Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

A kontroloval jsi veškeré trubky, ohledně sání, turba, intercooler?

_________________
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 16:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

357

Bydliště:

VWýchodní Čechy

Asi to bude díra někde v trubce,ale ještě jsem na to neměl čas kouknout.
V pondělí to vezu ke známýmu na rozvody,tak se to snad podaří najít a udělá se to sakumprdum.

_________________
vikino

_________________
VW Sharan 1.9 TDI 4MOTION


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 07.10.2008 07:13 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.09.2007

Příspěvky:

306

Bydliště:

jablonec nad nisou

Potřebuji poradit auto moc nejede má zátah od spoda ale kolem 3000.otáček se zátah jakoby zastaví a uš to nabírá rychlost jen velmi pomalu zaslepil jsem egr ale auto začlo strašně kouřit ato černě vag nic nehlasí krom toho žeje vadná jednotka načipovaný to není akorát totak hulí

_________________
Sharan tdi afn 81kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 08.10.2008 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

673

Bydliště:

Děčín

Chtělo by to na Vagu zapnout VAG Scope a podívat se kde se ti drží nafta a vzduch za jízdy a každopádně smazat tu vadnou řídící jednotku.

_________________
VW Sharan II Busines


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 21.12.2008 11:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

491

Bydliště:

východní čechy

Zdravím pánové. Předem Vám všem přeji příjemné, milé a klidné strávení Vánoc a do roku 2009 vše nejlepší Vám i všem Vašim blízkým. A teď můj dotaz. Mám Sharana 1,9 TDi ( 1997 ) a stává se mi toto: když jedu se studeným motorem z kopce dolů jenom na rychlost a brzdy (3. stupeň a otáčky cca 2300), tak mi začne asi spíše modře kouřit. Po přidání plynu okamžitě přestane. Olej to tolik nežere, cca 1 l / 15000 km. Myslíte, že by mohlo být špatné odvětrávání skříně? Turbo je repasované, kroužky v pohodě, ventily asi také, simeringy na ventilech taky. Startuje to dobře, ale po nastartování to občas vyfoukne bílošedý dým, někdy víc a někdy vůbec. Někdy to chytne na drc a někdy na 2 otáčku a to už většinou zakouří. Jedině co mě napadá je toto. Ještě jedna věc, při volnoběhu po nastartování to smrdí jak avie a když mám auto čumákem dolů, třeba na nájezdech, tak to modře kouří skoro hne a smrdí to ještě víc. Při volnoběhu u teplého motoru to nesmrdí vůbec. Jak se pozná vadný vstřik? Předstih je na horní rysce.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 28.04.2009 09:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.04.2009

Příspěvky:

1

Zdravím všech,mám takový problém když nastartuji auto 1.9tdi 81kw r.v.99 tak mi běží pěkně ale po cirka 1.minutě mi cvakne nějake relatko a auto mi začne kouřit bylí kouř z vyfuku jako by přestal jít jeden válec,když vypnu zapalovani a znovu nastartuji tak to přestane někdy až na potřeti.Zase někdy při jizdě mi zas to relatko zacvaká a válec mi nezhasne tak já nevím co to je.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 04.09.2009 23:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

376

Bydliště:

ziar nad hronom

ahojte zufalo potrebujem radu a nikde som nenasiel odpoved mam taky problem ze ked idem dlhsie do kopca zacne v aute citit smrad ako keby sa palila nejaka guma ale ked idem po dialnici aj 200km tak nic egr som zaslepil aj odpojil kabel moze to mat z tym nieco spolocne dakujem za kazdu radu som uz z toho zufali

_________________
Sharan 1,9 TDI 96kw 2005


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 05.09.2009 09:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Je docela možné, že ti někde prolíná olej a ten se dostává na výfukové potrubí, nebo turbo. Je ho málo na to, aby se to projevilo kouřem, ale na zasmradění to stačí. Takže si zkontroluj, jestli ti někudy neuniká.
Dál vypozoruj, jestli se ti při té jízdě do kopce nezvedá teplota. To by mohlo být těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava. Zároveň s tím to většinou špatně topí.
A taky to může dělat špinavý motor, hlavně okolo hlavy, kde narůstá teplota. Směs mastnoty a prachu dokáže dělat divy.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
PříspěvekNapsal: 05.09.2009 13:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

