Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 181 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 20:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1725

Bydliště:

Královéhradecko

nevím, říkal to stk technik. asi i říkal proč, ale to si nepamautju.

_________________
UBYTOVÁNÍ V JAROMĚŘI:
http://www.penzionexpanze.cz
Obrázek

_________________
Sharan I 1,9 TDI 1999 81 kW automat


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.04.2008

Příspěvky:

534

Bydliště:

Praha

Na TK a STK jsem byl 10.12.2007 v autoservisu AUTO JAROV.Bylo to při přihlašování
žabky na pražský SPZ.Technická proběhla v poho,akorát měl problém se žárovkou
v předním světle.Praskla při příjezdu na TK,tak jsem dal novou.Nelíbilo se mu,že
svítí víc než druhá. :lol:

_________________
SHARAN I 1,9TDII1998,81kW SKATER
Prodejce nových vozů SEAT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 23:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2244

Bydliště:

CHOMUTOV

jbarman píše:
Když už byl Kazbič na emisích, tak bych ho chtěl poprosit, jestli mu podle pravidel STK vytočili 5 x motor do omezovače otáček, nebo si to domluvil někde u někoho rozumnýho? :?


Do omezovače to tedy nevím,ale koukal jsem na ty budíky co tam měl.Bylo to 4820 otáček.Bílé pole je do 4600,červené mi začíná při 48OO.Doopravdy to udělal nejmíň 4x.Když jsem na emise přijel,tak kouknul na teplotu motoru a řekl mi,že to mám ještě zahřát.Na STK a emise to mám totiž jen 5 km (Verne zóna) a nestačilo se to řádně zadýchat.Tak jsem Sharika protáhl pár kilometrů do kopců a vrátil se.Pak mi strčil do ruky papír,kde bylo napsáno něco v tom smyslu,jako že když vznikne nějaká škoda na motoru,tak že oni jsou v poho.Na toto jsem byl už připraven od kámošů z práce kteří mají také nafťáka.Podepsal jsem to.Ptal se kolik mám naježděno na tom rozvoďáku.Já ho měnil před 20 OOO km,tak byl spokojený.Ty otáčky jsou fakt děsný.Rvalo mi to srdíčko :cry: .Technik to ještě umocnil,když mi řekl,abych šel dál od motoru,prý "kdyby náhodou".Ptal jsem se ho,jestli není jiná cesta jak změřit emise u nafťáku a zatím není.Nikoho rozumnýho jsem nekontaktoval,prdím na to.Když má něco odejít,tak to odejde.Na obou stanicích už mají kamery.Zatím jim to prý nejede na 100%,ale už tam jsou.Za chvíli budou všude.
Jinak cena za emise 600 Kč a STK též 600 Kč.Na dva roky je pokoj :wink:

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 10:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

325

Bydliště:

Ždánice u Kyjova

Naštěstí se to dá domluvit s mechaniky se zdravým rozumem a ještě bez kamer. Kde, to říct samo že nemohu, ...nebonzuju. Kdyby mi tak někdo mohl vysvětlit proč se to dělá právě a jen u nafťáků. Poprvé jsem to zažil u terénní ho Mitsubishi 2,5 TD, které používám většinou v pásmu 1000 - 2000 otáček a někdy nakrátko při řazení se dostanu na 3000 ot/min. A na emisích jsem myslel, že mi to utrhne uši. 5x do maxima a podržet. Na protokolu byly otáčky 5250. Chtěl jsem na toho technika skočit. To by mě fakt zajímalo co se tím zjistí. Česká norma opravdu píše 5 x, zase jsme papežštější než papež. V úúnii to stačí 3 x. I tak je to prasárna.

_________________
VW Sharan PD 85 kW Family, 7 sedadel, 7 oken v elektrice, ESP, bez palubáku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 10:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

325

Bydliště:

Ždánice u Kyjova

Ještě se mě ten debil ptal, jestli ten motor má omezovač.... :gey:

_________________
VW Sharan PD 85 kW Family, 7 sedadel, 7 oken v elektrice, ESP, bez palubáku


Naposledy upravil jbarman dne 12.09.2008 16:57, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 12.09.2008 15:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2008

Příspěvky:

2611

Bydliště:

Brno

No já se svým nafťákem na STK byl jen při přihlášení a netuším, co s ním dělali. Ale jak to tady čtu, tak nevěřím vlastním očím. Já teda nevím, ale od čeho je řídící jednotka a záznam chyb v systému. Když tomu autu něco je, třeba nesplňuje emisní limity, tak se to snad dá přečíst v paměti. Nebo se pletu?
A ne to honit v otáčkách až z toho něco vypochoduje ven.
8O 8O 8O

_________________
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03

http://www.avjose.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 07:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2244

Bydliště:

CHOMUTOV

Jose1

To máš sice pravdu,ale víš jak to je.Všechno se dá vwojebkat.Určitě by se nějakým jednoduchým způsobem daly hlášky vynulovat nebo upravit.Asi se na to nechtějí spoléhat.Potom taky hromadu nafťáků řídící jednotku nemá,asi by s tím byli křeče.

