Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 09.07.2012 11:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No vidíš ty kluku šikovná. Mám taky dva motorky který nejdou. Jen zatím nevím jestli je to motorkana a nebo poťákem na přístrojovce.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 10.07.2012 05:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2456

Bydliště:

Green town at Prague

Kovářova kobyla co? Hřešíš protože TK jsi prošel co ?

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 10.07.2012 18:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Ty greenmane jeden rejpawej :baseball: , myslíš že mám tolik času abych se rejpal v motorkách naklápění světel? Zatím na to nebyl zkrátka čas.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Naposledy upravil smolda dne 11.07.2012 12:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 10.07.2012 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.09.2011

Příspěvky:

7

Předhodím dodatečný nápad ke kritice přítomným odborníkům:
když jsem viděl vypálený integráč, muselo přes něj téct něco dost velkého. Co takhle přerušit spoj mezi IO a motorkem a dát tam vratnou pojistku (POLYSWITCH) na řekněme 200 mA?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 12:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No nápad to asi blbej není, jen bys musel vědět odkud kam a kolik toho přes toho švába teče, abys nemusel dávat jištění cca na polovinu jeho nohou.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 13:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Schéma jsem (zatím) nezkoumal, ale IO odejde nejspíš přetížením, tj. zkratem na motoru nebo mě napadá souvislost s prodřenou dráhou na potíku, kdy elektronika nutí motor ke stálému pohybu. Možná by opravdu stálo za to tam dát polyswitch k motoru, ale spíš bych se snažil opravit příčinu defektu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 15:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Povedzte mi jeden racionalny dovod naco s tym takto zabijat zbytocne cas ked novy motorcek stoji 14€. :?: :idea:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 16:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Tak mě třeba baví se v tom šťourat :blush: V tu chvíli to není o penězích, ale o potěšení.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 19:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Nejen o potěšení, ale třeba i wo tom, že pokud "šťoural" odhalí a odstraní výrobní vadu, nebude už muset do konce života svýho SAGa kupovat nový motorky. Míšo nedej se zvyklat bručounama a šťourej dál. :laugh: :good:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 11.07.2012 22:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Ja som sa pytal na racionalny dovod.

1. prehybanie kontaktov bezca potenciometra, ked uz to bolo raz vyrovnane a znova sa to natiahne uz to zdaleka nema taku pruznost takze zivotnost opravy mensia ako pri novom motorceku. Takze vysledok casom znova kuchat svetlo (nehovoiac o tom ze takato oprava vyzaduje nastavenie svetiel co tiez nieco stoji) a to vsetko koly usetreniu 300 korun.
2. Ochrana integraca polyswitchom, v prvom rade polyswitch je funkne zalozeny na zvyseni jeho odporu pri náraste jeho teploty zvysenym prudom nad nominalnu hodnotu. Rychlost teplotneho narastu je zavysly na hodnete prekrocenia prudov. Z toho dovodu su jeho reakcne casy pomale. Zrychluju sa nasobkami prudu prevysujuceho jeho nominalnu hodnotu. Takze vyladenie vzhladom na jeho pomalost dost problemove. A naco tam tie polyswitche davat ked tak ci tak ci tam su alebo nie su nic nemeni na fakte ze zas treba kuchat svetlo. Navyse ak ten integrac zhori tak len koly zavade motorceka. Zhanat druhy maly motorcek je zufale a pokusat sa ho opravit je ciste sialenstvo. Takze motorcek je na nic ale integrac je "chraneny" Duplom a znova ak komplet novy regulator sotji 300 korun.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 04:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Je to "oprava", takže životnost je samo daleko menší. Ohledně motorku - mám-li dva celky, kde u jednoho je KO potík a u druhého samotný motor, prostě poskládám jeden funkční. Určitě nebudu schánět nový motorek.

Ty se na to díváš z pohledu servisu, kdy se naprosto samozřejmě nevyplatí podobná oprava, protože i čas opravy něco stojí a daleko levnější a jednodušší je koupit nový motorek a vyměnit ho. Asi patřím k takovým těm věčným "vrtalům", kteří to mají jako zábavu, a kterým nevadí, že to světlo rozebírají třeba třikrát (když tedy zapomenu na únavu šroubů, .... :mrgreen: ). Taky neopravujem vadná PIR čidla, když nový stojí 300Kč :D , ale znám nadšence, co do toho jdou ...

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 09:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.09.2011

Příspěvky:

7

Pro Abeljosef:

- lehké odehnutí kontaktů (ne napružení!) znamená, že sběrače pojedou po nové nevydřené stopě - není důvod, aby ji vydřeli dřív než původní

- na 14,- EUR tvrdnu v práci 3 hodiny, na dvě světla je to skoro celý pracovní den, přitom dem/opr/mon motorku mám za hoďku v pohodě. Vymo/zamo světla nepočítám - to bych musel udělat i při koupení nového motorku - tolik ekonomika. Že mě to baví, to je karta která přebíjí vše.

Obecně:

- polyswitch na motorku asi bude kravina - elektronicky postižený kamarád nadhodil teorii, že se prorazil jeden z tranzistorů v můstku (uvnitř IO) a při pokusu o nastavení opačným směrem se můstek sepnul do zkratu. To by dalo dost proudu na rozstřelení IO. Tady by spíš pomohla nějaká zenerka na zachycení indukovaných napěťových špiček od reverzujícího motorku (to najednou vypadám chytře, že :tongue: )


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 09:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

No jestli je v IO můstek (jako že asi je) a povede se sepnout tranzistory pod sebou, pak nepomůže nic.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 14:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2456

Bydliště:

Green town at Prague

In nomine patris et filii et spiritus sancti...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: naklápění světel, motorky naklápění
PříspěvekNapsal: 19.07.2012 11:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Valasek_P píše:



- na 14,- EUR tvrdnu v práci 3 hodiny, na dvě světla je to skoro celý pracovní den, přitom dem/opr/mon motorku mám za hoďku v pohodě. Vymo/zamo světla nepočítám - to bych musel udělat i při koupení nového motorku - tolik ekonomika. Že mě to baví, to je karta která přebíjí vše.



At :wow: jak :wow: ,nikde nevidim ani zminku o serizeni svetel..... :negative: a ze to date stejne fakt neberu :wink:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 159 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group