Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 14.02.2014 10:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2012

Příspěvky:

52

Bydliště:

Mladá Boleslav

Napsaný je to pro můj tip,ale mechanik říkal,že je tam jiné číslo.V cc 038105266BB a prý origo LK 415005910 ?Tak mě tedy poradte,jaký je nich rozdíl,když to jsou obě 240mm.

_________________
alhambra II,1.9tdi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 14.02.2014 11:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2012

Příspěvky:

52

Bydliště:

Mladá Boleslav

dle cc jsou shodné.

_________________
alhambra II,1.9tdi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 14.02.2014 13:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Původní setrvák pro ANU/AUY byl pod číslem 038105266AG, toto číslo VW od 1.8.2008 změnilo na zde zminované 038105266BB a dále od 1.4.2011 je použito číslo 03L105266CE. V CC-autodílech se mluví jak o původním, tak o novém číslu. Prostě ta sada co je v odkazu http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-luk je určena pro motory AUY.

Kompletní sada pro motor AUY

LUK
čísla:
Sada komplet s dvouhmotou: LK 600001300
Sada obsahuje:
dvouhmotový setrvačník: LK 415005910
CSC spojkové ložisko: LK 510007110
spojkovou sadu RepSet: LK 624303409
max.úhel hřbetu [stupňů]: 20
počet zubů (určení max.úhlu hřbetu): 7
max.vůle klopení [mm]: 2,9
doplňkový výrobek/ doplňkové info 2: s třecím kotoučem

SACHS
čísla:
Spojková sada SACHS - 2290 601 005
Sada obsahuje:
Pritlacny talir SACHS - 3082 306 533
Spojková lamela SACHS - 1878 005 146
Setrvačník SACHS - 2294 003 341
Mazací tuk SACHS - 4200 080 060
Sada sroubu, spojka SACHS - 1874 000 002
Centrální vysouvač, spojka SACHS - 3182 600 197


Poznámka: text je převzatý ze stránek jiných renomovaných E-shopů

Pro motory ASZ/BTB je setrvák pod číslem 038105266BA

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Naposledy upravil kubenec dne 11.03.2014 17:58, celkově upraveno 5

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 02.03.2014 10:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2014

Příspěvky:

1

Ahoj, majitelé sharana!
Mám 4x4 r.v.2008, 1,9 PDI. Jak píše kolega, měl jsem potíže podobné s dvojhmotnostním setrvačníkem. Udělali jsme jeho výměnu a nahradili obyčejným. Tak tohle nedělejte, držte se originálního řešení. Umíte koupit i dvojhmotnostní setrvačník levnější.
Mě v současnosti auto vydává při 1600 a 2100 otáčkách zvuk podobný děravému výfuku. Ten je ale v pořádku. Nevíte, čím to může být? Samozřejmě kromě přenášených vibrací ze setrvačníku. Není ještě něco "na cestě" k zadnímu diferáku?
Dík.

Vladimír


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 02.03.2014 14:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

Troufám si tvrdit, že je to od setrváku. Měl jsem taky jednohmotu a než jsem dal dvou, bylo to to samé. Syčení a další zvuky. Dále šílené škubání automobilu při rozjezdu. Při výměně za dvou toto vše skončilo.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 28.06.2014 08:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak panove potkalo me to taky..
Vcera se mi zniceho nic patrne zaseknul setrvacnik.
Chod motoru na volnobeh je naprosto v poradku, sepot kvetin.
Rozjezd ovsem znamena rezonance typu jako by nekde drel plech o plech a kovove bouchani..
Radit jde naprosto v pohode bez pazvuku atp..
Startovani bez bouchani, vypnuti motoru bez bouchani OVSEM S MOHUTNYM LOMCOVANIM CELYM autem.
Skoro bych rek ze se utrhnul silentblok z prevodovky nebo neco vecer uz sem nemel silu a chut patrat po tom co to je a nechal sem auto v jine garazi a pujdu pro nej az zitra.
Jen sem se chtel optat jestli sazim spravne na ten setrvak..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 28.06.2014 09:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Vladimír Tancík píše:
Mě v současnosti auto vydává při 1600 a 2100 otáčkách zvuk podobný děravému výfuku. Ten je ale v pořádku. Nevíte, čím to může být? Samozřejmě kromě přenášených vibrací ze setrvačníku. Není ještě něco "na cestě" k zadnímu diferáku?
Dík.

Vladimír

Tohle je právě bohužel ten velký risk v případech, kdy dvouhmotový setrvačník je nahrazen pevným. U některých aut to nezpůsobuje vůbec nic negativního, zejména u starších vozů před rokem 2000 (s pěti rychlostmi). Ovšem mnoho lidí má s takovou "úpravou" spoustu nepříjemných zkušeností. Právě v oblasti maxima točivého momentu, tedy v otáčkách, které popisuješ, je převodovka nejvíce zatěžována a pokud není uzpůsobena pro provoz s pevným setrvačníkem, může začít vydávat tyto dříve neznámé zvuky. Zejména tříhřídelové šestikvalty (viz SAG II) to dělají poměrně často.
Navíc podobné zvuky u 4x4 může způsobovat i špatná montáž kardanu na převodovku. Nevím jak u SAGu, ale u Octavie se při montáži kardanu k převodovce musí dodržet jeho přesné ustavení a kalibrace podložek na šroubech kardanu (ale opravdu přesně), jinak to zlobí. Myslím, že tady to bude dost podobné, protože je to stejný systém.

