TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky
- DiDcz
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Středohoří, tam u toho špinavého potoka jménem Labe
TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky
Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?
2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.
Dik
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?
2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.
Dik
TDI= Ten Dým Ignorujte
- x-man
- Jezdec
- Příspěvky: 266
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Climatronic
Mas cislo(chybu) ty klapky podle VAG?DiDcz píše:Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?
2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.
Dik
Jestli je to ta hlavni klapka tak to je docela problem
- DiDcz
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Středohoří, tam u toho špinavého potoka jménem Labe
Re: Climatronic
x-man píše:DiDcz píše:Zdar hosi,
mam takovy dotazek, vlastne dva. Climatronic prestal zobrazovat nejake znaky. Poridil jsem novy, ale... mam Sharana 2000 85kW PD a novy climatronic je z PD 85kW 2001. V tom snad az takovy problem nebude. Ale... oznaceni je stejne, jen posledni dve pismena se lisi (BX - CX) a verze toho noveho je taky vyssi S02.2 jsem mel a novy je S02.3 (nebo tak nejak) Myslite ze ho tam muzu dat?
2. Da se sehnad samostatne motorek klapky topeni, nebo musim poridi cele topeni? Climatronic po otoceni klicku blika a VAG hlasi zavadu klapky topeni.
Dik
Mas cislo(chybu) ty klapky podle VAG?
Jestli je to ta hlavni klapka tak to je docela problem
Jak velky problem?
Jde mi o to, ze mi nabizeli cele topeni. Jestli ho vzit ci ne. Nebo na nem hlavni klapka neni?
TDI= Ten Dým Ignorujte
- x-man
- Jezdec
- Příspěvky: 266
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Climatronic
No asi nebudes mit ten stejnej problem jako ja
ja mel tohle
01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujicihi vzduch (V154)
servomotor stoji cca 3000,- ale vetsi problem je s praci
ta vyjde podle info ve VW okolo 20000-30000 protoze se musi rozebrat uplne cela palubovka pry,ze se tam neda jinak dostat,ale spis ti reknou ze to nejde a mas smulu.
Ale ty mas asi neco uplne jinyho
ja mel tohle
01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujicihi vzduch (V154)
servomotor stoji cca 3000,- ale vetsi problem je s praci
ta vyjde podle info ve VW okolo 20000-30000 protoze se musi rozebrat uplne cela palubovka pry,ze se tam neda jinak dostat,ale spis ti reknou ze to nejde a mas smulu.
Ale ty mas asi neco uplne jinyho
- x-man
- Jezdec
- Příspěvky: 266
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Climatronic
takhle to vypada pak kdyz rozebers celou palubovku
- Přílohy
-
- 1.jpg (38.36 KiB) Zobrazeno 4522 x
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Aknel
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- x-man
- Jezdec
- Příspěvky: 266
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Já byl jen takový "tichý" pozorovatel!Sharan-TDI píše:Jo jo,v Kadani jsou šikulové
Ale ještě jde jedna finta jak na tu klapku.
Odpojit baterku na nejakou dobu (někde jsem se dočetl i na 24h-tak nevím)a pak by měli všechny klapky najet do základní polohy (nebo si ji znovu najít a nastavit a prej to i někomu pomohlo
- kos
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
Není to tak hrozný - vyndat palubovku - pokud víš jak na to.
Už jsem to jednou absolvoval - spíš je problém si na to najít čas. spodní část palubovky rozebereš v pohodě - musíš si dávat pozor ať nic neulámš - hlavně teď v zimě. vrchní díl palubovky s kapliškou a budíkama taky sundáš s trochou šikovnosti. Problém je pak s platem pro rozvod zduchu (je to skoro stejně veliký jak vrchní díl palubovky) protože mi nešel ven ani za nic. pak jsem zjistil, že jo drží dva šrouby co jsou na té fotce od x-mana - to jsou ty zlaté plechové matky (jedna je vledo dolu od šipky a druhá je od tý první doleva cca 30 cm (ve skutečnosti) - s těmi je problém, protože se musí povolit od motoru. Takže vyndat plast (jako při výměně pylového filtru) vyndat stěrače - celej mechanismus s motorkem (rovnou je rozebrat a promazat !!! rádi a často zareznou a pak si v zimně nesetřete). Pak odehnout textilní výplň a myslím 10 ořechem povolit - nemusí se vyšroubovat - stačí pár otáček aby vám matky nespadly a pak jde to plato vytáhnout. - než jsem na to přišel tak jsem myslel že se pos...u
Už jsem to jednou absolvoval - spíš je problém si na to najít čas. spodní část palubovky rozebereš v pohodě - musíš si dávat pozor ať nic neulámš - hlavně teď v zimě. vrchní díl palubovky s kapliškou a budíkama taky sundáš s trochou šikovnosti. Problém je pak s platem pro rozvod zduchu (je to skoro stejně veliký jak vrchní díl palubovky) protože mi nešel ven ani za nic. pak jsem zjistil, že jo drží dva šrouby co jsou na té fotce od x-mana - to jsou ty zlaté plechové matky (jedna je vledo dolu od šipky a druhá je od tý první doleva cca 30 cm (ve skutečnosti) - s těmi je problém, protože se musí povolit od motoru. Takže vyndat plast (jako při výměně pylového filtru) vyndat stěrače - celej mechanismus s motorkem (rovnou je rozebrat a promazat !!! rádi a často zareznou a pak si v zimně nesetřete). Pak odehnout textilní výplň a myslím 10 ořechem povolit - nemusí se vyšroubovat - stačí pár otáček aby vám matky nespadly a pak jde to plato vytáhnout. - než jsem na to přišel tak jsem myslel že se pos...u
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: kurenie
Pod přístrojovkou za kastlíkem. Tam je servo klapka na uzavření přívodu vzduchu do auta. Mám jedno navíc.
- kosa
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky
i když tu v tématu již chvíli nikdo nebyl , třeba někdo odpoví ........ pokud se vymění jeden z motorků bud za nový nebo starší je potřeba udělat základní nastavení?? myslím že jsem ve visu viděl možnost řešení zkontrolovat a provést základní nastavení. dík za info
sha ll, auy, 2000, 85kw
- kaplon
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 11.03.2016 10:30
- Bydliště: SK
Re: TOPENÍ, KLIMA: climatronic, výměna, motorek klapky
Vie mi niekto poradit kde sa nachadzaju tieto servomotorceky podla tychto chyb
25b - Footwell/Defrost Flap Servo Motor
4F8 - Central Flap Servo Motor
4FA - Recirculation Flap Servo Motor
318 - Air Conditioner Pressure Switch
Dik
25b - Footwell/Defrost Flap Servo Motor
4F8 - Central Flap Servo Motor
4FA - Recirculation Flap Servo Motor
318 - Air Conditioner Pressure Switch
Dik