MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTORY, SPOTŘEBA: jaké máte motory a spotřeba?
EE nie su. Maju dokonca aj ine riadiace jednotky. ADY ma SIMOS od siemensu (I. generacia) a ATM ma Motoric od BOSHa (II. generacia). Taktiez je tam ina komunikacia z ostatnymi komponentmi.
Zamemitelnost je teoreticky mozno aj mozna ale hodne pracna (z II ky do Iky).
Z I ky do II ky je to nerealne koly absencii CAN bus u.
Zamemitelnost je teoreticky mozno aj mozna ale hodne pracna (z II ky do Iky).
Z I ky do II ky je to nerealne koly absencii CAN bus u.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Přesně jak píše Jožko - jsou to jiné motory. Možná by se dal použít polomotor (tedy pouze mechanická část - blok se střevy, hlava), ale ostatní bych ponechal původní, protože kompletní přestavba by byla neskutečně náročná. A ani tou použitelností mechanických částí si nejsem jist. Motory mají v obou případech stejné vrtání a zdvih, ale to nemusí nutně znamenat, že jsou záměnné.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 31.01.2010 10:46, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 22.08.2008 08:05
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Ahoj kluci a který diesel motor byste tedy doporučili do SAGu r.v. 2004-2005? Budu asi kupovat, tak at nemám lenocha ani poruchový motor Díky
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
ja osobne bych šel do 96 kw super motor a lenoch to taky neni
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
ASZ 96kW je super motor. Jede jak vítr a když se s ním jede jak se má, celkem obstojí i ve spotřebě.
Nepodtáčet!!! Motor svým potenciálem dovoluje jezdit i v nízkých otáčkách, nicméně u rychlostí IV, V a VI nedoporučuji jezdit pod 1800 rpm. Trpí dvouhmotový setrvačník a ani klikovému ústrojí to nedělá dobře.
Jinak existuje i motor BTB s výkonem 110kW. Liší se jen drobnostmi (turbo, vstřikovače), ale moc jich nebylo. Točivý moment je u obou těchto motorů stejný, a sice 310 Nm.
Nepodtáčet!!! Motor svým potenciálem dovoluje jezdit i v nízkých otáčkách, nicméně u rychlostí IV, V a VI nedoporučuji jezdit pod 1800 rpm. Trpí dvouhmotový setrvačník a ani klikovému ústrojí to nedělá dobře.
Jinak existuje i motor BTB s výkonem 110kW. Liší se jen drobnostmi (turbo, vstřikovače), ale moc jich nebylo. Točivý moment je u obou těchto motorů stejný, a sice 310 Nm.
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.06.2008 20:15
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Nazdar hoši, čo hovoríte na motor BRT 2,0 TDi 103 kW ?? Ako je na tom so spoľahlivosťou turba a vstrekovačov ??
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Tento motor má Jožko Abel a co vím, tak je spokojený. Osobně tento motor neznám.
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
....a když jsem se v tom Jožkovic autě projížděl, tak musím konstatovat, že ta BRT jede ve čtyrech lidech, jak moje ASZ v jednom člověku....
Moooc dobrý svezení.
Moooc dobrý svezení.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
Jen bych moc rád poprosil racha, jestli by byl tak moc laskav a přepsal si u sebe v podpisu místo "V6" správný údaj "VR6". Mě to děsně deptá . Děkuji pokorně předem za kladné vyřízení žádosti.
-
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 08.09.2008 20:49
- Bydliště: Teplice, Praha a D8
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
OT: kdybych nevěděl, že se do sag nemontovali (kvůli rozměrům), tak bych podle toho označení V6 myslel, že to máš šestivál TDI, ale neznám přesně ta označení, někdy se do techničáků píší jinak, třeba u TDIček někdy jen D nebo TD atp.Briannn píše:Jo a podpis si měnit nebudu já VR6 nemám
Naposledy upravil(a) Tommate dne 13.02.2010 22:58, celkem upraveno 1 x.
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
[/quote]Jen bych moc rád poprosil racha, jestli by byl tak moc laskav a přepsal si u sebe v podpisu místo "V6" správný údaj "VR6". Mě to děsně deptá . Děkuji pokorně předem za kladné vyřízení žádosti.
nejsem si jisty marku ale nedelali VR6 pouze do jedniček s vykonem 174 nebo 190 ps a do dvojek už davali V6 s vykonem 204 ps ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 08.09.2008 20:49
- Bydliště: Teplice, Praha a D8
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
Taky jsem si myslel, že VR6 byla jen do jedniček a že já mám V6, ale dal jsem na znalosti motoráře Marka77.
Tak zase měním na svůj původní podpis V6.
Tak zase měním na svůj původní podpis V6.
život je boj !
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
Nikoli, pánové. Oba motory, jak v jedničkách (128kW), tak ve dvojkách (150kW) jsou motory VR6, tedy motory koncepčně shodné. Z konstrukčního hlediska se liší pouze kompresním poměrem a počtem ventilů na válec (slabší motor v jedničkách je dvouventil, silnější dvojkový motor je čtyřventil).
Motor VR6 se od motoru V6 liší na první pohled velmi snadno - má pouze jednu hlavu válců (motor V6 má hlavy dvě) . Motor V6 by se do SAG s největší pravděpodobností nevešel, má sevření válců 60° a na to není v motorovém prostoru místo. Proto se motory VR6 mohou uložit příčně (SAG, Golf III, Passat B4 a podobně), zatímco motory V6 jsou zpravidla uložené podélně (Superb, Passat B5 atd.).
Motor VR6 se od motoru V6 liší na první pohled velmi snadno - má pouze jednu hlavu válců (motor V6 má hlavy dvě) . Motor V6 by se do SAG s největší pravděpodobností nevešel, má sevření válců 60° a na to není v motorovém prostoru místo. Proto se motory VR6 mohou uložit příčně (SAG, Golf III, Passat B4 a podobně), zatímco motory V6 jsou zpravidla uložené podélně (Superb, Passat B5 atd.).
-
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 08.09.2008 20:49
- Bydliště: Teplice, Praha a D8
Re: KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba
tak to je snad pro nás "neznalce" dostatečně fundovaná odpověď. Marek 77 to tu už konečně Takže měním snad už naposledy z V6 na VR6. Jo a s tím prostorem souhlasím, skoro se jim tam nevešel můj voňavej plyn
život je boj !