MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby to byl motor se serviskou proč ne jestli jsi do auta už něco investoval brzdy a tak bych to vyměnit nechal.Stejně se jedná jenom o motor turbo tam museli nechat původní protože je jiný a úchyty motoru se dají přešroubovat.Podle mne by to tam mělo pásnout ,ale na tuhle otázku by ti určitě přesně odpověděli na http://dieselpower.cz/forum/index.php" target="_blank
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Alfan
- Jezdec
- Příspěvky: 286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Předem se omlouvám, jestli je někde na fóru odpověď, ale já ji prostě asi přehlédl.
Zjistil jsem, že když se rozjíždím na 1 a přidám víc plynu (vyšší otáčky kolem 3000 a více) tak mi jde z výfuku černý kouř, po přeřazení zmizí a objeví se až případně při 2, když jí víc vytočím (ale zase až kolem těch 3000 otáček). Jinak mi to nekouří.
Nevíte čím by to mohlo bejt?
Musím ještě upřesnit, že je to fakt v situaci, když se snažím rychle rozjet a přidám více plynu.
Jinak spotřeba normál, olej nemizí a voda taky ne.
Prosím o radu zkušené
zatím díky.
Zjistil jsem, že když se rozjíždím na 1 a přidám víc plynu (vyšší otáčky kolem 3000 a více) tak mi jde z výfuku černý kouř, po přeřazení zmizí a objeví se až případně při 2, když jí víc vytočím (ale zase až kolem těch 3000 otáček). Jinak mi to nekouří.
Nevíte čím by to mohlo bejt?
Musím ještě upřesnit, že je to fakt v situaci, když se snažím rychle rozjet a přidám více plynu.
Jinak spotřeba normál, olej nemizí a voda taky ne.
Prosím o radu zkušené
zatím díky.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Barva výfukových plynů a syčení z motoru
Zdravím pánové. Předem Vám všem přeji příjemné, milé a klidné strávení Vánoc a do roku 2009 vše nejlepší Vám i všem Vašim blízkým. A teď můj dotaz. Mám Sharana 1,9 TDi ( 1997 ) a stává se mi toto: když jedu se studeným motorem z kopce dolů jenom na rychlost a brzdy (3. stupeň a otáčky cca 2300), tak mi začne asi spíše modře kouřit. Po přidání plynu okamžitě přestane. Olej to tolik nežere, cca 1 l / 15000 km. Myslíte, že by mohlo být špatné odvětrávání skříně? Turbo je repasované, kroužky v pohodě, ventily asi také. Jedině co mě napadá je toto. Ještě jedna věc, při volnoběhu po nastartování to smrdí jak avie. Při volnoběhu u teplého motoru to nesmrdí vůbec. Jak se pozná vadný vstřik? Předstih je na horní rysce.
Naposledy upravil(a) bodyvlk dne 21.12.2008 10:15, celkem upraveno 1 x.