Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

53

Bydliště:

Konicko

Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?

_________________
radoch

_________________
VW Sharan 1.9 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

233

Bydliště:

Praha 10 - Vršovice (občas P-3 Vinohrady)

Při kolika otáčkách se to stalo?

_________________
VW Sharan II 1,9 TDI PD


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: odstavení turba!!???
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

radoch píše:
Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?
Na vag, vycist pamet zavad. Pokud tam bude prekrocen plici tlak turba, je to ono. Nejspise zatuhla regulace turba. (dalsi moznosti: spatny ventil pro regulaci turba nebo mozna i vaha vzduchu)

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2243

Bydliště:

CHOMUTOV

Tak mám úúúplně ten samej problém.Taky se mi to stalo prvně při předjíždění.Jako by se tam zapnul omezovač otáček,nebo co.Ale dělá to jenom někdy a mechanik mi řekl,že kdyby to byla váha,tak by to dělala už stále.Zítra ráno jsem objednanej na diagnostiku a na opravu.Nejspíš to prý je ta regulace turba.Hodně se to prý stává u aut,který převážně řídí ženský. Moc brzo řadí a nevytáčí motor do vyšších otáček. :D Tohle když mi ten mechanik řekl,tak jsem při cestě z Chomutova dal Šariku hned "za uši" a neudělalo to ani jednou.Zítra dám vědět jak jsem dopadl.

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

kazbic píše:
Tak mám úúúplně ten samej problém.Taky se mi to stalo prvně při předjíždění.Jako by se tam zapnul omezovač otáček,nebo co.Ale dělá to jenom někdy a mechanik mi řekl,že kdyby to byla váha,tak by to dělala už stále.Zítra ráno jsem objednanej na diagnostiku a na opravu.Nejspíš to prý je ta regulace turba.Hodně se to prý stává u aut,který převážně řídí ženský. Moc brzo řadí a nevytáčí motor do vyšších otáček. :D Tohle když mi ten mechanik řekl,tak jsem při cestě z Chomutova dal Šariku hned "za uši" a neudělalo to ani jednou.Zítra dám vědět jak jsem dopadl.
To je ono, kdo nevytaci motor, tak nepouziva regulaci turba, pak tomu jednou slapne, regulace je zatuhla a nestihne omezit tlak, ten prekroci max. a r.j.shodi motor do nouzovyho rezimu. Po vypnuti a znovu nastartovani je to ok.

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: odstavení turba!!???
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9

Bydliště:

Roudnice nad Labem

radoch píše:
Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?


Známému se přihodilo taky tohle. U něho to byla trhlina ve vysokotlaké hadici turba. Říkal mi, že i spotřeba šla nahoru - to asi jak na to musel víc dupat aby to jelo.

_________________
Leon

_________________
VW Sharan II 1.9TDI 85kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: odstavení turba!!???
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5502

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

leonhk píše:
radoch píše:
Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?


Známému se přihodilo taky tohle. U něho to byla trhlina ve vysokotlaké hadici turba. Říkal mi, že i spotřeba šla nahoru - to asi jak na to musel víc dupat aby to jelo.


To je neco jineho... Pri tomhle muzes slapat jak chces,ale pres 2500ot.to nejede :wink:

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

675

Bydliště:

Děčín

Tak tak a může to být ventilem N75 nebo zanešenejma lopatkama na turbu a nebo váhou vzduchu.Oděravejch hadicích k turbu nemluvě.Napojit to na Vag kouknout za jízdy jestli je váha vzduchu v normě,popřípadě ozkošet jak se pohybuje naklápění lopatek,mělo by to jít volně.

_________________
VW Sharan II Busines


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

131

mozte tu prosim popisat ako ta regulacia turba vlastne pracuje, ked dokaze "zatuhnut" pri nepouzivani?

Ja som mal dojem ze nove turba maju variabilne nastavitelne lopatky a tie ze sa natacaju podla otacok skoro stale.

_________________
VW Sharan II r.2001 Highline 1.9 TDI Tiptronic-5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

675

Bydliště:

Děčín

To je pravda ale poku s tím jzdíš dlouhodobě jako důchodce tak to naklápění zatuhne a pak to nahlásí řídící jednotce chybu na tlaku vzduchu.

_________________
VW Sharan II Busines


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 21:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

neverhood píše:
mozte tu prosim popisat ako ta regulacia turba vlastne pracuje, ked dokaze "zatuhnut" pri nepouzivani?

Ja som mal dojem ze nove turba maju variabilne nastavitelne lopatky a tie ze sa natacaju podla otacok skoro stale.
No vzdyt jo, male otacky - aby melo turbo vyssi ucinek, nastavi se lopakty do polohy pro vyssi tlak. Jakmile pridas otacky, tak se postupne reguluji = nastavuji se aby snizily tlak - aby se neprekrocil max.plnici tlak motoru.

Presny hodnoty nevim, ale byva to myslim v rozmezi 1700-2500ot/min (ten prechod z jedne polohy do druhe)

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 22:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

131

a chyba sa da odstranit dakym vycistenim a premazanim alebo je to zrele na vymenu?

_________________
VW Sharan II r.2001 Highline 1.9 TDI Tiptronic-5


Naposledy upravil neverhood dne 11.01.2007 23:11, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

675

Bydliště:

Děčín

Tak tak zkusit vyčistit nebo rozhýbat růčo třeba to půjde.

_________________
VW Sharan II Busines


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5558

Bydliště:

Brno, Jihlava

neverhood píše:
a chyba sa da odstranit dakym vycistenima premazanim alebo je to zrele na vymenu?
Nekdy pomuze to rozebrat a vycistit, ale nekdy taky ne. Nejlepsi je tomu predchazet = poradne tomu slapnout :D

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.01.2007 23:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

775

Bydliště:

Odolena vwoda-Čenkov

zatuhne při brzkem řazení někdo si myslí že ten motor šetří ale opak je pravdou ta regulace je ovladaná podtlakem když je velkej plnící tlak tak jednotka da impulz do vetilu omezení tlaku turba a ten pustí podtlak do membrány tzv westgate ventilu a ten odfoukne plnící tlak do výfukového potrubí, když plnící tlak překročí max jednotka to vyhodnotí jako ohrožení motoru a spadne do nouzového režimu. Když závada není trvalá jen přechodna tak se po bezproblémových 50ti nastartovaní závada sama vymaže z paměti závad.

_________________
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
www.autoservis24h.cz
facebook.com/nonstopautoservis

_________________
To Nejlepší, nebo Nic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group