Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

jelikož jsem tu nic o takovéto přestavbě nenašel zakládám nové téma ...

pře pár dny jsem koupil SH1 za pár fufníků ( 30tis ) ale předek oproti zadní části se mi moc nelíbí a tak jsem se rozhol nastrojit předek z modelu novějšího ... zítra si jedu vyzvednout základní díly na předek a to sice kapotu, nárazník, světla, blatníky ... dále si seženu chladičovou stěnu a torpedo ..to by mělo být k přestavbě vše potřebné ... a tak sem budu dávat postupné rady a fotky jak přestavba probíhala ...pokud někdo má s tímto zkušenosti prosím o rady .. nebo odkazy

Po přestavbě předku:

takže to přesouvám na začátek ať to je přehledné ...

tak hotovo

rekapitulace

Díly:
-torpedo
-kapota
-lampy
-nárazník
-chladičová stěna
-výstuha nárazníku
-podběhy ( nadkolí )
-zámky nárazníáku do blatníků
-blatníky

Úpravy:
- úprava torpeda ( mechanismus původní )
- nastavení šavlí do boků kvůli blatníkům
- uchycení chladičů ve stěně ( chladiče zůstavají původní )
- páčky na otvírání kapoty ( zámek zůstal původní )
- převrtání dir na výstuhu nárazníku
- odříznutí částí pod šavlemi ( aby vlezly světla )
- vyrtání nových dir do šavlí pro uchycení chladičovky
- výměna konektorů na světla za nové, sdružené i pro blinkry

díly vyšli na 10.000,-
práce karosáře 6000,-
lak 4000,- ( dělá mi to kámoš takže cena lidová )
tedy komplet 20.000,-

jo starej předek jsem nechal za 5000,- abych se ho zbavil rychle takže finále 15000,-

Příloha:
srovnávačka facelift.jpg
srovnávačka facelift.jpg (133.99 KiB) Zobrazeno 1131 krát


_________________
Výkup a prodej kožených interiérů - čalounické služby


Naposledy upravil N.S.C. dne 19.10.2011 17:53, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 14:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

Nechal jsem si to dělat na konci roku. Rekapitulace: kapota, maska, nárazník, chladičovka, blatníky, musíš navařit na držáky starých blatníků držáky nové (nahoře pod kapotou). Můžeš nechat starý zámek kapoty, ale vyměnit, nebo upravit páčku zámku, možná budeš muset trochu poupravit uchycení chladičů, ale nech tam původní. Budeš tedy potřebovat ty plasty pod oknem u kapoty, taky je budeš muset upravit. Je potřeba nastavit těsnící guma pod hagusama, stará je krátká. Já ji na jaře budu dávat novou. U filtroxu budeš muset oříznout chladičovku. Světla mají jiné konektory, tak si sežeň světla i s nima a přepinuj. Do starých jde 5 kablíků do nových 7 (navíc blikny). Já to přepinoval a funguje mi to i s hlídáním prasklých žárovek. Ale nevím, jestli bych ještě našel značení kabelů, možná ano. Ale nemám centrální elektroniku, jenom obyč..Jinak mi to dělali v autodílně a docela ten mechanik byl nešťastný, přeci jenom je to trochu jiné, ale výsledek je skvělý a světla svítí špicově.
Jinak si prostuduj toto:
viewtopic.php?t=25355

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

...já zatím řeším jen interier,mám už vyhřívaný strop,výplně,koberec,zavazadlový prostor,bufika a zadní nápravu,vše z modelu II,ale vnější vzhled mi nějak nevadí,až na přední světla,ty mě doslova se..u :D na Sharandily.eu maj na jeničkovej model Xenony,ale palba 15000kč :( tak taky přemýšlím že bych ten předek překopal.....Nebo si jednoduše koupim dvojku,ale ty už maj motory PD,a néé starý dobrý TDIčka :wink: Jinak když je člověk šikovnej,tak si porádí se vším,i díky VWclubu :lol:

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 23:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

376

Bydliště:

ziar nad hronom

Tomik a aky je to prosim ta ten vyhrievany strop?

_________________
Sharan 1,9 TDI 96kw 2005


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

tak když už tady je tohle nový téma,tak se fláknu pár fotek pro inspiraci.....Taky jsem koukal,a tohle téma tu není.

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

bodyvlk píše:
Nechal jsem si to dělat na konci roku. Rekapitulace: kapota, maska, nárazník, chladičovka, blatníky, musíš navařit na držáky starých blatníků držáky nové (nahoře pod kapotou). Můžeš nechat starý zámek kapoty, ale vyměnit, nebo upravit páčku zámku, možná budeš muset trochu poupravit uchycení chladičů, ale nech tam původní. Budeš tedy potřebovat ty plasty pod oknem u kapoty, taky je budeš muset upravit. Je potřeba nastavit těsnící guma pod hagusama, stará je krátká. Já ji na jaře budu dávat novou. U filtroxu budeš muset oříznout chladičovku. Světla mají jiné konektory, tak si sežeň světla i s nima a přepinuj. Do starých jde 5 kablíků do nových 7 (navíc blikny). Já to přepinoval a funguje mi to i s hlídáním prasklých žárovek. Ale nevím, jestli bych ještě našel značení kabelů, možná ano. Ale nemám centrální elektroniku, jenom obyč..Jinak mi to dělali v autodílně a docela ten mechanik byl nešťastný, přeci jenom je to trochu jiné, ale výsledek je skvělý a světla svítí špicově.
Jinak si prostuduj toto:
viewtopic.php?t=25355



prosím zkus vyhrabat to značení kablíků do světel ...elektrikář ti bude vděčen a nebude mi nadávat že vymejšlim hovadiny... :mrgreen:

_________________
Výkup a prodej kožených interiérů - čalounické služby


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 10:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

přikládám tu nějaké fotky jak si jedničku ve vnitř trochu víc vylepšit,něco je třeba ještě doladit,ale až to bude komplet,jako třeba palubka a sedáky tak to bude OK :D


Přílohy:
Snímek 022.jpg
Snímek 022.jpg (994.19 KiB) Zobrazeno 1873 krát

Snímek 023.jpg
Snímek 023.jpg (1 MiB) Zobrazeno 1873 krát

Snímek 025.jpg
Snímek 025.jpg (1.03 MiB) Zobrazeno 1873 krát

Snímek 024.jpg
Snímek 024.jpg (1 MiB) Zobrazeno 1873 krát


_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 14:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

co vše obnášelo nastrojit ty tapeci??

_________________
Výkup a prodej kožených interiérů - čalounické služby


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 16:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

strop v poho,padl tam jak ulitý,až na madla,pod ty jsem musel dodělat držáky s 1,5mm plechu,protože tenhle stro je pro aibagi,a ty já neměl,a ani bych je tam stejně nedával...co se týká výplní dveří,tak taky pár uprav to obnášelo :!: předělat zásuvky do ovladačů oken a zrcátek,a držení madel,to jsem si odvrtal z bouraných dveří z dvojky,a navařil na ty moje,no pak jen nacvakat a našroubovat.Kvuli předním výplním se bohužel musí seříznout palubka,jinak to nezavřeš po ust¨rojení tý výplně na dveře.Koberec z dvojky je taky stejnej.Pátý dveře poupravit díry uchycení,a je to Ok :D


Přílohy:
Poznámka: viz foto uřízlí palubky,opravdu to tam bez toho nejde
Snímek 004.jpg
Snímek 004.jpg (1.27 MiB) Zobrazeno 1846 krát


_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2007

Příspěvky:

71

Bydliště:

Praha

Opětovně musím pochválit !!! :potlesk:

_________________
VOLKSWAGEN SHARAN 1.9 TDI 81KW, 1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 09:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

nic proti tobě, ale myslím si, že tohle "bastlení" je k ničemu. Jenom mraky práce, nervů a provizorií . Myslím, že kdybys investoval do nejlevnějšího S2, A2 G2 co najdeš a zamakal na něm, tak uděláš líp. Já bych si takové překopané auto nekoupil, protože tam bude všechno poupravené a když pak bude někdo něco muset opravovat, tak bude jen koukat. :roll:
Radši než toto, bych "vyvonil" 1 a dal ji do super origo stavu!

Toť můj názor. :thanks:

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 12:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

Děláš jako bych s toho dělal čistokrevný letadlo :mrgreen: mě se tenhle model Sharana líbí,jen né ten interier,byl dřív celej šedej,a pořád se to zasíralo,tak jsem zvolim volbu tmavšího interieru,a to měl být původně ten modrej z jedničky,a ten se mi taky nelíbí,tak pak vyhrálo tohle,vše je tam daný jak má být,žadná tavná pistole ani sádrokartonový šroubky :lol: tak proč nééé.Ale jak říkáš,tvůj názor,někomu se to líbí a někomu ne.Je to jako s tuningem,každej taky zvolí jestli koupit auto snížený,z jinim motorem než má být,čirou optikou a barvou která má odstín barvy která se dá těžko už namíchat.To je ze vším stejný.Každopádně je to tady téma o tom jakc upravit jedničku na dvojku :wink:

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

víš vyjde mě ve finále na 50tis a to bych dvojku opravdu nekoupil ..překopu jen předek bo ten starý se mi absolutně nelíbí, navíc za nějakou kačku prodám i ten starej předek... ale jepravda že je to o provizoriích .. dneska se dosundalo vše co bylo třeba a zjišťuji ře je tam spousta odlišných věcí ...

1. a to největší problém je ve špičkách co drží chladičovku a blatníky ... nejenom že se musí posunou směrem ven asi o 5cm ale i doliu k zemi o dalších 5cm... docela pracný když nemáš špičky z dvojky

2. mechanismus stěračů je zase moc vysoko ...

myslel jsem že do týdne půjde na lak... ale spíše za 14dní ...proto prosím každého co má zkušenost s čímkoliv u téhle přestavby pomožte radou nebo fotkou jak co řešit ...

_________________
Výkup a prodej kožených interiérů - čalounické služby


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 20:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

Pokud vím, při mé přestavbě mechanik nic nikam neposunoval, chladičovku usadil na původní šavle a seděla jak přišitá. To samé blatníky a kapotu, na kapotu jsem dával i nové panty, ale vše sedí jak pr**l na nočníku. Mechanismus stěračů i stěrače jsou také původní, jenom jsem pro ně v plastech vyřízl větší díru. Nový jsem dával ten plast pod stěrači - nad motorem. Plasty pod čelním oknem jsem musel osadit na držáky, které jsem si udělal, ty boční plasty u stěračů si dokonce sedly na jeden držák a drží. Jinak musíš mít předek z auta, který má stejný motor TDI na TDI apod..

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 20:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.01.2008

Příspěvky:

74

Bydliště:

Liberec

to je jedno jestli TDi nebo benzin ..chaldičovka bude jiná pro uchycení chladičů ale ve stejných parametrech vždyť zbytek musí být stejný .. mě teda nesedí výška šavlý pro uchycení chladičovky i blatníků .. nemohl by jsi mi udělat pár fotek jak máš uchycenou chladičovku a blatníky.. díky

_________________
Výkup a prodej kožených interiérů - čalounické služby


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: vlado eso a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group