MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: Barva výfukových plynů a syčení z motoru
To kouření po přidání mě u Seata TD dělaly symerinky na ventilech. Předpokládám, že tady to bude podobné.
Syčení by klidně mohla být děravá hadice mezi turbem a intercolerem.
Syčení by klidně mohla být děravá hadice mezi turbem a intercolerem.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Jo to jsem zapomněl napsat. Simeringy jsou nové. Staré byly úplně ztvrdlé. Je pravda, že po výměně simeringů jsem z kopce takto nejel, až včera mi to takto zakouřilo.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Teď už mi to občas zakouří i teplé při rozjezdu z křižovatky. A studený motor má takový hrozný smrad nespálené nafty.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Jestli ti to kouří modře tak to vypadá na turbo v horším případě by to mohli být vstřiky nabo píst.bodyvlk píše:Teď už mi to občas zakouří i teplé při rozjezdu z křižovatky. A studený motor má takový hrozný smrad nespálené nafty.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Barvu nevím, protože to kouř vidím akorát ve tmě ve světlech aut co jezdí za mnou. Ale ne vždy. Vstřiky OK, jsou zkontrolovány.
- Alfan
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Nejsem sice mechanik, ale ten smrad tý nafty, není to náhodou z bufíku, když je to studený?
Já to taky občas cítím, ale jen když hned po startu vylezu z auta a bufík se zkouší natočit...
Pak už smrad nepozoruju.
Já to taky občas cítím, ale jen když hned po startu vylezu z auta a bufík se zkouší natočit...
Pak už smrad nepozoruju.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Myslím si, že z bufíku to neni. Dokonce si to po nastartování nasaje ten smrad i do interiéru.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Tak ten smrad co nasává je právě z toho bufíku,a když je bufík blbě seštelovanej ta za tebou ani nemusí bejt vidět.bodyvlk píše:Myslím si, že z bufíku to neni. Dokonce si to po nastartování nasaje ten smrad i do interiéru.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
No jo, jenže to smrdí i když mám bufík prokazatelně vypnutý. Mě to příde, že to smrdí jako avie nebo liazka. Ale třeba vstřiky odpovídají počtu km na motoru. Má to asi 145 000. Kontroloval jsem to na ŘJ a přístrojovce a přetáčené jsem to nenašel. Ještě pro info to auto cca 2 roky stálo, pokaždé přes zimu u minulého majitele. Bál se jezdit. A přes léto jezdil jenom trochu.
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Ahoj, snad jsem se trefil do tématu alespoň trochu. Dnes jsem jel asi 30metrů za autem na jedničku - asi 1600 ot. Potom jsem ho normálně předjel, trojku jsem vytočil asi na 3200 ot., kouknu do zrcáka a za mnou kouř - černá tma, ale fakt hodně. Udělalo to ještě jednou a pak už zase vše v normálu. Máte někdo radu? Zítra mám jet dálku a bojím se. Dík. Je to 1.9TDI 81kW r.v. 1997
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Mě to taky normálně nehulí i když tomu dám za krk. Ale poslední dobou to párkrát baflo. Tak si myslím, že seřízenej motor bez bolístky, byť je to TDI, by neměl kouřit bez důvodu.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- TomasekWRC
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Tohle je absolutně normální, dělá to každý diesel bez filtru pevných částic. Některý víc a některý méně. Jedná se o to, jak moc je přidáno na čerpadle a pod. Nic si z toho nedělejte a netrapte se tím, pokud je dým černý, je to ok. Jen však dobré, aby se při každých rozvodech naštelovalo čerpadlo, má se to dělat. Nic opravdu nehrozí. Pokud jde dým modrý nebo bílý, tak to je pak teprve sračka.....
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!
Tomáš
Tomáš
- ls
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Taky jsem při přidání na1,2,3 za sebou nechával oblak černého dýmu.Odpojil jsem EGR a už nedymí a jde lépe z nižších otáček.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Presne jak pise ls - EGR - uz jsem ho jednou cistil a pred mesicem to zacalo delat zase...
Ted jsem ho pres VAG tipnul a je po koureni
Ted jsem ho pres VAG tipnul a je po koureni
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
A k čemu ten EGR ventil je původně dobrej?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;