Stránka 10 z 12

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 11.09.2013 17:34
od jarda.137
tak mám novej poznatek,vzadu to krasně fouka horký a ve předujen vlahý.co dál?

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 11.09.2013 17:47
od michall
Možná blbost, ale je odvzdušněno? Popis tu někde je, tuším postavit auto čumákem do kopce a nechat vybublat.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 11.09.2013 18:19
od jarda.137
zkusím,ještě mě napadla ta přimýchávací klapka,ale když přidavam nebo ubírám teplotu od lo do hi a zpět tak to mění zvuk to znamená že to chodí,otazka jestli spravně,chtěl jsem dat vagem zakladní nastavení jenže se climatronik vubec nechce z vagem kámošit-jednotka nekomunikuje.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 11.09.2013 19:13
od michall
Pokud můžeš, zkus si s někým Climatronic prohodit, ale to už je do jiného tématu.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 17.09.2013 18:55
od jarda.137
ahoj,tak závada zjištěna,přeskočená míchací klapka,aby to nebylo malo tak je v p.... ještě klapka vnější,vnitřní okruh.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 26.01.2014 20:50
od michall
Doplním původní dotaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2900830#p2900830" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto původně mělo origo nezávislé topení (bufíka D5W-S s vlastním čerpadlem a hodinami u zrcátka). Teď má jen toho bufa s čerpadlem, hodiny nejsou a kabelový svazek je nejspíš z auta bez NT, jen s přihříváčkem. Auto se ohřeje celkem rychle, resp. ručička budíku je na 90, ale auto netopí nebo topí málo. Topí podle toho, jestli jede nebo nejede bufík. Připadá mi, že je někde nějaká "křižovatka", která pro NT pouštěla vodu jen na trase bufík, přední radiátor, zadní radiátor a z5 bufík, ... a nepouštěla jí do motoru. Nejspíš elmag ventil N214, ale podle Elsy motor AUY tenhle ventil nemá. Našel jsem jen podtlakem ovládaný ventil poblíž palivového filtru. K ventilu vedla prasklá hadička (opraveno), ale nějaká větší změna se neudála. Je ještě někde něco dalšího ?

edit: tak v Etce je "podtlakový ventil, nezávislé topení pro oběh vody, 701 819 809 G", resp. na obrázku jsou dva. Nový dotaz teda zní - jsou u AUY dva tyhle ventily nebo jeden ?

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 26.01.2014 22:20
od vikino1
Toto si pozeral?

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 27.01.2014 00:17
od michall
Něco podobného jsem našel. Za světla ještě jednou prolezu hadice. Díky

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 29.01.2014 07:09
od michall
Žádná změna - auto topí nejspíš jen na bufíka. Když ho vypnu, fouká studený vzadu i vepředu. Nikdo neví, netuší??? Je mi v autě zzzzzzima :( .

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 29.01.2014 09:23
od smolda
Asi máš místo motoru kompresor z lednice :laugh: Jak na celou záležitost nahlíží VAGína ohledně teplot? Nemáš furt otevřenej termostat?

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 29.01.2014 12:12
od michall
Kablik ssebou mám, ale NTB zůstal doma. Zkoušet budu o víkendu. Climatronic ale asi tuší, že má teplou vodu a tak se snaží topit, ale nejde mu to.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 29.01.2014 12:49
od smolda
Měl jsem spíš na mysli wočuchat teplotu vody VAGem. Možná by nebylo od věci čapnout do ruky infra teploměr a oměřit teplotu na různých místech.

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 02.12.2014 21:38
od johnyM128
abeljozef píše:Ahoj, ak mas vadne pridavne el. cerpadlo na 99% to nemoze mat vplyv na to ze ti nekuri auto a ide ti z neho studeny vzduch.

Len poznamka II ky aj ked maju manualnu klimu tak uz nemaju lanka.

V prvom rade sa presvedc ci ti ide kurenie v zadu - su to tie vyduchy v kufri pri zemi na strane sofera. Predpokladam ze ti od tial teply vzduch pojde. Ak to tak bude tak skustocne by som to videl na klapku zmiesavaca vzduchu. Na nej je servomotor a potenciometer. Servomotor je "akcny clen" a poteciometer hraje rolu "cidla". Klimatronik tym servomotorom ovlada uz spomenutu klapku. Napatie ktore mu vracia potenciometer sluzi na to aby vyhodnotil spravny uhol natocenia. Ak mas VAG tak mozes spravit test akcnych clenov, nasledne precitat pamat zavad a uvidis ci tam k tej klapke nieco bude. Je mozne to testovat aj rucne cez bloky hodnot menit teplotu na klimatroniku a sledovat napatie z potenciometra.

Posledna krajna moznost je rozobrat palubovku a pozret na tu klapku vizualne.

Vodne cerpadlo sa obstarat da ale stoji niekolko tisic. Za uhliky das par korun takze by som ti doporucil skor vymenit tie uhliky.

Kde sa daju v Cechach kupit ti neviem poradit ale iny klubaci by mali vediet. Idealny je rozmer 5x5 mm dlzka aspon 11 mm ak budu vascie nevadi s pilnikom spilujes. Podstatne je aby mali kable z boku a nie z vhrchu.
vedel by si posunut blizsie info ako nato vo vagu? mne ked dam test akcnych clenov climatronicu (vyduchy aj na streche 2005rv) spusti nejaky automaticcky test klimy ale nie test jednotlivých akcnych clenov ajko napr pri motore....

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 02.12.2014 22:49
od johnyM128
vikino1 píše:Toto si pozeral?
čo je to za soft čo je na obrázku?

Re: TOPENÍ: nechce topit, jak poznám příhřev?

Napsal: 03.12.2014 19:02
od vikino1
Je to ELSA a je to dielenská príručka. Viac tu: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=29" onclick="window.open(this.href);return false;