Ne nadarmo mají auta s pevným setrvačníkem jiné převodovky, než vozy s dvouhmotou. Původní Octavie I s motorem 66kW TDi měly jednohmotu. Po nějakém čase se začala dávat dvouhmota (stejně jako u 81kW, kde byla od počátku), ovšem v součinnosti s tím byly jiné převodovky.
Stejně tak SAG I. Motory 66kW s rotačním čerpadlem (1Z, AHU) měly pevný setrvačník 228mm a převodovku s jiným kódem, než motory 81kW (a motory 66kW PD), které byly po celou dobu výroby dodávány s dvouhmotou 219mm.





11mAjA11 píše:
Tak panove potkalo me to taky..
Vcera se mi zniceho nic patrne zaseknul setrvacnik.
Chod motoru na volnobeh je naprosto v poradku, sepot kvetin.
Rozjezd ovsem znamena rezonance typu jako by nekde drel plech o plech a kovove bouchani..
Radit jde naprosto v pohode bez pazvuku atp..
Startovani bez bouchani, vypnuti motoru bez bouchani OVSEM S MOHUTNYM LOMCOVANIM CELYM autem.
Skoro bych rek ze se utrhnul silentblok z prevodovky nebo neco vecer uz sem nemel silu a chut patrat po tom co to je a nechal sem auto v jine garazi a pujdu pro nej az zitra.
Jen sem se chtel optat jestli sazim spravne na ten setrvak..

Já mám spíš zkušenosti, že setrvačník se projevuje právě ve volnoběhu, v otáčkách je klid. Neříkám, že to jím není, ale spíš bych nejprve hledal jinde. Začni cestou nejjednodušších věcí. Zkontroluj uložení agregátu.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Naposledy upravil Marek77 dne 03.07.2014 13:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 28.06.2014 09:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Uložení mě napadlo hnedka, ale proč to vydává šolichavé zvuky při rozjíždění a bouchá to za jízdy při puštění a přidání plynu to netuším , navíc to lomcování při chcípnutí nasvědčuje fakticky zavěšení agregátu..

Zítra se na to podívám.

Dneska musím vyměnit převodovku, spojku a rozvody na Formanu, aby měla žena čím jezdit a pak se vrhnu na Alhambru..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 28.06.2014 09:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Tak to ber jako rozcvičku :-).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 29.06.2014 20:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak zavěšení agregátu vše OK..olej nikde nic..
Po nahlédnutí do okénka kolem připojení hydrauliky není vidět nic neobvyklého, ložisko chodí , je sice trochu narezlý přítlačák, ale to není nic neobvyklého na dle tacho 3kila (spíš víc)..

Tzn. zítra ven olej ze skříně a pak rozborka k setrváku, sem sám zvědav co tam je špatně..

Mám na to necelých 20 dní..pak to musí odjet na dovolenku..

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 30.06.2014 20:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak problém nalezen !

Setrvák to není utrhnul se šroub do držáku na motoru a převodovce..

Chvála bohu pod plastem to nebylo vidět..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Prosba o radu
PříspěvekNapsal: 02.07.2014 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2010

Příspěvky:

2

Ahoj,
nedávno mi měnili setrvák i se spojkou. Vibrace zřetelně klesly, takže jsem byl spokojenej, ale zaznamenal jsem tři věci:
- spojka při puštění někdy "pískne"
- při pouštění spojky to do ní někdy vybruje
- teď mě "vystrašili" v jinym servisu, kde jsem náhodou se musel stavit (čidlo brzdového pedálu), že je motor neklidnej a asi odchází setrvák
tak mě to zneklidnilo: může se něco zvorat při výměně setrváku, aby to dělalo todle? Jde to nějak snadno
(ať už já, ale jsem dost ucho, nebo v servisu) zkotrolovat? A co?

Díky za radu
Logik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 10.10.2014 08:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.03.2013

Příspěvky:

11

Zdravím, jestli to s tímto témetem nesouvisí, tak se předem omlouvám. Mám následující problém. Autov na volnoběh se třepe, vymáčknu spojku a nepřestává. Dále to dělá to, že při řazení ze 4 na 5 a z 5 na 6 v rozmezí 1800 - 2000 otáček se auto rozvibruje že to cítím na volantu. Nad tyto otáčky to přestane. Dvouhmota dělaná před 30 tis km, teda snad ji dělalil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 11.10.2014 23:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2012

Příspěvky:

64

Bydliště:

HRADEC KRÁLOVÉ

ahojte, menší dotaz co se týče vibraci..mám VR6 s automatem, kdy auto citelně vibruje v rozmezí otáček 1100-1400 a pak 2000-2400 i když stojím na místě..veškěré silenbloky motoru vyměněny,vyfukové potrubí průchozí ,olej v automatu měněn a za jizdy řazení bez problémů....mohlo by se přihodit něco se týče v\vážení hydrodynamického měniče a motor začal vibrovat i když řadí v pohodě?
budu rád za každý tip..motor mam ted rozhozený tak bych to rád už dopátral

předem díky :good:

_________________
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

_________________
přestavby na lpg + servis


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: závada setrvačníku
PříspěvekNapsal: 12.10.2014 21:25 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Když jsem to měl rozebrané, tak na měniči byli na vyvážení nabodovány různě velké plíšky. Bylo jich tam ale několik. Nechce se mi věřit, že by odpadli.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group