Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.07.2012 10:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Dalsi co naletel na forove bludy o 2 litroch.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2512957#p2512957

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.07.2012 19:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2010

Příspěvky:

35

Bydliště:

České Budějovice / Praha

No, díky za názor. Fórově mám známého, který si před 3-4 lety koupil zcela nového Passata B7 s 2.0 TDI za cca 900.000,-Kč. Dnes má něco kolem 160.000km, jezdí i dost na dálky, a někdy kolem 140.000km začaly problémy. Nějdříve praskla hlava - samozřejmě hned po záruce, výměna za 40.000,-Kč u dealera, a pak mu postupně odešly tři vstřiky (jeden nový za cca 15.000,-Kč). S autem jezdí normálně, tankuje kvalitní palivo a přesto to odešlo. Proto tady vznáším dotaz, jaké jsou zde s těmito motory objektivní zkušenosti. Nelze samozřejmě soudit podle jednoho auta, kde se to pos.alo, ale také nelze komplexně usuzovat podle toho, že tady možná někdo slyšel o jednom člověku, který s tímto motorem problémy nemá.

_________________
VW Sharan I TDI 81kW, AFN, r.v. 8/1997, provoz 1998


Naposledy upravil richigold dne 08.07.2012 15:13, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.07.2012 14:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Tie 2.0 common rail by som po precitani vsetkych moznych a nemoznych VW for do nasich krajin nebral. Osobne to mam sice z Mondea ale tam vstreky odchadzali v Cz a SK pri 150 000 km a v zapadnejsich krajinach pri 250-300 000km. Proste neboli stavane na nasu naftu.

Preto som isiel o generaciu motoru spat, mam 2003 96kw Galaxy a verim ze bude OK. Aspon dufam.

Odoslané z GT-I9001 cez Tapatalk 2

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.07.2012 14:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

209

Bydliště:

SloVWakia

Zeby zrod dalsej forovej famy? :mrgreen: . Vo firme mame dve dieslove mondea, obe 2.0L. Maju najazdenych cez 300 000 km, r.v. 2006. Doteraz slapu jak hodinky, vstreky povodne. Jedina vaznejsia zavada bola spojka na jednom znich... :wink:

_________________
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.07.2012 22:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Bludy forovej obludy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 25.07.2012 23:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Myslim ze sa vo Fordovom svete pohybujem relativne dlho a tych mondei s odidenymi vstrekmi + cerpadlom som osobne videl mraky. Ale je tiez pravda, ze 70% z nich bolo z dovozu bazarnikom a nikto nevie realne km.

Stale ale ostava tych 30% kupenych na Slovensku s prvym majitelom....

Odoslané z GT-I9001 cez Tapatalk 2

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 26.07.2012 09:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Ano - Mondeo s tím mívalo opravdu dost problémů, a nejen Mondeo (KIA třeba taky). Mnohdy to bylo i dřív, než po 150.000 km - například můj soused měl u tohoto vozu výměnu vstřiků a čerpadla po ujetí 65.000 km - tehdy to stálo přes 70 tisíc. Ale jednalo se o Mondeo MkIII - model IV už ty problémy zdaleka nemá. Používají jiné vstřikovače a odolnější čerpadla.

