MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

inspiracia ore ostatnych. pokial niekomu klakne turbo na 85 kw verzii alebo potrebuje vacsie kvoli tuningu da sa originalne Vecko od Garrettu nahradit bezproblemov VAckom ako aj VBeckom. treba postupovat podla tohto postupu https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... hlight=auy. vsetko sedi. ja som zaroven osadil novu mazaciu trubku ktoru som pred montazou naplnil olejom, vyberal som ju smerom do zadu a na prednom konci si uviazal motuz ktory sa pri jej vytahovani natiahol presne v drahe vytahovania a potom zase na novu spat zo zadu do predu pricom pomocnik motuz popotahoval. plus som vycistil sanie, egr mam davno zaslepene a vymenil aj down pipe samozrejme nove vsetky tesnenia. mam uz aj pripravene velke sanie z asz to vsak osadim tesne pred dalsou navstevou tdifuna nakolko vaha ma inu charakteristiku aj ked uz mam soft s vahou off nakolko sa primarne riadi tlakom v potrubi. po zlozeni a pred prvym startom som este bez zapalovania niekolko krat prestartoval privedenim plusu na cievku startera aby sa predsa len olej dostal vsade. prve foto v verzus vb, dalsie ako to vyzera v aute po osadeni a posledne upravena s hadica na cooler. ten som pri tej prilezitosti vymenil tiez nakoloo mi na prirubach presakoval. aj ked je vbecko vacsie v nabehu to nie je poznat aspom pri mojom softe.
Přílohy
received_492526901527383.jpeg
IMG_20190623_074309.jpg
IMG_20190623_084922.jpg
IMG_20190623_084934.jpg
received_2137244699908219.jpeg

Carcharot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 28.10.2019 20:26

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Carcharot »

Dobrý den kolegové, potřebuju poradit jak utáhnout holendr na zpětné hadici oleje od turba, při výměně turba se mi s ním podařilo pohnout a teď to trochu vlhne... Jenže.. nemůžu ani povolit tu prevlečnou maticí, tím pádem nemůžu dotáhnout ten holendr.. Je na to nějaký trik, třeba nějak upravený klíč nebo tak něco? Dík za radu 😉

Carcharot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 28.10.2019 20:26

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od Carcharot »

Tak si odpovím sám, třeba to někomu pomůže :-)
Ten holendr jsem nakonec přitáhl a to tak, že 22 klíč na tu převlečnou matku, na něj jsem vzal starší klíč 21 a tomu jsem flexou podélně řízl čelist, aby se pod tu převlečnou matku vešel. Pak už jen pořádně zabrat a bylo. Jakmile je volná matka, dotáhnout ten holendr a pak tu převlečku. Jestli ještě někdy budu muset sundavat turbo (já doufám že ne :) ) tak to sundám z přírubky na turbu, drží to dva šroubky a na tenhle nesmysl už sahat nebudu :-)

fb_dominik8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 15.06.2021 12:42

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od fb_dominik8 »

Ahoj, chtěl bych vás poprosit o pomoc. Mám VW Sharan 2.0 tdi, BRT, r.v. 2007 s DPF.
Auto mi při záběru do kopce na dálnici padá do nouze s chybou:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 016 JP HW: 03G 906 016 JP
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9970
Revize: --H05--- Seriové číslo:
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 02533 572 92684
VCID: 7AFB47EF36DF50544E-5178

1 nalezena chyba:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 228927 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2919 /min
Rychlost: 113.0 km/h
Výkon/klapka: 100.0 %
Napětí: 13.38 V
Provozní stav: 00101000
Tlak: 2305.2 mbar
Tlak: 1683.0 mbar

Přikládám také log z jízdy na kanálu 3,10,11.
http://leteckaposta.cz/226187323
Podtlakovou baňku u turba jsem zkoušel vakuovou pumpou a podtlak držela. Zkoušel jsem i většinu podtlakového vedení kam jsem se dostal a stejný výsledek. Na logu je vidět na 5. a 6. stupni při akceleraci pokles tlaku na váze vzduchu a na turbu. Víte čím to může být?
Předem vám děkuji za rady.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“