Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 11.11.2007 16:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

Mám bohužel špatné zprávy. Na první pohled jsem se zaradoval, ale při bližším pohledu je to na .... Ani stříbrné ani černé pouze blílý plast a stříbrné parabolky. Nenašel jsem žádnou homologaci ani na plastu ani na skle. Navíc i ten použitý plast byl takový divný. Na auto bych se to bál dát. Takže hledáme dál.

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
PříspěvekNapsal: 13.01.2008 13:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

673

Bydliště:

Děčín

Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.

Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.

Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.


Přílohy:
Čidlo venkovní teploty.jpg
Čidlo venkovní teploty.jpg (73.99 KiB) Zobrazeno 1179 krát

Umístění kostry.jpg
Umístění kostry.jpg (62.82 KiB) Zobrazeno 1174 krát

Uložení balastu.jpg
Uložení balastu.jpg (65.38 KiB) Zobrazeno 1180 krát

Hid sada 1.jpg
Hid sada 1.jpg (70.77 KiB) Zobrazeno 1170 krát

Hid sada.jpg
Hid sada.jpg (69.88 KiB) Zobrazeno 1179 krát


_________________
VW Sharan II Busines
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montáž světel HID BI-XENON na SAG I
PříspěvekNapsal: 02.03.2008 09:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

71

Bydliště:

Příbram

rfarsky píše:
Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.

Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.

Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.


Pěkný, škoda těch fotek......


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 21.02.2009 11:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.01.2008

Příspěvky:

67

Bydliště:

Tachovsko

Jízda s xenony je 100x lepší. Mám tam BiXenony 6000 k a paráda. Jen nedoporučuji 8000-10.000 a už vůbec ne 12.000 k (jako švestka). Měl jsem 8000k, bylo to v pohodě, pak 1 praskl a objednal si nový. No přišel my ale 6000k, tak jsem si řekl, že na to prdim a dám ho tam. Na jedné straně jsem pak viděl líp, tak jsem si objednal ještě jeden se 6000k a teď to nemá chybu. Můj postřeh.

_________________
Je to krásné, když auto jede.

_________________
Ford Galaxy II 85 KW - ropák VW Polo 6N 1.0 33 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 23.02.2009 16:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

941

Bydliště:

Český Krumlov

No taky se mi jeden nejmenovanej kamarád Patper vysmíval,jestli v tom nemám svíčky když sem u něj byl.A to sem si myslel jak mi to svítí,ale jeho bixenony fakt svítily jasněji a mnohem víc.

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI, 103 kW rok 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 15:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2011

Příspěvky:

10

Ahoj, koupil jsem si Alhambru I 1999 a chtěl bych něco udělat se světlama, máte nějaké info o těch lampách co tu jsou? Dejuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 19:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

Bi-xenony jsem taky namontoval a fakt je to lepší. Ale rozebrat celej předek :yahoo: mám 6000K a jak řikal kámoš. V dešti nic mom. Měl je na golfu a to samé. Dal tam ty 4200K nebo kolik (žluté) a je to prej nej. Vidí ve tmě i dešti a na vzhled sere. Alespoň ho ne_rdají benga :drinks:

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 10.07.2013 23:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2008

Příspěvky:

153

Bydliště:

Liberec

Zdar chlapi, jen malej dotaz taky chci xenon protože vidím fakt prd ,jak to svíti v těch broušených sklech? nezaří to moc aby na mě každej hned neblikal . díky za radu :good:

_________________
VW golf 2 1,6 td - něco do důchodu VW Sharan AFN - rodinný autobus


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2008

Příspěvky:

153

Bydliště:

Liberec

tak jsem pod stromečkem našel xenon sadu na šardu, kdo ještě váhá jako já do teď tak neváhejte svítí to jak prase i přes to broušený sklo.Udělal jsme pár foto je to tam trochu vidět, ale v reálu je to mnohem lepší jinak ta nexenon žárovka je s lepší svítivostí od philips a xenon sada je 4300K je to bíle světlo lehounce do modra
tady přikládám par foto


Přílohy:
K800_DSC_0999.JPG
K800_DSC_0999.JPG (24.73 KiB) Zobrazeno 791 krát

K800_-.JPG
K800_-.JPG (38.3 KiB) Zobrazeno 791 krát

K800_DSC_1004.JPG
K800_DSC_1004.JPG (24.33 KiB) Zobrazeno 791 krát


_________________
VW golf 2 1,6 td - něco do důchodu VW Sharan AFN - rodinný autobus
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 20:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Spíš by to chtělo fotku jen s xenonem a jen s halogenem. Takhle to nic moc neřekne. Já sám ale těmto přestavbám nefandím, ale je to tvá volba, rozmlouvat ti to nebudu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Netusim jakou mas vybojku, ale vetsinou jsou tam D2S a ta nema clonu na bance. Patri totiz do cockove paraboly. Kdyz jedu pred takovym autem, ktery ma tuto vybojku v obyc. parabole. Zvazuju zastavit a dat mu pesti mezi svetla. Promin, ale fakt me to stve. Protoze davat takove svetla na auto, kdyz na to neni prispusobeno o vyroby, je proste trestu hodne.
Priklad.
Proc se asi davaj do potkavacek H7/H4 a ne treba H1 nebo H3? Prave kvuli te clone na bance.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2008

Příspěvky:

153

Bydliště:

Liberec

já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!

_________________
VW golf 2 1,6 td - něco do důchodu VW Sharan AFN - rodinný autobus


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 21:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2008

Příspěvky:

153

Bydliště:

Liberec

jinač bohužel foto jsem před montáží zapoměl a navíc nebyla ještě tma :roll:

_________________
VW golf 2 1,6 td - něco do důchodu VW Sharan AFN - rodinný autobus


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 21:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Mr.x píše:
já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!

1. Proc bys mel nekoho smetat. Co meli delat nasi dedove ve S100, ta mela jeste pouze 35W zarovky.
2.Ohledne serizeni a oslneni.
A co treba takova Fabie, ktera jede pred SAGem. Muzes je mit 100x serizeny, ale toho sofera co sedi o cca 30 cm niz ve Fabii proste oslnis.
3. SAG II taky nema svetla na poradny sviceni. To treba ta Fabie svitila o 30% lip.

To jen okrajove.


Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I
PříspěvekNapsal: 30.12.2013 21:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Mr.x píše:
já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!


Jasne a to ze oslnis niekoho oproti a ten nieko sejme je v poriadku. Hnaty rozlamat.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group