Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 10.02.2013 23:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

A ještě k tý záměně motoru z Passata nebo tam kde se dával podélně jsem narazil na další problém. Byl by s montáží pomocného hliníkového držáku na servo který se šroubuje od spodu do bloku 2 x 8 šroub. Tak na tom bloku z Passata ty odlitky taky nejsou takže další zádrhel. Místo toho jsou na spodku bloku díry jinak postavené na výztuhy co se šroubujou od motoru k převodovce (na tom Passatu). No snad to někomu pomůže při rozhodování z čeho motor do Sagu použít. Divím se tedy že mají motory stejný kódy AFN když je každý jiný alespoň co se těch odlitků týče.


Přílohy:
Poznámka: Ještě jedna fotka náhrady spojky kterou tam budu dávat. Je to jednohmota místo dvouhmoty.
IMAG0176_resize.jpg
IMAG0176_resize.jpg (138.6 KiB) Zobrazeno 1908 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 11.02.2013 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

To je poměrně známá věc, že podélné motory AFN a AVG nejdou montovat do příčného uložení. Podobně je na tom třeba motor AEE 1,6i / 55kW v Octavii a Felicii - také stejný kód, ale motory konstrukčně značně rozdílné (nejen příruby a šroubové spoje, ale třeba taky ojnice jsou jiné a celá řada dalších věcí).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 11.02.2013 23:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Marek77 píše:
To je poměrně známá věc, že podélné motory AFN a AVG nejdou montovat do příčného uložení. Podobně je na tom třeba motor AEE 1,6i / 55kW v Octavii a Felicii - také stejný kód, ale motory konstrukčně značně rozdílné (nejen příruby a šroubové spoje, ale třeba taky ojnice jsou jiné a celá řada dalších věcí).

Snažil jsem se to vyzjistit a názory se lišily. Někdo tvrdil že to nejde, ale taky další názory že to pasovat bude. Ale bohužel nikde žádnej konkrétní důvod nebo fotka proč jo a nebo proč ne a proto jsem dával ty příspěvky, aby ten kdo to potřebuje vědět viděl ty konkrétní důvody. Je to holt dilema mít možnost pořídit motor stejného kodu za dobrej peníz a nevědět z čeho je a jestli bude vůbec na výměnu vhodný a pak zjistit že to byly zbytečně vyhozený peníze a čas. Mně to naštěstí nestálo žádný koruny, ale jen trochu času s vyřezáváním závitů a kompletním odstrojením. Ale aspoň mám už zkušenost a o tu jsem se chtěl podělit :).

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 07.11.2013 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2008

Příspěvky:

31

Zdarec všichni,nevíte někdo jestli se nechá nahradit 2,0 Tdi BRT z Alhambry za nějaký jiný,třeba BMP z Passata,nebo BMM z Octavie ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.11.2013 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Určitě to nevím, ale BMM by pasovat mohlo. Je napříč stejně jako BRT a konstrukčně se víceméně neliší.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.11.2013 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.01.2011

Příspěvky:

25

Bydliště:

Praha

Tak přidám svou trochou do mlýna svou praxí z autorizovaného servisu. Nejsem tu moc aktivní, ale příspěvky pravidelně pročítám a i mě jich dost pomohlo, protože ve značce se moc neřeší jak opravit rozbité, jsou to spíš výměnné stanice (a tiskárnu na peníze nevlastním :sorry: :-( ). Ale v tomto tématu je jasné, že i mistr tesař se někdy utne. Všechny dvoulitry BRT v SAG mají vyvažovací hřídele a olejové čerpadlo poháněné tyčkou viz. Etka. A je fakt, že první dvě verze této tyčky bylo ukázkové "kurvítko" a aby VWgroup zabránilo pohromě, měla se tyčka kontrolovat, případně vyměnit, při každé(!!!) výměně oleje a to u všech 2,0tdi, s tímto typem čerpadla, napříč koncernem. Po asi milionté úpravě už je to prý v pohodě. Takže o fámu tohoto fóra se rozhodně nejedná a kdo nemá poslední dvě verze, tak doporučuji výměnu za poslední verzi. To cca kilo za tyčku je pořád lepší než zadřený motor a turbo v háji (osobně sem jich za poslední dva roky viděl hned několik) a pak by měl být klid.


