VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Nevies od kedy do kedy sa montovala ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 18.10.2007 07:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
tak to fakt nevím, je to anglický Sharan, jsem v anglii... je to auto kamaráda..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 18.10.2007 07:35
- Kontaktovat uživatele:
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Ako sa zachovala ked si nahodil novy kod ? Po znovupripojeni na nu tam bol stary ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 18.10.2007 07:35
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
původní kodování měl 0005, tak jsem dal 16385 a to kodování mu vůbec nevzalo.. zkusil jsem k 0005 přidat +16 pro komfortní blinky, taky nevzalo.. a protože má tažné a často jezdí s vozíkem, tak jsem k 0005 přidal +8 a aspon mu to ukazuje kontrolu blinkrů na palubovce když má zapojený vozík... už sháníme novou jednotku, protože chce dálku a sklopné klíče.. ted má kodování 00013...
uvažujeme koupit tuhle ale pořád je to dost...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0102144019
zkusíme sehnat tady na vrakovišti..
uvažujeme koupit tuhle ale pořád je to dost...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0102144019
zkusíme sehnat tady na vrakovišti..
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
komfortne blinke isli nahodit az na modelovych rokoch 2003 a viac.
skusil si aj zaklad 16384 ?
00256 ti nezobralo tiez ?
skusil by som aj 4097 cisto len zo zaujimavosti
Skusal si to tam nahodit viac krat, uz sa mi stalo ze mi to na prvy krat nezhltlo a potom ano.
Stale sa mi nechce uverit ze by to zrovna ona nemala
skusil si aj zaklad 16384 ?
00256 ti nezobralo tiez ?
skusil by som aj 4097 cisto len zo zaujimavosti
Skusal si to tam nahodit viac krat, uz sa mi stalo ze mi to na prvy krat nezhltlo a potom ano.
Stale sa mi nechce uverit ze by to zrovna ona nemala
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Já mám naopak problém s kontrolkou havaráků pro vozík-mně při zapnutí havaráků bliká kontrolka pro vozík i když žádný připojený nemám.
Dá se s tím něco udělat?
Dá se s tím něco udělat?
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
pozrem do schcem ale kedy sa k to mu dostanem neviem. Od zajtra sim v praci dnes bol torcha veget.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
To vůbec nehoří, mám to tak celou dobu, co mám auto, tak už to pár týdnů klidně počká .
- Luca_69
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Milevsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Tak jsem si to taky sjel vagem a .. tak prosím help
Co si myslíte že znamenají tyto chyby prosím...
prosím poradte co s tím je když se 09 nedokáže otestovat a jen vyhlásí tohle pri její detekci
--------------------------
Adresa 01: Motor
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 028 906 021 JJ
Díl: 1,9l R4 EDC G000SG 2018
Kódování: 00002
Dílna #: WSC 00020
2 závad nalezeno.
17571 - snimac teploty paliva (G81): preruseni / zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadická
16885 - signal rychlosti vozidla: neverohodny signal
P0501 - 35-00 - -
-------------------------------
Adresa 08: Klima/topení
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 907 040 BJ
Díl: CLIMATRONIC MPV V113
Kódování: 00000
Dílna #: WSC 00000
VAG-COM verze: SVO 404.0-D
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti 00-00 - -
01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 35-10 - - - Sporadická
-------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 962 258 K
Díl: Multifunkt.Einheit 0001
Pozn.: Nadměrné množství přenosových chyb
-------------------------------
Adresa 1B: Neznámá adresa: 1B
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 962 258 K
Díl: Multifunkt.Einheit 0001
Co si myslíte že znamenají tyto chyby prosím...
prosím poradte co s tím je když se 09 nedokáže otestovat a jen vyhlásí tohle pri její detekci
--------------------------
Adresa 01: Motor
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 028 906 021 JJ
Díl: 1,9l R4 EDC G000SG 2018
Kódování: 00002
Dílna #: WSC 00020
2 závad nalezeno.
17571 - snimac teploty paliva (G81): preruseni / zkrat na plus
P1163 - 35-10 - - - Sporadická
16885 - signal rychlosti vozidla: neverohodny signal
P0501 - 35-00 - -
-------------------------------
Adresa 08: Klima/topení
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 907 040 BJ
Díl: CLIMATRONIC MPV V113
Kódování: 00000
Dílna #: WSC 00000
VAG-COM verze: SVO 404.0-D
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti 00-00 - -
01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 35-10 - - - Sporadická
-------------------------------
Adresa 09: Centrální elektrika
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 962 258 K
Díl: Multifunkt.Einheit 0001
Pozn.: Nadměrné množství přenosových chyb
-------------------------------
Adresa 1B: Neznámá adresa: 1B
Protokol: KW1281
Řídící jednotka: 7M0 962 258 K
Díl: Multifunkt.Einheit 0001
http://WWW.MAJESTYCLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Takze postupne,
- G81 prerusenie/skrat na plus moze byt vadne samotne cidlo, alebo roztrhnuty kabel alebo poskodena izolacia a kebel sa niekde opiera. Je to sporadicka zavada takze sa objavuje nahodne.
