MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: Barva výfukových plynů a syčení z motoru

Příspěvek od vilik »

To kouření po přidání mě u Seata TD dělaly symerinky na ventilech. Předpokládám, že tady to bude podobné.
Syčení by klidně mohla být děravá hadice mezi turbem a intercolerem.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od bodyvlk »

Jo to jsem zapomněl napsat. Simeringy jsou nové. Staré byly úplně ztvrdlé. Je pravda, že po výměně simeringů jsem z kopce takto nejel, až včera mi to takto zakouřilo.

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od bodyvlk »

Teď už mi to občas zakouří i teplé při rozjezdu z křižovatky. A studený motor má takový hrozný smrad nespálené nafty.

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od rfarsky »

bodyvlk píše:Teď už mi to občas zakouří i teplé při rozjezdu z křižovatky. A studený motor má takový hrozný smrad nespálené nafty.
Jestli ti to kouří modře tak to vypadá na turbo v horším případě by to mohli být vstřiky nabo píst.

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od bodyvlk »

Barvu nevím, protože to kouř vidím akorát ve tmě ve světlech aut co jezdí za mnou. Ale ne vždy. Vstřiky OK, jsou zkontrolovány.

Uživatelský avatar
Alfan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od Alfan »

Nejsem sice mechanik, ale ten smrad tý nafty, není to náhodou z bufíku, když je to studený?
Já to taky občas cítím, ale jen když hned po startu vylezu z auta a bufík se zkouší natočit...
Pak už smrad nepozoruju.
Obrázek

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od bodyvlk »

Myslím si, že z bufíku to neni. Dokonce si to po nastartování nasaje ten smrad i do interiéru.

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od rfarsky »

bodyvlk píše:Myslím si, že z bufíku to neni. Dokonce si to po nastartování nasaje ten smrad i do interiéru.
Tak ten smrad co nasává je právě z toho bufíku,a když je bufík blbě seštelovanej ta za tebou ani nemusí bejt vidět.

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje

Příspěvek od bodyvlk »

No jo, jenže to smrdí i když mám bufík prokazatelně vypnutý. Mě to příde, že to smrdí jako avie nebo liazka. Ale třeba vstřiky odpovídají počtu km na motoru. Má to asi 145 000. Kontroloval jsem to na ŘJ a přístrojovce a přetáčené jsem to nenašel. Ještě pro info to auto cca 2 roky stálo, pokaždé přes zimu u minulého majitele. Bál se jezdit. A přes léto jezdil jenom trochu.

Uživatelský avatar
marasoba
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 17.02.2008 21:16
Bydliště: okr. Benešov

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od marasoba »

Ahoj, snad jsem se trefil do tématu alespoň trochu. Dnes jsem jel asi 30metrů za autem na jedničku - asi 1600 ot. Potom jsem ho normálně předjel, trojku jsem vytočil asi na 3200 ot., kouknu do zrcáka a za mnou kouř - černá tma, ale fakt hodně. Udělalo to ještě jednou a pak už zase vše v normálu. Máte někdo radu? Zítra mám jet dálku a bojím se. Dík. Je to 1.9TDI 81kW r.v. 1997
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá 😁

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od Jose1 »

Mě to taky normálně nehulí i když tomu dám za krk. Ale poslední dobou to párkrát baflo. Tak si myslím, že seřízenej motor bez bolístky, byť je to TDI, by neměl kouřit bez důvodu.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
TomasekWRC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od TomasekWRC »

Tohle je absolutně normální, dělá to každý diesel bez filtru pevných částic. Některý víc a některý méně. Jedná se o to, jak moc je přidáno na čerpadle a pod. Nic si z toho nedělejte a netrapte se tím, pokud je dým černý, je to ok. Jen však dobré, aby se při každých rozvodech naštelovalo čerpadlo, má se to dělat. Nic opravdu nehrozí. Pokud jde dým modrý nebo bílý, tak to je pak teprve sračka.....
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!

Tomáš

Uživatelský avatar
ls
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od ls »

Taky jsem při přidání na1,2,3 za sebou nechával oblak černého dýmu.Odpojil jsem EGR a už nedymí a jde lépe z nižších otáček.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od patper »

Presne jak pise ls - EGR - uz jsem ho jednou cistil a pred mesicem to zacalo delat zase... :twisted:
Ted jsem ho pres VAG tipnul a je po koureni :!: :D :wink:

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)

Příspěvek od Jose1 »

A k čemu ten EGR ventil je původně dobrej?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“