Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
PříspěvekNapsal: 13.06.2008 07:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Egr = ekologie.... ale, kdyz nefunguje,tak jak ma,tak je to jeste horsi....takze utnout hnedka za vcasu :gey: :D

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
PříspěvekNapsal: 13.06.2008 12:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

55

Bydliště:

Olomouc, Czech Republic

hm, zajímavé, můžete kluci k tomu ještě dopsat jak tedy na to s tím Vagem?
Celkem by mě to zajímalo. Dík.

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDi 85kW Tiptronic


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
PříspěvekNapsal: 16.06.2008 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

55

Bydliště:

Olomouc, Czech Republic

Tak po hledání a bádání jsem konečně zjistil jak Vagem na to. Na kamarádově TDI 66kW 1998 to šlo bez problémů nastavit na 33768, ale u mě ne. Mám motor na Galaxy 2002 AUY = 85kW PD a tam mi nejde ani ťuk, povolí mi max 33683 a konec a stále mám min. 4,8%. Co s tím. Odpojil jsem hadičku a ucpal, je to znát, ale chtěl bych to i odpojit Vage, jak na to????
Dík
Tomáš

_________________
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!

Tomáš

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDi 85kW Tiptronic


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
PříspěvekNapsal: 16.06.2008 11:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

VAGem nejde uuuuuplne zavrit...

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 23.06.2008 12:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

22

Bydliště:

České Budějovice

Ahoj všichni, mám zas takový problémek moje autí spadlo do nouzového režimu, na VAGu zjistili, že je vadný ventil počátku střiku, na štěstí se netrefili, byl jenom kablík co vede k čerpadlu opálenej a spojil se mi s kostrou. Po vymazání chyby auto jede vcelku dobře, ale začalo už při 1/4 plynu strašně moc černě kouřit. Když jsem se ptal různě zkušenejch tak mi řekli, že se to po nouzáku stává ať neplašim, že to po ujetí pár km zmizí. Co vy na to?

_________________
Sharan I 1.9 TDi, 81kW, Climatronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 23.06.2008 23:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Myslím, že se to tu už probíralo. Buď EGR ventil, nebo váha vzduchu. Obojí se dá diagnostikovat přes VAG.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 23.06.2008 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

22

Bydliště:

České Budějovice

Vilíku, váhu vzduchu mám novou-stála cca 2000,- tím to asi nebude, napadá tě jiná potencionální zavada.

_________________
Sharan I 1.9 TDi, 81kW, Climatronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 23.06.2008 23:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

22

Bydliště:

České Budějovice

Chlapi, jak jsem psal, váha vzduchu je nová, diagnostika mlčí a já stále moc kouřím (z vejfuku a to výrazně černě). Poraďte co s tím.

_________________
Sharan I 1.9 TDi, 81kW, Climatronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 24.06.2008 00:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

...vsak uz ti Vilik psal... EGR :?: :!:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 24.06.2008 00:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

22

Bydliště:

České Budějovice

Ano, omlouvám se, ale co to je EGR. Prosííím mějte se mou trpělivost. Děkuju.

_________________
Sharan I 1.9 TDi, 81kW, Climatronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 24.06.2008 07:52 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.09.2007

Příspěvky:

306

Bydliště:

jablonec nad nisou

Zdravím mám problem s kouřivostí motor 1.9tdi 81kw vždy kouřil jen když byl studený a jen ve vyších otačkách ted když se ohřeje a kouři defakto stále když je v zátahu jo kouří černě neví někdo co byto mohlo bejt díkes :oops:

_________________
Sharan tdi afn 81kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 25.06.2008 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

55

Bydliště:

Olomouc, Czech Republic

Třeba by to chtělo i poštelovat čerpalo, jestli se to po rozvodech nedělalo....
Jinak EGR, odpojeno a jsem spokojen, nekoiuřím téměř vůbec!

_________________
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!

Tomáš

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDi 85kW Tiptronic


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 18:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

141

Ahoj
Mám takový pocit že mě začalo auto kouřit...Před tím sem si toho nevšiml....
Olej auto nepapá (0.5l na 10tis.km 5W-40 není nic)...Naftový filtr je po výměně
a žádný rozdíl...Auto jezdí dobře....
Mám Galaxy 99 TDi 66kW + chip.......
Ale čipem to nebude jelikož todělá až ted.....

Tak nevím čím by to mohlo být...Ještě přemýšlím o kvalitě nafty...

Vím že když sem zaléval naftový filt kdysi tak byla nafta čistější a méně mastná
než ted co sem zaléval naftový filtr....

Co myslíte vy?

PS: Kouří to hlavně při podřazení (černě) a při rychlejším rozjetí (šedý)...
Ale ne modrý ani bílý kouř....

_________________
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW+Chip rv.99


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 02.08.2008 18:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

141

Tak jak sem si tohle téma přečet celý tak je to normální....
Je fakt že sem katalizátor vykuchal :lol: ....
Kde je ERG ventil na TDi 66kW rv99?

ERG ventil mě už ničil nervy v benzínáku

_________________
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW+Chip rv.99


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 16:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

357

Bydliště:

VWýchodní Čechy

Čau kluci,dnes se mi stala nemilá věc.
Jedu jedu a najednou začalo auto mírně cukat při přidávání plynu a pak se jakoby ztratil výkon,ale v nouzáku to asi není,protože po vypnutí motoru a následném nastartování se to projevuje stejně.Z výfuku jde tmavý(černý) kouř hlavně při přidávání,jinak ne.Auto moc netáhne a v určité fázi akcelerace se ozývá z motoru syčivý zvuk-jako když něco silně nasává.Jinak otáčky na volnoběh v pořádku.Díky za každou radu!!!
85kW r.v.2004

_________________
vikino

_________________
VW Sharan 1.9 TDI 4MOTION


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group