STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
alikvosa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: chomutov

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od alikvosa »

Jose1 píše:No ohřáté to bylo, byl jsem u toho. Normálně provozní stovka. Za mnou se ale nečoudí vůbec a to podotýkám opravdu nikdy, ikdyž to mám podtočený a narvu pedál na podlahu. Starty úplně v pohodě studený teplý na brnk. Jen to jde tak nějak líněji do otáček. Zvýšila se i spotřeba. A když tomu naložím, tak se to nakonec i rozjede, ale dýl mu to trvá. Pozoruji to tak týden, a zrovna do toho vlezla ta technická. :?
Tak tak.
napadá mě ucpaný katalizátor
Obrázek

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

Vy mě chcete rozčílit, že? :D
Předpokládám, že to diagnostika odhalí - ve středu jedu.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Tommate »

ono čím novější auto tím i novější norma kterou musí plnit - nemáš tam filtr pevných částic? to by vysvětlovalo že ti to nekouří saze ani v extrému, nemohl by ten být příčinou problému? měl by být ale samočistící

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

Jozefe pomoc, nemám tam filtr pevných částic? :D
Chlapi netuším......
Norma říká že svinstva, tedy maximální hodnota kouřivosti (1/m) je přípustná 1,2
Já měl 1,61
A ani nevím čeho.... :D

Asi kilo sazí na kilometr...... :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Jose1 dne 29.06.2009 21:56, celkem upraveno 1 x.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Tommate »

S katalogu VW: "DPF - Filtr pevných částic je systém, který se průběžně sám regeneruje. Ve výjmečných případech je k tomu třeba přizpůsobit individuální způsob jízdy." :lol:

Uživatelský avatar
golfar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 821
Registrován: 23.09.2008 13:02
Bydliště: Kostomlaty p\Mil (Teplice)
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od golfar »

Tak ty diesely se točej do tak zvanejch přeběhovejch otáček (jsou daný výrobcem auta), dělá se to metodou volný akcelerace (tzn. skočí na plyn a až na podlahu) v těch přeběhovejch otáčkách ho podrží 10s a pustí ho spadnout dolu - tohle se opakuje 5x. Měří se kouřivost a běhěm těch 5 jakoby cyklů se to smí minimálně lišit.

Jinak s poruchou na motoru. Ze zákona!! na tom SME nemá žádnou odpovědnost, tzn všechno jde na vaše triko, protože ten motor by měl při správné údržbě tohle měření přežít bez potíží

Samozřejmě technik si před měřením zkontroluje zda je vše v pořádku takže i paměť závad. Ony ty stanice mají v zákoně stanovené povinné vybavení a čtečka závad ŘJ motoru mezi ně patří
jettule http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=131541" onclick="window.open(this.href);return false;
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO

http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

Ano čtečku závad měli..... :D
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od abeljozef »

Ak si spravne pamatam tak filter pevnych castic moze byt len pri 2,0 TDI 103 kW.



EDIT: ano moze ho mat len 2.0 TDI.

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Tommate »

golfar
na první cyklus měří právě hodnotu přeběhových otáček, na další 4 cykly pak měří hodnotu kouřivosti a rozdíly, přeběhové otáčky zřejmě znamenají maximální, na které je schopen se sám nezatížený motor roztočit - kdyby se mělo s motorem něco stát, stalo by se to i tak dřív nebo později
Přílohy
1.jpg
2.jpg

Uživatelský avatar
golfar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 821
Registrován: 23.09.2008 13:02
Bydliště: Kostomlaty p\Mil (Teplice)
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od golfar »

Tommate píše:golfar
na první cyklus měří právě hodnotu přeběhových otáček, na další 4 cykly pak měří hodnotu kouřivosti a rozdíly, přeběhové otáčky zřejmě znamenají maximální, na které je schopen se sám nezatížený motor roztočit - kdyby se mělo s motorem něco stát, stalo by se to i tak dřív nebo později
Je to tak, mě se to krapet plete v hlavě
jettule http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=131541" onclick="window.open(this.href);return false;
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO

http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od jbarman »

k čemu to je, když stejně se jezdí na 99,9999999% v otáčkách kolem 2000. Zase nějaká europi*ovina?

Uživatelský avatar
golfar
Pilot
Pilot
Příspěvky: 821
Registrován: 23.09.2008 13:02
Bydliště: Kostomlaty p\Mil (Teplice)
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od golfar »

jbarman píše:k čemu to je, když stejně se jezdí na 99,9999999% v otáčkách kolem 2000. Zase nějaká europi*ovina?
Zjistí se tím kouřivost celým rozsahu otáček, a taky ten kdo to auto málo točí většinou neprojde ME. Takže před měřením na dálnici pořádně tomu naložit ať vylítaj zase
jettule http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=131541" onclick="window.open(this.href);return false;
varoš http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=114063" onclick="window.open(this.href);return false; PRODÁNO

http://www.sdhkostomlaty.webnode.cz

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od abeljozef »

Ono nie len pred STK ale pravidelne to treba z casu na cas prehnat.

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

Mě motor vytočil 3x před měřením, to prý právě kvůli tomu vyfouknutí, a potom 4x při měření.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Charlie.007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 22.03.2008 10:57
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Charlie.007 »

Dnes sem dostal od jednoho servismana takovou radu, jak bezpečně projít s nafťákem emisema.
Stačí prý crknout do nádrže trochu bionafty (lepší je, když je nádrž skoro prázdná (kolem 15l) a dát tam cca 10l té bionafty). Projet, změřit a projde to s bohatou rezervou. Samozřejmě hned potom dotankovat normální naftou. Prý to ani PD motorům v tak malém množství neublíží.
Jestli na to máte jinačí názor, tak mě nekamenujte, jen píšu, jak se to dá ošálit :)
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“