Přílohy:
SAG čerpadlo.jpg
SAG čerpadlo.jpg (396.95 KiB) Zobrazeno 1656 krát


_________________
Seat Alhambra 1,9 TDI 85KW AUY, r.v. 2001
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 07.04.2014 20:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4

Bydliště:

severni morava F-M

Jaky nejmladsi SAG se da koupit s dieslovym motorem bez filtru pecnych castic a jakou bude mit emisni normu ?

_________________
O. combi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.04.2014 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

220

Bydliště:

Prešov

r. 2010, euro 4

_________________
Obrázek

_________________
Alhambra II 1,9 TDI 85 kw Sharan II 1,9 TDI 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 08.04.2014 19:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4

Bydliště:

severni morava F-M

Kod motoru ?

_________________
O. combi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 09.04.2014 13:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

V tomto roce se dělaly už pouze BVK 85kW, BVH 100kW a BRT 103kW.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 13.04.2014 21:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

370

Bydliště:

Mohelnice(SU)

Když PD tak BTB(1.9 TDi 110kW), když 110kW, tak AWC :-)

_________________
Obrázek1.8T AWC
Obrázek2,0TDi CFGB

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg, Sharan 7N CFGB


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 13.05.2014 13:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2012

Příspěvky:

7

Bydliště:

Praha 16

Ahoj, tak vlastnil jsem Alhambru tdi 85kw, nyní mám 110kw btb. Poznatky jsou takové že: pomalá jízda pocitově zhruba stejná - stejný krouťák . 110ka má fakt pěknej zátah, a lepší vrchol krouťáku, takže předjíždění je super, i s přívěsem ;-) . Spotřeba je u 110ky o něco vyšší, ale dá se sní jet i za 5.9 ultra lehkou nohou.

_________________
Alhambra 06 1.9 TDI 110kw BTB - Prodáno.
CADDY LIFE 1.9tdi 4motion. - Prodáno.
SHARAN 7N 2.0 TDI 85kw Comfortline.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 17:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

370

Bydliště:

Mohelnice(SU)

Kluci rozdíl mezi ASZ a BTB je jen v softwaru? Cooler by měly mít stejnej, minimálně od r.2005 má i ASZ velkej IC. Turbo stejné?

A ještě jsem se chtěl zeptat, co by bylo třeba při použití IC z BTB pro motor 1.8T AWC taky v Sharanu? Asi jen dopojení hadic, jinak nic ne? Čidlo tlaku má BTB v IC nebo někde na trubce?
Díky

_________________
Obrázek1.8T AWC
Obrázek2,0TDi CFGB

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg, Sharan 7N CFGB


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 17:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Nevím jak BTB, ale většína PD má čidlo tlaku na trubce před EGR.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 04.04.2015 23:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Zdravím všechny. Setkal jste se někdo s motorem 1,9 TDi PD 66 Kw v Galaxy I ? právě jsem si to dovezl a je to rok výroby 06/2000. V německém techničáku samozřejmně kod motoru není uveden a na autě jsem se ještě nekoukal. Je to 100 % PD. Nevypadá to že by to někdo bastil doma. převodovka je starý model 5 kvalt. V příručce je nakreslený předek auta s motorem a je tam vždy popis a označení. Je tam benzinový model pak klasika TDi 66/81 Kw a pak i to 1,9 TDi PD ve starým modelu tak předpokládám že je to originál od výroby. Uvidím co mi řeknou na STK a na úřadě až to budu přihlašovat. A taky jsem zvědav jakou pro to vymyslí EURO normu :baseball:

Příloha:
IMAG9125_resize.jpg
IMAG9125_resize.jpg (79.55 KiB) Zobrazeno 911 krát



Přílohy:
IMAG9125_resize.jpg
IMAG9125_resize.jpg (79.55 KiB) Zobrazeno 911 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.
Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group