Jeho meranu hodnotu vies pozret cez VAG bloky hodnot kanal 007 pozicia 1.
Cidlo G81 tvori celok este s cidlom G149 a ventilom N146. Ide k nemu 10 pinovy konektor (mozno je zapojenych len 7 pinov) a ten konektor sa nachadza kusok na pravo a nizsie od neftoveho rozdelovacieho cerpadla.
Ohladom signalu rychlosti - neverohodny signal. V inom prispevku pisez zavadu na cidle G22. Predpokladam ze tuto zavadu hlasili budiky. Cidlo G22 je niekde na prevodouke a dava pulzny signal do budikov. Cim je vacsia rychlost tym je intenzita pulzov vacsia. Budiky to nasledne vyhodnocuju a zobrazuju. Dalej tento signal posielaju do RJ motora. Vzhladom na to zas predpokladam problem z cidlom. Ako sa ti chova otackomer ? nema tendenciu moc skakat ?
Idealne by bolo spravit meranie cez bloky hodnot v motore aj v budikoch
viac uz nestiham lebo musim este spravit 2ponuky a mam pred danovym. Viac sa tomu mozem venovat az zaciatkom aprila. Da sa o tom vela popisat ale traba aj vela hladat co teraz nestiham.
- G81 prerusenie/skrat na plus moze byt vadne samotne cidlo, alebo roztrhnuty kabel alebo poskodena izolacia a kebel sa niekde opiera. Je to sporadicka zavada takze sa objavuje nahodne.
Jeho meranu hodnotu vies pozret cez VAG bloky hodnot kanal 007 pozicia 1.
Cidlo G81 tvori celok este s cidlom G149 a ventilom N146. Ide k nemu 10 pinovy konektor (mozno je zapojenych len 7 pinov) a ten konektor sa nachadza kusok na pravo a nizsie od neftoveho rozdelovacieho cerpadla.
Ohladom signalu rychlosti - neverohodny signal. V inom prispevku pisez zavadu na cidle G22. Predpokladam ze tuto zavadu hlasili budiky. Cidlo G22 je niekde na prevodouke a dava pulzny signal do budikov. Cim je vacsia rychlost tym je intenzita pulzov vacsia. Budiky to nasledne vyhodnocuju a zobrazuju. Dalej tento signal posielaju do RJ motora. Vzhladom na to zas predpokladam problem z cidlom. Ako sa ti chova otackomer ? nema tendenciu moc skakat ?
Idealne by bolo spravit meranie cez bloky hodnot v motore aj v budikoch
viac uz nestiham lebo musim este spravit 2ponuky a mam pred danovym. Viac sa tomu mozem venovat az zaciatkom aprila. Da sa o tom vela popisat ale traba aj vela hladat co teraz nestiham.
- jenda
- Profík
- Příspěvky: 943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Č. Budějovic
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Nevěrohodný signál (rychlosti) by měla být hláška z RJ motoru která si přebírá informaci o rychlosti z budíků.
Má auto ABS pokud ano tak auto žádné čidlo na převodovce mít nemusí a info o rychlosti si budíky přebírají z ŘJ ABS i když možná jedničky to čidlo ještě mají ale dvojky s ABS už ne.
důležité je to info jak se chová tachometr pokud normálně a věrohodně je největší pravděpodobnost že je problém v budíkách. Máš rádio s Gala? funguje regulace hlasitosti v závislosti od rychlosti?
Má auto ABS pokud ano tak auto žádné čidlo na převodovce mít nemusí a info o rychlosti si budíky přebírají z ŘJ ABS i když možná jedničky to čidlo ještě mají ale dvojky s ABS už ne.
důležité je to info jak se chová tachometr pokud normálně a věrohodně je největší pravděpodobnost že je problém v budíkách. Máš rádio s Gala? funguje regulace hlasitosti v závislosti od rychlosti?
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Cidlo na prevodouke urcite ma
Kludne aj to cidlo moze mat zakmity a ak su rychle tak rucicka na ne nemusi stihat reagovat.
V inom prispevku v inej teme nal vo vypise aj to G22
Kludne aj to cidlo moze mat zakmity a ak su rychle tak rucicka na ne nemusi stihat reagovat.
V inom prispevku v inej teme nal vo vypise aj to G22
- jenda
- Profík
- Příspěvky: 943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Č. Budějovic
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
o G22 podle mě psal VIS u popisu chybové hlášky, Vag mu vyhodil jen číslo závady, takže to neznamená že tam to čidlo má.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: VAG, VÝPIS Z VAGU: co vsetko mate detekovane vo vypise z VAG
Urcite tam je. Bola to hlasha VAG u nie visu a som si isty ze ho aj realne puziva.