkovách komponent LUK jsem si na svém autě dal zpět dvojhmotu..
Z přesně všech těch důvodů co psal Marek..
Soudruzi moc dobře věděli proč to tam tak vymysleli , je to sice nákladnější, ale velice opodstatněná věc..
Zde se dočtete o velmi důležitých technických informacích a novinkách z autoprůmyslu..
Přihlášení nic nestojí a je tam i on-line aktuální Tec-Doc katalog zdarma..
http://www.repexpert.com/lukas/content?id=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Po absolvování velmi drahého odborného školení od výrobce spjkovách komponent LUK jsem si na svém autě dal zpět dvojhmotu..
Z přesně všech těch důvodů co psal Marek..
Soudruzi moc dobře věděli proč to tam tak vymysleli , je to sice nákladnější, ale velice opodstatněná věc..
Zde se dočtete o velmi důležitých technických informacích a novinkách z autoprůmyslu..
Přihlášení nic nestojí a je tam i on-line aktuální Tec-Doc katalog zdarma..
http://www.repexpert.com/lukas/content?id=200" onclick="window.open(this.href);return false;