Česká (a možná i slovenská) nafta bohužel nemaže. Stačí si projít výsledky testů a rozborů ČOI v ČR, které jsou běžně dostupné na internetu. Ostatní parametry má zpravidla v pořádku, ale mazací schopnosti jsou mizerné - to je vcelku známá věc. Ostatně proto každý rozumný uživatel používá do nafty mazací aditiva (např. VIF).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 09.02.2013 23:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Ahoj Všem. Chtěl bych se Vámi podělit o praktické zkušenosti. Na Galaxy r.v. 1999 1,9 TDI 81 Kw AFN se mi po 400 tis km propálil píst. Kupoval jsem ho s 240 tis a od tý doby jsem jezdil na míchanici nafty a friťáku a různých olejů. To je ale do jinýho soudku. Podařilo se mi pořídit Passata B5 81 KW taky AFN a po vyoperování motoru ho prodat ještě se ziskem takže motor za daríka doma. To samé se mi podařilo i se Seatem Toledo rovněž 81 KW AFN, ale tam je zalomená žhavička a tak jsem se rozhodl pro výměnu motoru v Galaxy. Hledal jsem zda je záměna možná ale názory se rozcházejí a žádný pořádný konkrétní důvod proč by to nešlo vyměnit. Nejvíc jsem se setkal s názorem že u Passata se musí vyměnit vana. Neřeším turbo, spojku a ostatní náležitosti motoru. Jde mi o holý blok s hlavou. Takže abych se dostal k jádru pudla. Z Passata AFN do Galaxy AFN nepasuje jelikož na straně pod rozvodama jsou menší díry (8 mm) na úchyty motoru. Na Galaxy jsou 4 díry (10 mm) To by se dalo ještě předělat ( taky jsem to úspěšně předělal) ale narazil jsem na zásadní problém na odlitcích pro upevnění držáku termostatu a vodní pumpy. Držák je uchycen na 4 šroubech. Dva spodní ( blíže k vaně) jsou jinak umístěny. Na blocích motoru co jsem porovnával není ani příprava na možnost navrtání a udělání závitu. Pokud by to chtěl někdo řešit přichycením pouze na 3 šrouby tak držák vodní pumpy z Galaxy nebude pasovat na blok z Passata jelikož tam brání odlitek se závitem na uchycení držáku pumpy z passatu. Jedině to odříznout a navařit matku na jiné místo ale vařit blok motoru do toho bych se asi nepouštěl. Další zjištění je, že turbo vyadá skoro stejně jen že je jinak natočené ale bohužel je jiné. Jsou tam jinak navrtané odlitky kde je doraz naklápění lopatek a samotný mechanizmus naklápění je taky na opačné straně :(. Z Passatu B5 81 Kw je turbo vzhledově stejné z Toleda 81 KW. Chudinka to moje se 400 tis. už má slušnej vakl takže holt musím poschánět repas nebo nějaké jiné ucházející. Už jsem dal 11 tis. za komplet spojku s jednohmotou a tak turbo bude muset chvíli počkat.

Ještě prosím admina pokud by to bylo moc mimo téma tak aby mne nasměroval kam to složit..


Přílohy:
Poznámka: propálenej píst Galaxy AFN
IMAG0130a.jpg
IMAG0130a.jpg (174.61 KiB) Zobrazeno 1176 krát

IMAG0131.jpg
IMAG0131.jpg (201.91 KiB) Zobrazeno 1176 krát

Poznámka: blok z passata pohled od turba
IMAG0136_resize.jpg
IMAG0136_resize.jpg (136.02 KiB) Zobrazeno 1176 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Naposledy upravil dvorky1 dne 10.02.2013 01:25, celkově upraveno 2
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 00:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

foto


Přílohy:
Poznámka: blok SAG pohled od turba
IMAG0139_resize.jpg
IMAG0139_resize.jpg (218.07 KiB) Zobrazeno 1177 krát

Poznámka: blok Passat pohled od rozvodů - tam jsem už převrtal 4 díry na držáky z 8 na 10 mm závit
IMAG0137_resize.jpg
IMAG0137_resize.jpg (106.74 KiB) Zobrazeno 1177 krát

Poznámka: blok SAG pohled od rozvodů
IMAG0138_resize.jpg
IMAG0138_resize.jpg (207.02 KiB) Zobrazeno 1177 krát

Poznámka: blok SAG - pohled od čerpadla (odlitky šroubů vlevo dole jsou jinak )
IMAG0140_resize.jpg
IMAG0140_resize.jpg (204.85 KiB) Zobrazeno 1177 krát

