TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.07.2010 09:18
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Eberspächer d3w........jestli mi mužete někdo poradit kde to necham zdiagnostikovat nejlepe severni morava
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Mas SZ (soukromou zpravu).
- Igor.K
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.06.2009 20:31
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Zdravím. Dával jsem do kupy bufika D3W vše funguje ale trápí mně jedna věc jestli je rozdíl zapojení podávacího čerpadla. Co se stane když přehodím kabely a jestli to vadí. A jestli to čerpadlo musí cvakat protože ze začátku cvakalo ale teď mam takový pocit že ne. Už jsem si k tomu i kleknul ale nic neslyším.
Jestli to tady bylo tak se omluvám.
Diky.
Foto od Rfarsky
Jestli to tady bylo tak se omluvám.
Diky.
Foto od Rfarsky
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Já si myslím, že to nevadí.
- Igor.K
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.06.2009 20:31
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Já taky ale nejsem si jistýbodyvlk píše:Já si myslím, že to nevadí.
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Je to jedno, je to jen elektromagnet
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- rcmony
- Pilot
- Příspěvky: 792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Přehození kontaktů nevadí. Zkus zkontrolovat konektor u bufíku popř. vedení k čerpadlu. Zkusí bufík po startu aspoň profouknout dmychadlo?
I LOVE TO FLY
- Igor.K
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.06.2009 20:31
- Bydliště: Kolin
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Ten bufik naběhne a normalně frči ale neslyšim cvakani podavaciho čerpadla jestli to je chyba nebo běžna věc. Dikyrcmony píše:Přehození kontaktů nevadí. Zkus zkontrolovat konektor u bufíku popř. vedení k čerpadlu. Zkusí bufík po startu aspoň profouknout dmychadlo?
- rcmony
- Pilot
- Příspěvky: 792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hradec Králové
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Pokud buf běží, tak máš jen tiché čerpadlo a na funkci to nemá vliv. Pokud by čerpadlo nefungovalo, pak není nafta a buf nezapálí a nefunguje.
I LOVE TO FLY
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
No moze tam byt este problem, ak by to cerpadlo bolo vdaka tomu ze je "tiche" slabsie (davalo by slabsie davky) moze mat ten bufik znizeny vykon.
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Děkuji Lolikovi za radu k nezaplacení Na foru jsem to jinde nenašel, možná jsem špatně hledal, ale díky tomuto příspěvku mi jede bufík asi naplno.Lolik píše:Jenom nevím kolik má být zašrobován ten zpětný ventil hluboko? Pokusil jsem se ho dát stejně jako původně. Asi tak aby zůstaly dva závity venku.
Měl jsem vadný bufík, tak jsem koupil jiný a ten stále nejel na plný výkon, jen tak lehce foukal a žádný "tryskový motor" jsem z toho neslyšel. Díky Lolikovi jsem zkoukl čerpadýlko na naftu a bylo skoro zašroubované. Vyšrouboval jsem, aby byl na trysce vidět závit, zkratoval vpředu čidlo a bufík jede, jako nikdy předtím. Nečoudí, tryskáč to i připomíná a za 5 minut ručička teploměru na 2 čárce
Takže ještě jednou děkuji
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- Lolik
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.12.2009 18:25
- Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Díky... marasoba
Tak to jsem rád že se to alespoň někomu hodilo. U svého čerpadýlka můžu ladit dávku jak chci tak mě to pořád hulí. Mám D3W-Z bez sítka a aby toho nebylo málo tak mě nedávno odešla žhavící svíčka.
Tak to jsem rád že se to alespoň někomu hodilo. U svého čerpadýlka můžu ladit dávku jak chci tak mě to pořád hulí. Mám D3W-Z bez sítka a aby toho nebylo málo tak mě nedávno odešla žhavící svíčka.
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumentace
Saaakra
Takhle kdyby čmoudil muj Sharda, tak zajedu do pole, uteču od něj alespoň 100m a volám hasiče
D3WZ byly bez sítka i se sítkem Pokud je díra v sítku, tak může čoudit, z toho usuzuji, že pokud sítko není, může taky čoudit. Rozdíl je poznat tak, že D3WZ se sítkem mají v plastovém krytu nahoře kulatou díru a v ní gumovou průchodku, kterou vede palivová trubička, kdežto DWZ bez sítka mají v krytu jakoby zářez, do kterého je nasunuta trubička z boku. Já mám D3WZ se sítkem i bez sítka (nefunkční).
Takhle kdyby čmoudil muj Sharda, tak zajedu do pole, uteču od něj alespoň 100m a volám hasiče
D3WZ byly bez sítka i se sítkem Pokud je díra v sítku, tak může čoudit, z toho usuzuji, že pokud sítko není, může taky čoudit. Rozdíl je poznat tak, že D3WZ se sítkem mají v plastovém krytu nahoře kulatou díru a v ní gumovou průchodku, kterou vede palivová trubička, kdežto DWZ bez sítka mají v krytu jakoby zářez, do kterého je nasunuta trubička z boku. Já mám D3WZ se sítkem i bez sítka (nefunkční).
