Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 12.07.2011 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2011

Příspěvky:

14

Zajímavé je že ty vybrace jsou po celém autě a dá se říct že skoro jen u 2 stupně kolem 2000ot,zní to sice nesmyslně také to nechápu-někdy se to rozvybruje dost a někdy jen trošku.nevím---- :?:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 12.07.2011 14:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

97

nechci se vnucovat :roll: , ale koukal jsi na ty tlumiče ??? při tak malých otáčkách to táhneš krouťákem, při vyšších otáčkách jdou "kobyly" a to se chová jinak

_________________
Galaxy 2001, 2,8 V6 204 PS, LPG !!!!!!! ....pomohu s dovozem auta ze SRN...... !!!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 15.07.2011 08:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2011

Příspěvky:

14

Zajímavé že jenom u druhého stupně aspon u nho to jde cítit--v každém případě skusím Dík


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 14.11.2011 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2011

Příspěvky:

2

Bydliště:

Bratislava

Zdravim,
ja mam nasledovny problem.. 1500ot., 3. prevodovy stupen silne vybracie v aute, normalne jak vybracna deska, pri stlacenom plyne to trva nejake 2-3sekundy, nasledne tato vybracia sa vytrati, tak isto tato vybracia vznika na 6 prevodovom stupni pri rychlosti nad 170km/h a tu to uz pretrvava..
Setrvacnik+lamela+pritlacak vymene ma to najazdene od vtedy asi 5000km. Auto ma najazdene 225 tisic.
Najdu sa nejake rady prosiiiiiim :)

_________________
Seat Alhambra 85kw 2006, VW Passat R36 2009, Yamaha R6 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 00:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2011

Příspěvky:

14

Tak to bohužel nevím,ale u mně to dělá jen u 2 stupně rychlosti.Nějak jsem se s tím smířil a zatím se závada neprojevuje více.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 08:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.10.2008

Příspěvky:

87

To by možná mohly být vnitřní klouby na poloosách, musíš pod auto. Taky mi to dělalo jen v tahu, výměna a auto k nepoznání.
Mrkni sem: http://kamoka.pl

_________________
VW Sharan II 1.9 TDi PD 85kW AUY 12/2002
Peugeot 406 2.0 HDi 80kW 04/2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 14:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.07.2011

Příspěvky:

14

Kuknu.Já to pak přestal řešit mám to asi 4měsíce,ale spíš to dělá při pomalém sešlápnutí plynu.Při rychlé akceleraci to udělá minimum.Díky za info.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 23:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2011

Příspěvky:

2

Bydliště:

Bratislava

No mne to vznika hlavne ked je teply motor a ked zatocim zakrutu na 3 stupni, tak je to pravidelne..
Poloosy mam obidve nove a vymene..
Ale vseobecne ta vybracia sa tvari akoby vznikala zo zotrvacniku, len pri nezmyselnych otackach sa to stava.. Stretol som sa uz aj s tym ze by bol zotrvacnik od vyroby zly, len sa mi tomu nechce verit..
Takze budem rad za kazdy mozny napad :) diki

_________________
Seat Alhambra 85kw 2006, VW Passat R36 2009, Yamaha R6 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 06.12.2011 13:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.04.2011

Příspěvky:

32

Zdravím klubáci ,jak tak posloucham tak mam ten samej problem Alhambra 4mot.85kw 2004,včera jsem nechal menit komplet spojku,pedal se nekdy nevracel jen do poloviny ,dvojhmotak zadřenej,tak jsem sehnal komplet sadu z valea s jednohmotakem a nechal jsem to tam dat,vše v poho až na jednu věc ,při rozjezdu do 2tis otaček takovi divnej zvuk nejake řinčeni nebo co po překročení 2tis otaček auto stichne a vše v poho ,větinou to dela u těch nižšich rych stupnich,nebo se mi to jenom zda.Nevite co to muže byt,dik za každou radu.paolo69@seznam.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 06.12.2011 19:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Staňkovwice

Co a proč Tě vedlo k monáži JEDNOHMOTY???? Já osobně si myslím, že v našich autech je nainstalováno pár zbytečných věcí, ale DVOUHMOTA k nim podle mého názoru rozhodně nepatří.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 12:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.04.2011

Příspěvky:

32

Ted už to vim i ja maš naprostou pravdu,ta lamela s tema pružinama na jednohmotaku proste tem vibracim nestači,tam kde jsem to kupoval tak mě ukecali že je to lepši že vic vydrži a takove sr.čky.Tak pujde ven a na reklamaci,po reklamaci jen jen dvouhmota.Je zajimave že ve vyžšich otačkach a rychlotech je to vpoho.Takže kluci bacha na tu jednohmotu,taktež je možne že to v servisu špatně udělali ale tam se asi zkazit nic nedá,uvidíme až to zas pujde dolu. :cry: Zatim zdarec.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.04.2011

Příspěvky:

32

Nevim možna se pletu ale myslim si že ty vybrace jsou pravě kuli te jednohmotce,ješte zkusim poloosy.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 09.12.2011 16:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

5969

Bydliště:

DuchcoVW & Kladno

dvouhmota má za úkol tlumit rázy od motoru do převodovky hlavně v nízkejch otáčkách - proto se to projevuje všeobecně do 2tis. ot/min ;) v případě, že tam máš jednohmotu pak bude ten zvuk nejspíš dělat samotná převodovka... dostává tak mnohem víc zabrat 8)

_________________
Wartburg 353 Tourist

Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992 !!RIP!!
Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa

Tepličáci, Ústečáci, Mostečáci sem => SRAZ!!?
Kladno hýýýýr => SRAZ!!?

Detailing Club

_________________
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW 2015 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem (family car)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 03.01.2012 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Všimněte si jedné dosti podstatné věci:

Jedničkový SAG s motorem TDi 66kW (1Z/AHU) má jednohmotu 228 mm, SAG s motorem TDi 81kW (AVG/AFN) má dvouhmotu 219 mm. Zároveň má ale každý z těchto modelů jinou převodovku. Převody jsou stejné, ale kódy převodovek jiné. Proč by dělali dvě různé převodovky, kdyby to nemělo svůj smysl? Je to přece mnohem složitější a náročnější z hlediska výroby. Odpověď je jasná - převodovky určené pro kompletaci s jednohmotou mají jiná ložiska.

Proto: Na motor 81kW samozřejmě jde použít jednohmotová spojka z motorizace 66kW. Počítejte ale s tím, že o co víc vám vydrží spojka, o to méně vydrží převodovka. Abyste totiž měli klid, museli byste spolu s jednohmotovou spojkou vrazit do auta i jinou převodovku.

Dvojkové SAGy mají pouze dvouhmotovou spojku. Proto teoreticky neexistuje jednohmotová náhrada. Že ji někdo nabízí, je věc druhá. Pokud to do auta někdo namontuje, musí počítat s problémy týkajícími se převodovky.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Naposledy upravil Marek77 dne 30.06.2014 09:22, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 04.01.2012 17:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8053

Bydliště:

Small Town in North Moravia

AMEN a s tím plně souhlasím..
Po absolvování velmi drahého odborného školení od výrobce spjkovách komponent LUK jsem si na svém autě dal zpět dvojhmotu..
Z přesně všech těch důvodů co psal Marek..
Soudruzi moc dobře věděli proč to tam tak vymysleli , je to sice nákladnější, ale velice opodstatněná věc..
Zde se dočtete o velmi důležitých technických informacích a novinkách z autoprůmyslu..
Přihlášení nic nestojí a je tam i on-line aktuální Tec-Doc katalog zdarma..
http://www.repexpert.com/lukas/content?id=200

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group