MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.01.2017 21:35
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Neviem kam to napisat...pozeral som na turbo odspodu a zistil ze okrem toho ze to je cele zatecene asi od egr ventilu tak mi tam chyba jeden srob...vie mi niekto poradit ake ma rozmery a cim ho nahradit?...neskoro ma napadlo vybrat ten druhy a zmerat..
1,9 tdi, 85kw, rv 2002, 4 motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 22.02.2010 10:23
- Bydliště: Banská Bystrica, SR
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Daj VIN, ak budem mat chvílu pozriem... To je prívod vzduchu do turba?
J
J
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
klasická m6 o dĺžke asi 15mm...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04.02.2017 21:00
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Zdarec pánové
Trápí mě turbo ze začátku jede tak na půl dechu a když mu šlápnu na krk tak už jede normálně a přestane vydávat divné zvuky , Hadičky OK ventil na regulaci turba vyměněn ale pořád stejné , na diagnostice mě řekli že se perou tlaky. Není tady náhodou někdo kolem Hradce Králové kdo by byl schopen to omrknout případně vyměnit turbo ? Jsem už ztoho na větvi jak každý radí něco jiného . Díky za podněty.
Trápí mě turbo ze začátku jede tak na půl dechu a když mu šlápnu na krk tak už jede normálně a přestane vydávat divné zvuky , Hadičky OK ventil na regulaci turba vyměněn ale pořád stejné , na diagnostice mě řekli že se perou tlaky. Není tady náhodou někdo kolem Hradce Králové kdo by byl schopen to omrknout případně vyměnit turbo ? Jsem už ztoho na větvi jak každý radí něco jiného . Díky za podněty.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 08.06.2014 07:49
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Ahoj všem,
už asi 3/4 roku řeším syčení od motoru v rozmezí otáček od 1500 - 2000 (zvýšený plnící tlak turba) na AUY, jezdilo to nádherně a bez problémů po úpravě softu dlouhou dobu, pak se mi ustřihly šrouby na uložení převodovky a motor si sedl o nějakých 10 cm níž.. uložení jsem opravil a když jsem to tehdy složil dohromady, tak jsem zjistil, že se od motoru ozývá silné syčení přesně v tom spektru otáček. Prošel jsem vedení k EGR, veškeré podtlaky, vývěvu, výfuk, tlakové vedení vzduchu apod. a nedávno jsem rozebral a vyčistil turbo a zjistil jsem, že když chci osadit střed turba výfukovou částí turbíny zpět do klece výfukového potrubí, tak střed nesedne rovně a zřejmě tím, jak bylo turbo rozpálený a tehdy motor sedl, tak se ta skříň litinová trošku zkroutila a to podle mě může být poslední možnost, odkud to může ucházet. Setkal jste se někdo s tím? Byla by možnost nechat to trošku líznou někde na fréze ale pokud i vypodložení VNT jde o max. 0,1 mm tak aby mi nedrhly lopatky.. Jiná možnost utěsnění mě nenapadá, jedině snad sehnat někde jiné svody. Díky za případné rady..
už asi 3/4 roku řeším syčení od motoru v rozmezí otáček od 1500 - 2000 (zvýšený plnící tlak turba) na AUY, jezdilo to nádherně a bez problémů po úpravě softu dlouhou dobu, pak se mi ustřihly šrouby na uložení převodovky a motor si sedl o nějakých 10 cm níž.. uložení jsem opravil a když jsem to tehdy složil dohromady, tak jsem zjistil, že se od motoru ozývá silné syčení přesně v tom spektru otáček. Prošel jsem vedení k EGR, veškeré podtlaky, vývěvu, výfuk, tlakové vedení vzduchu apod. a nedávno jsem rozebral a vyčistil turbo a zjistil jsem, že když chci osadit střed turba výfukovou částí turbíny zpět do klece výfukového potrubí, tak střed nesedne rovně a zřejmě tím, jak bylo turbo rozpálený a tehdy motor sedl, tak se ta skříň litinová trošku zkroutila a to podle mě může být poslední možnost, odkud to může ucházet. Setkal jste se někdo s tím? Byla by možnost nechat to trošku líznou někde na fréze ale pokud i vypodložení VNT jde o max. 0,1 mm tak aby mi nedrhly lopatky.. Jiná možnost utěsnění mě nenapadá, jedině snad sehnat někde jiné svody. Díky za případné rady..
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85kW@ 103kW AUY (2001)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.02.2017 13:00
- Bydliště: okr Kroměříž
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Budu měnit EGR ventil a když už budu dělat jedno, tak bych chtěl sundat turbo a vyčistit ho (jde ztuha). Koukal jsem tu na foru na příspěvky a na fotky co a jak, ale nechápu jak to někdo může sundat, když tam je místo tak na zlomené ruce. Není někdo z okolí Holešova, Kroměříže, kdo to dělal?
VW Sharan 1.9TDI 4motion 85kW r.v. 2002
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.02.2017 13:00
- Bydliště: okr Kroměříž
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Tak dnes jsem dojel. Turbo musí ven jelikož zatuhlo. Zkoušel jsem rukou jak chodí ta oska a ani s ní nehnu. A na vagu to ukázalo chybu: řízení plnícího tlaku,kladná odchylka
VW Sharan 1.9TDI 4motion 85kW r.v. 2002
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.02.2017 13:00
- Bydliště: okr Kroměříž
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Dnes konečně hotovo. Po vyčištění turba a EGR ventilu auto pořád netáhlo a ztrácelo výkon.Taky začal být tvrdý brzdový pedál a bylo slyšet, že někde utíká vzduch. Chyba byla ve vakuové pumpě. Dnes opraveno a auto jede jako drak.
VW Sharan 1.9TDI 4motion 85kW r.v. 2002
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Mám něco podobnýho a asi bude někde utíkat podtlak. Netvrdne ti brzy po chcípnutí brzdovej pedál?Snaid_CZ píše:...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.02.2017 13:00
- Bydliště: okr Kroměříž
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Tvrdnul i při jízdě a bylo to dost nepříjemné. Když jsem potřeboval zabrzdit za autem, tak jsem na to musel dupnout celou vahou. Naštěstí to šlo opravit, neboť nová vakuová pumpa prý vyjde na cca 6-12 tisíc dle auta
VW Sharan 1.9TDI 4motion 85kW r.v. 2002
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Neodpovídal jsem tobě, ale jo, když trvdnul za jízdy, to je o hubu...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11.02.2017 13:00
- Bydliště: okr Kroměříž
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Omlouvám se, trochu jsem přehlédl
VW Sharan 1.9TDI 4motion 85kW r.v. 2002
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.11.2009 15:37
- Bydliště: Chomutov
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Kluci,jak se u alhambry 2.0pd,103kw,brt rozeberou z obalu turba ty naklápěcí lopatky??
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
napis na dp forum...nie su pod tou koroziou skrutky?
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.11.2009 15:37
- Bydliště: Chomutov
Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Koroze očištěná a nikde nic neni.Na DP forum jsem také psal a žádná odpověd.