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- Machi
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 22.01.2011 21:31
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumenta
Zdravím,
moc děkuji všem kteří sem zapsali informace, jak na opravu bufíka D5W-Z.
Díky ní jsem ho konečně rozchodil (auto mám již 3 roky).
Moc pomohl návod v "pdf" (zde uložený), díky němu jsem se odávřil vůbec bufík vymonotvat z vozu, rozebrat a prověřit a prozkoušet všechny části (větrák, svíčku, odpory, sítko). Bfík začal konečně starovat, ale ejhle
Nikdy neprošel startovací sekvencí úspěšně, tak jsem pátral dál a kontrolovat čerpadlo - to vůbec necvakalo, ale pulzy k němu šli.
Tak šel ven z vozu. Při čištění a rozebírání jsem přišel na to proč nejde.
Nějaký moula přede mnou se v tom asi "hrabal" a dotáhl výstup se zpětným ventilem zcela nadoraz do čepradla, tudíž pístek ve vnitř se nemohl vůbec pohybovat.
Nicméně pokusy o povolení a vyšroubování této části čerpadla zcela selhali (z klíče "10" byl nakonec klíč "8" a stále nic, tak zcela zoufalý jsem zkusil něco zcela jiného.
Vyndal jsem pístek a ten jsem se rozhodl zkrátit tak, aby mohl zase pulzovat. Po zjištění potřebného (zde uvedeného množství dodávaného paliva) a po změření frekvence pulzů na motůrek při chodu, jsem vypočítal potřebnou výšku zdvihu (tedy to co musím uříznout ze současného pístu), tedy -4mm. Celé to pak dal zpět do auta, a po třech prázdných startech, kdy po letech plnil nafou prázdné trubky ...naskočil a perfektně topí...
moc děkuji všem kteří sem zapsali informace, jak na opravu bufíka D5W-Z.
Díky ní jsem ho konečně rozchodil (auto mám již 3 roky).
Moc pomohl návod v "pdf" (zde uložený), díky němu jsem se odávřil vůbec bufík vymonotvat z vozu, rozebrat a prověřit a prozkoušet všechny části (větrák, svíčku, odpory, sítko). Bfík začal konečně starovat, ale ejhle
Nikdy neprošel startovací sekvencí úspěšně, tak jsem pátral dál a kontrolovat čerpadlo - to vůbec necvakalo, ale pulzy k němu šli.
Tak šel ven z vozu. Při čištění a rozebírání jsem přišel na to proč nejde.
Nějaký moula přede mnou se v tom asi "hrabal" a dotáhl výstup se zpětným ventilem zcela nadoraz do čepradla, tudíž pístek ve vnitř se nemohl vůbec pohybovat.
Nicméně pokusy o povolení a vyšroubování této části čerpadla zcela selhali (z klíče "10" byl nakonec klíč "8" a stále nic, tak zcela zoufalý jsem zkusil něco zcela jiného.
Vyndal jsem pístek a ten jsem se rozhodl zkrátit tak, aby mohl zase pulzovat. Po zjištění potřebného (zde uvedeného množství dodávaného paliva) a po změření frekvence pulzů na motůrek při chodu, jsem vypočítal potřebnou výšku zdvihu (tedy to co musím uříznout ze současného pístu), tedy -4mm. Celé to pak dal zpět do auta, a po třech prázdných startech, kdy po letech plnil nafou prázdné trubky ...naskočil a perfektně topí...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.02.2011 12:50
- Bydliště: Žilina
Re: TOPENÍ, BUFÍK: oprava podávacího čerpadla, fotodokumenta
ahoj . mam sharana 2006 a mam tam eberspaecher D5Z-F myslim si ze mam problem s podavacim cerpadlom necvaka ...nameral som na bufiku na pine 3-4 impulzne napatie o 2,6volta a take iste hodnoty aj na cerpadle . mal som ho aj rozobrate kontakty su v poriadku vsetko vypada ze je ok, ked ho impulzne pripajam na 12v tak pekne cvaka , co ma zaraza je ze na nom je napisane 2V nie 8 ani 12 ale 2. cize ked dava 2,6v tak by to malo byt ok . vyzera presne tak isto ako na obrazkoch co su tu spomenute v prispevkoch .nema niekto skusenost aj s takymto cerpadlom . a spomeniem ze na vagu su len zavady prerusene horenie a ked dam akcne cleny tak je to vsetko rovnako ako som popisal . dakujem este ma napadlo OV cislo cerpadla 7M0819100A