MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 29.11.2010 07:22
- Bydliště: České Budějovice / Praha
MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
Zdravím všechny členy klubu, poprvé v životě jsem si koupil MPV kvůli místu - rodině. Jedná se o VW Sharan TDI, r.v. 1997, 81kW, barva pampeliška (nebo kanárek), přivezl jsem si ho z Německa. Místo je parádní, dám do něj vše, bohužel nejede tak, jak má (netáhne). S tím jsem ho kupoval, Němec mi říkal, že je špatná váha vzduchu. Takže po dovozu jsem váhu vyměnil spolu s náplněmi, filtry a podtlakovým ventilem turba, ale pořád to netáhne, navíc teď mám problémy i se startováním a než se motor ohřeje, kouří. Mechanik mi říkal, že tlaky má motor dobré, vstřiky jsou také bez problémů, ale že je chyba v čerpadle a že do motoru jde málo nafty. Takže jsem koupil čerpadlo z Passata TDI, stejný rok. Je úplně stejné, ale problém je v zapojení elektriky - na Sharanu mám jednu zásuvku s deseti bity, to druhé čerpadlo má dvě se sedmi a třemi bity. No, na počet to sedí, ale těch sedm drátů je černých a nevíme, jak to zapojit (pořadí), aby vše šlo kam má. Takže Sharan je momentálně na dílně se sundanými rozvody a nevíme, co s tím. Nemáte někdo tip nebo nějakou dokumentaci?
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: Máte SHARANA ALHAMBRU GALAXY? Noví členové vítejte mezi námi
Je to jednoduché. osmipinová piny 1-7 přendáš do desetipinový 1-7, třípinová 1-3 = 8-10 v desetipinový, to znamená 1=8 atd.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Čerpadlo AFN
prosím o radu,potřebuju přepinovat čerpadlo ze dvou zásuvek za jednu,3 a 7 pin na 10 pin,má někdo stímhle mzkušenost???auto mi stojí už jen kvůli tomuhle problému.Mám Sharana,a motor s čerpadlem co jsem koupil pochází z Toleda,taky 81 kw AFN
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
Paráda,chvála vwclubu
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
ještě takový detail,když jsem ten starý motor dřív startoval,než šel ven,tak jsem mu musel přihžavovat vždycky,i v létě...Předvstřik a vše kolem čerpadla,hžavícího relátka a svíček bylo OK..čerpadlo dávalo málo nafty,alespoň jsme si to všichni mysleli a myslíme,i mechanici z Boshe servisu...jenže dneska jsem přepinovával ty kabely a zásuvku na nový motor,co má ty zásuvky dvě,a při tom vypichování kabelů jsem zjistil,že pin číslo 10 byl přerušenej.....může to být zrovna ten kabel co má vliv na naftu a předvstřik,nebo startovací dávku paliva???ty kabeli by mě zrovna nenepadly že by mohli být přerušený,a to jsem měl jak rozvody,tak i podle TDI grafu všechno v pořádku
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor
Zdravím. Tak taky usěšně předěláno z 10 pin. konektrou na dva 7 a 3 pinové. Vyřešil jsem to ale výrobou redukce. Ze starýho nefunkčního čerpadla jsem ucvakl ten 10 pin. konektor s dostatečně dlouhými kabely. Jsou všechny černý ( ty co vedou do el. hlavy) ale jsou na nich napsaný čísla do jakýho pinu patří tak není problém. Pak jsem sehnal zásuvky z kabeláže z vraku kde byla dvoupinová zásuvka. Já konkrétně ze Seatu Toledo a kabely jsem napojil do příslušných pinů. Jinak ten 3 pinový konektor je v poho pač tam vedou 2 kabely k ventilu předvstřiku a jeden na stop ventil. No redukce hotová a tejkonc můžu dát v poho dvokonektorový čerpadlo a nebo se vrátit zpátky k jednokonektorovému .
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor
Ještě prosbičku nevíte někdo jestli naftový čerpadlo z motoru 66 Kw je stejné jako z 81 Kw? chtěl bych si pořídit jedno do náhrady a jestli si na to mám dát pozor a nebo je to stejný? Myslím tím vnitřek. Průměr pístku a nebo cokoliv v čem by mohl být rozdíl. A pokud je rozdíl tak jak poznám to z 81 Kw. Nebo kdo ví kam mně nasměrovat kde se to už řešilo. Já tady sedím už nějakou hodinku a pořád to nemůžu najít ani zjistit. Díky moc všem.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektor
Uz som aj ja presiel tim prepinovanim,po jednom kabliku som cvakal z jednej a druhej koncovky a letoval a daval zmrstovaciu hadicku,robota trosku na draka ked to clovek letuje na zemi inac su cerpadla s jednou a dvojdielnou remenickou nato si treba dat pozor lebo by sa musel menit aj drziak cerpadla.to dvojremenickove sa aretuje do telesa cerpadla a to jednoremenickove sa aretuje pri rozvode na telese drziaka cerpadla.su este rozdieli na hlave cerpadla su 10mm,11mm a 12mm auto ti pojde ked kupis aj s inym priemerom hlavy len nemusy byt vykon ako predtim a budes to musiet riesit upravou map v RJ
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
Ahoj, mam dotaz je stejné čerpadlo z TDI octavia Golf 4 apod.?
Vím že má jinak řešenou řemenici,ale tělo čerpadla vypadá stejně, je tomu tak?
Vím že má jinak řešenou řemenici,ale tělo čerpadla vypadá stejně, je tomu tak?
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
rozdiel je v nastaveni pociatku vstreku a prirube cerpadla ktora ide do drziaku ale vsetko sa da Ja to mam uz za sebou a mam tam jeckove cerpadlo to je 11 mm hlava a bolo na oktavke r.v.2002. toto si nastuduj a das to http://www.myturbodiesel.com/wiki/alh-i ... di-engine/. musis dat zvacsit otvor v drziaku a krycom plechu a zobrat z cela remenice aby sa Ti to voslo pod plastovy kryt rozvodov to je ta uprava inak vsetko ostatne v pohode...pre inspiraciu foto z mojej upravy prve foto upraveny drziak Ja som si zohnal za par supov druhy a ten som dal upravit a kryci plech rozvodov som vybrusil na aute po osadeni druheho drziaku cerpadla so zvacsenym otvorom....
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25.05.2008 13:19
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
Hezkýýý! moooc díky!!
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR, AFN: Zapojeni čerpadla 10 nebo 7 a 3 pin konektoru
Pokud by jsi chtěl implantovat čerpadlo z motoru Octavka 1 a spol na motor AFN, AVG , 1Z tak mám na prodej protočený (upravený) držák příslušenství. Stačí napsat, nebo zavolat 603 485 666, Turnov.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666