376

Bydliště:

ziar nad hronom

dakujem za odpoved je pravda ze motor je spinavy od oleja ale ten smrad sa mi nejavy ako spaleny olej dost to pripomina gumu a teplota je v poho pri jazde do kopca

_________________
Sharan 1,9 TDI 96kw 2005


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 26.08.2011 13:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2010

Příspěvky:

62

Bydliště:

okr. Ústí nad Orlicí

Zdarec mně zase motor hulí modře při volnoběhu a jak se rozjedu tak je za mnou oblak modrého kouře. Když to mám na volnoběh v garáži a přidám na místě na 2000ot/min tak to hulí modře jak prase a jde strašně cítit nafta!
Studenej motor chytá jak bůh, teplej, ale nastartuju až po min. 10 vt. kdy už má i zaánovní baterie 100Ah dost... Takhle mně to blbne a hulí od loňského léta, letos na jaře jsem měnil turbo, nechal jsem udělat vstřiky, nastavení čerpadla, tlaky ve válcích v normě a vyčištění palivové soustavy to mně vyšlo na 2.500,- Kč, chvíli to startovalo normálně, ale dál to hulilo a teĎ jsem někdy rád, že to teplý nahodím... Spotřeba paliva 4,8 - 7,0 l/100km v normě, spotřeba oleje 0,3 - 0,5l/1000km taky v normě před tím než mně odešlo turbo tak 1l/1000km.
Prosím o radu...

_________________
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 26.08.2011 16:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6550

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

netěsnící guferka na ventilech...

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 05.09.2011 21:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2010

Příspěvky:

62

Bydliště:

okr. Ústí nad Orlicí

widle píše:
netěsnící guferka na ventilech...


Ty netěsnící guferka na ventilech jsem prozatím vyloučil (každopádně děkuji za radu), poněvadž ten smrad je zkrátka samá nafta + nějaký olej, ale docela se to zhoršuje. Přitom motor běhá bezproblémově, startuje bez obtíží (mimo teplej). To špatné startování, resp. jeho délka až 10 sek. by mohla být způsobena dle rady kamaráda mechanika i znečištěným strtérem, no nevím, ale nic mně to velice stát nebude a tak jsem jej vykuchal z motoru a předal odborníku autoelektrikáři.
Ještě mně napadla jedna věc, možná někdo poradí..., když jsem nechal dělat vstřiky tak mně mechanik říkal, že jeden ze vstřiků byl přisr... a špatně prášil. Byl na výměnu, ale pak mně tvrdil, že ho vyčistil a opět prášil jak má. No nastavil na nich tlaky a předvstřik na čerpadle (tvrdil) a tejden to chodilo (sic hulilo modře jako obvykle), ale potom vše jak bylo. No 2.500 krone za seřízení a vyčištění a sem tam kde sem byl.
Takže má otázka na vás přátelé SAGisti je, zda-li by to mohlo být způsobeno tím vstřikem, který třeba jen ukapává. Nerad bych odpálil píst. Hold do motoru nevidím, takže děkuji za vaše případné příspěvky k mému problému.

_________________
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

No a jak vypadá tem předvstřik teť? Kontroloval jsi ho VAGem?
MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?

_________________
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 10.09.2011 20:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2010

Příspěvky:

62

Bydliště:

okr. Ústí nad Orlicí

majatrabi píše:
No a jak vypadá tem předvstřik teť? Kontroloval jsi ho VAGem?
MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?


Abych pravdu řekl, tak jsem právě dodělal repas zadních brzd a nechal jsem zkontrolovat a vyčistit startér. S Vagem jsem měl doposud problém (TDIGraph nešel) tak budu zkoušet Vaga 3.04 a snad to už půjde, uvidíme...Bližší info dodám...

_________________
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do ol
PříspěvekNapsal: 11.09.2011 19:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2010

Příspěvky:

62

Bydliště:

okr. Ústí nad Orlicí

majatrabi píše:
No a jak vypadá tem předvstřik teť? Kontroloval jsi ho VAGem?
MOTOR, PŘEDVSTŘIK: jaká má být hodnota předvstřiku?


Takže změřeno, výsledek dle foto... Zdá se, že je předvstřik trochu nižší, ale mezi čárama, takže nevím... Každopádně to chulí naftu pořád stejně. :cry:


Přílohy:
Předvstřik (1).jpg
Předvstřik (1).jpg (268.89 KiB) Zobrazeno 1127 krát


_________________
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group