Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 13.12.2015 15:08 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

29.11.2015

Příspěvky:

8

Takže BTB je takový přechod ASZ na ARL? A komponenty jako turbo nebo vstřiky se dají brát pouze z ASZ nebo i ARL. Na stránkách repas turba udávájí stejné turbo pro motory ARL a BTB,což není tedy pravda. Je shodné s motorem ASZ,jestli to dobře chápu :) .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 13.12.2015 16:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Záleží jak který vůz. U Sharana je to třeba jinak, než u dejme tomu Golfa. Prostě bych to neřešil a jezdil.

A asi je to i celkem jedno.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Ahoj, lze pouzit vaha vzduchu pro motor BVK na motoru AUY?

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Podle Etky jsou jiné. A jsi ve špatném tématu.....

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 19:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

To vim, ale spis me zajima rozdil v motorech.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 19:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4771

Bydliště:

Praha

Chce to tedy v dotazu trochu rozvest myslenku.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 20:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Zajima me rozdil tech motoru po konstrukcni strance, kdyz oba maji stejny obsah i vykon a presto nejsou stejne. Proc by ETKA nedovolovala zamenu tech vah a to nevim ceho jeste. Zkratka se ke me dostala nova vaha na 85kW a podle cisla Bosch jde pouze na BVK a nikoliv na AUY.

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Euro 3 A 4

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.01.2016 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

To jsem taky cetl. A to je duvod rozlislovat vahu vzduchu?

Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 17.01.2016 01:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

To je důvod rozlišovat spoustu věcí.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 17.01.2016 12:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Přesně tak. Ten motor je díky zpřísněným emisím řízen jinými parametry. Takže proto třeba i jiné senzory.

V minulosti byly váhy stejné pro mnoho typů motorů, dokonce i pro různé výkonové verze. Například Sharan 66kW (AHU), 81kW (AFN, AVG), 66kW PD (ANU) a 85kW PD (AUY) měly stejné váhy. A přitom to byly zcela jiné systémy vstřikování, jiné výkony i jiné Euro normy. Ale dnes je to prostě jinak. Taky mi to přijde postavené na hlavu, protože rozhodně jednodušší cesta je mít jeden senzor na co nejvíc motorů, aby se snížily výrobní náklady a zvýšila kompatibilita. Bohužel - moderní trend je opačný, nejen u VW.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 17.01.2016 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Jo aby si lidi přehodili pár drobností a měli auto s motorem za který chce výrobce tučný příplatek. Tak ty doby jsou asi pryč.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 18.01.2016 07:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Jo, to může být ono.

Vlastně tohle je konkrétní případ Octavie 1 s motorem ALH. To je 66kW, ovšem od její silnější sestry 81kW AHF se liší pouze jehlami vstřikovačů (a softem). Jinak je hardwarově identická. Takže vyměnit jehly (starší sada z AFN / AHF lze dnes koupit za tisíc peněz) a jednotku (přelít soft je otázka půl hodiny) a je hotovo.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 14.03.2016 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2009

Příspěvky:

78

Bydliště:

Nymburk

Zdar pánové.
řeším problém s mým kleklým AUY v galaxym 2003, a mám doma anglána s 1.9 Tdi PD 66kw kód ANU. Otázka zní, zdali se nechá holý motor vyměnit a nastrojit komponenty z mého auy?? Tedy je holý motor stejný auy jako anu? pro mě laikamechanika se zdá být autentický a slyšel jsem názor že rozdíl výkonu dělají turbo, sání a ostatní věci okolo. ps neřeším vyražený kod na motoru. Děkuji za pomoc.

_________________
Ex-Golf IV 1.9 PD, Octavia I RS žluťoučká.. ex, Superb 1.9 96kw..ex, Zpátky GIV 1.9tdi vároš sportedition


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group