Poznámka: blok Passat - pohled od čerpadla (odlitky šroubů vlevo dole jsou jinak )
IMAG0141_resize.jpg
IMAG0141_resize.jpg (222.49 KiB) Zobrazeno 1177 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Naposledy upravil dvorky1 dne 10.02.2013 01:24, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 01:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

ještě jedna strana


Přílohy:
Poznámka: blok SAG pohled od setrváku
IMAG0143_resize.jpg
IMAG0143_resize.jpg (108.05 KiB) Zobrazeno 1174 krát

Poznámka: Passat pohled od setrváku
IMAG0144_resize.jpg
IMAG0144_resize.jpg (111.62 KiB) Zobrazeno 1174 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

605

Bydliště:

ŠUMAVWA

co se stalo že je propaleny pist byl tam chip

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Chlapi já mám zase negativní zkušenost s motorem 2.0TDI BKD 103kW Tiptronic v Touranu (NEdává :!: se i do sharanů).Koupili jsme - najeto 120 000Km - teď 145 000km - čerpadlo,2x vstřiky,žhavičky,snímače,radio atd. atd atd atd.... A ještě nenastartoval kvůli chybě v ŘJ , neustále na odtahovce.Asi špatná koupě ... Ale známý má to samé na O II a prý v pohodě....

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Naposledy upravil crashik dne 17.02.2013 22:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 19:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Ked o niecom nic nevies tak nezavadzaj druhych, tento motor sa do SAGov nikdy nedaval. :!: :!: :!:

Tieto forove blaboly to uz zacina byt rakovina.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 20:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Přesně, jak píše abeljozef - motory BKD se do Sharanů, ani jejich bratrů Alhambry a Galaxy nikdy nedávaly. Pokud se jedná o motory 2,0 TDi PD v SAGu, jsou to motory BRT 103kW (případně BVH 100kW), které narozdíl od BKD mají kromě jiného osmiventilovou technologii.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 23:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

golfgti16vv píše:
co se stalo že je propaleny pist byl tam chip

Je to bez čipu. Je to origoš 81 KW. Spíš se na tom podepsali ty slitky na který jsem jezdil a taky vyšší počet km. Bylo to kupovaný z Rakouska s 240 tis tak předpokládám že byly pravdivý + mých dalších 160 tis během necelých 2 let. Občas se dost zakarbonovaly vstřiky a zřejmně jak špatně rozprašoval tak to začalo hořet na pístu. Taky jsem slyšel, že propálenej píst není žádná vzácná závada u těchtomotorů. Jezdil jsem s tím dálky ( cca 800 km na jeden zátah). Úspora na ty slitky byla, ale značná. Výměnu motoru si dělám sám. Jinak ten motor ze Seata Toledo tam pasuje. Tam už jsou ty bloky a odlitky na šrouby stejný jen je potřeba taky zvětšit 4 x závit na straně u rozvodů. Jsou tam origo 8 mm a je potřeba to převrtat na 10 mm na držák motoru. Zatím to ještě nemám hotový ale vypadá to už tak jak má :). Hodim sem ještě nějaký fotky toho bloku z Toleda pro porovnání kdyby to někoho zajímalo.


Přílohy:
Poznámka: Blok Toledo pohled od turba
IMAG0158_resize.jpg
IMAG0158_resize.jpg (139.21 KiB) Zobrazeno 1087 krát

Poznámka: blok Toledo pohled od čerpadla
IMAG0163_resize.jpg
IMAG0163_resize.jpg (128.79 KiB) Zobrazeno 1087 krát

Poznámka: Blok Toledo pohled od setrváku
IMAG0164_resize.jpg
IMAG0164_resize.jpg (97.61 KiB) Zobrazeno 1087 krát

Poznámka: Blok Toledo pohled od rozvodů
IMAG0165_resize.jpg
IMAG0165_resize.jpg (134.23 KiB) Zobrazeno 1087 krát

Poznámka: Blok Toledo pohled na vršek po demontáži hlavy
IMAG0171_resize.jpg
IMAG0171_resize.jpg (133.04 KiB) Zobrazeno 1087 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Naposledy upravil dvorky1 dne 10.02.2013 23:52, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group