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 08:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

260

Bydliště:

chomutov

Ja sem byl na stk v dubnu a emise sem domluvil pro jistotu někde jinde a odjeli jen papíry auto bylo doma.Vytáčení naftových motorů do max fakt naní nic hezkého.

_________________
Obrázek

_________________
Seat Alhambra ex.vw passat 1.9 tdi 96kw6q 4 moti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 10:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2008

Příspěvky:

2611

Bydliště:

Brno

kazbic
Asi máš recht s tím vymazáním paměti, ale zase když tam s tím přijedeš, tak prostě by se v tom autě někdo s techniků mohl projet a bude tam ten záznam zpět. Nejsem teda odborníkem přes diagnostiku, když tak mě opravte VAGaři.
A navíc si myslím, že problém je třeba taky v tom, že to STKáčko by vlastně muselo mít legálně zakoupenou fůru licencí na programy, na všechna auta co tam jezdí. A to by byl teda ranec. Takže je pro ně vlastně jednodušší (levnější) to dělat touhle metodou. Brrr!

_________________
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03

http://www.avjose.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 12:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

325

Bydliště:

Ždánice u Kyjova

Ale proč? Hledám smysluplnost tohoto zložinu na našich motorech.

_________________
VW Sharan PD 85 kW Family, 7 sedadel, 7 oken v elektrice, ESP, bez palubáku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 16:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2244

Bydliště:

CHOMUTOV

jbarman

Také v tom nevidím žádný smysl.Ten kretén,který s tím přišel,určitě nemá nafťáka.Vždyť za normálního provozu ty otáčky v autě člověk ani nezažije.Tak proč to při nich testovat.Nechápu to. :roll:

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 20:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.08.2008

Příspěvky:

55

Bydliště:

jižní Morava

Byl jsem na emisich s benzinakem a taky jsem se nestacil divit. Sice se tam nevytacelo do maxima, ale dal sondu do vyfuku nechal to bezet. Mozna trochu protocil, ani nevim.
Ale nejak mu to nechtelo ukazovat spravne hodnoty a sel kolem nej jeho kolega a utrousil, ze "posli ho pryc, ma praskly vyfuk"... Coz bych nerekl ani nahodou, ale... Jsou to prece "odbornici", ze.
Problem byl jinde. Zadni dil vyfuku na 1,8T od VW ma dvojity konec jako TDI. Ale oni tam maji jen sondu jednoduchou, ne dvojitou do obou otvoru. Tak to tam nechal, zanadaval a asi jakoze meril.
Tak to teda probiha na nasich STK... :-)
Jinak jak rikam, vytaceni do maxima u dieselu ja PRASECINA. Radsi poslat jen papiry, auto at je doma.

_________________
VW Sharan I 81 kW, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 13.09.2008 23:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2007

Příspěvky:

297

Bydliště:

Praha 11

Mno vidis ma 1,9tdi dve trubky na vyvodu z vyfuku a ja jsem kupoval novy posledni tlumic od vyrobce BOSAL a podle katalogu a firmy ma ten muj tlumic jen jednu trubku .Ve firme mi rekly ze jim to tak standartne chodi jen s jednim vyvodem a s dvemi vyvody jim to chodi pro TDIčka az od roku 2002.Proc?? to sami nevy ale v katalogu je opravdu nakreslen jen jeden vyvod. :( tak nefim

_________________
Neplacte ja se vratim

_________________
VW Sharan Drobek I. 1.9 TDI Family rv.2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 14.09.2008 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.08.2008

Příspěvky:

55

Bydliště:

jižní Morava

Mel jsem na svem TDI originalni se dvema vyvody, po vymene zadniho dilu uz mam jen jeden. Taky tusim BOSAL. Ale jede se stejne dobre :-)

_________________
VW Sharan I 81 kW, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?
PříspěvekNapsal: 14.09.2008 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.12.2007

Příspěvky:

297

Bydliště:

Praha 11

tak to jsem rad ze nejsem sam diky

_________________
Neplacte ja se vratim

_________________
VW Sharan Drobek I. 1.9 TDI Family rv.2000


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 181 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group