MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Teď, když to mám za sebou, vím, že to není tak náročné, jak to vypadá. Ale než jsme se do toho pustili, tak jsme půl hodiny čuměli jak puci na díru a koumali kde co povolit a vyndat. Na šrouby výfuku musel nastoupit autogen. Celé paroží i s turbem se nakonec podařilo vyháčkovat. Ale občas to bylo na 3x zalomené ruce.
Trochu poklepání a turbo se rozlouplo na dvě části. Pak přišel oříšek v podobě 3 hvězdičkových imbusů přímo v turbu. Zařvaly na tom 3 sady nářadí. Nakonec jsme museli koupit extra kvalitní za extra drahou cenu a za pětiminutového zadržení dechu + hodinářského poklepávání + tahu, jako když povolujete matky kol u v3esky se podařilo povolit první. Na ten druhý a třetí jsme věděli jak ně.
Čistit to šlo docela dobře. Jednu klapku jsme museli mírně zabrousit, protože po stažení turba se sevřela a zasekla. Montáž byla hašlerka. Za 1,5 hodiny jsme startovali. A to prosím i s výměnou oleje.
První zkušení akcelerace na silnici mě vytrhla volant z ruky. A to doslova.
Další krok byl VAG a vymazání chyb.
Teď už se nebojím předjíždět, protože mě už nikdo za pr**l nechytááá
Trochu poklepání a turbo se rozlouplo na dvě části. Pak přišel oříšek v podobě 3 hvězdičkových imbusů přímo v turbu. Zařvaly na tom 3 sady nářadí. Nakonec jsme museli koupit extra kvalitní za extra drahou cenu a za pětiminutového zadržení dechu + hodinářského poklepávání + tahu, jako když povolujete matky kol u v3esky se podařilo povolit první. Na ten druhý a třetí jsme věděli jak ně.
Čistit to šlo docela dobře. Jednu klapku jsme museli mírně zabrousit, protože po stažení turba se sevřela a zasekla. Montáž byla hašlerka. Za 1,5 hodiny jsme startovali. A to prosím i s výměnou oleje.
První zkušení akcelerace na silnici mě vytrhla volant z ruky. A to doslova.
Další krok byl VAG a vymazání chyb.
Teď už se nebojím předjíždět, protože mě už nikdo za pr**l nechytááá
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- keri
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Východní čechy
Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
- jenda
- Profík
- Příspěvky: 943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Č. Budějovic
keri píše:Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady
Tipoval bych to na turbo nebo hadici od turba, jinak na turba je asi nejlepší specialista Andre na Dieselpower foru: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384" target="_blank
- Lukaso
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Tak chlapíí..sem si myslel , ze to mam konecne v cajku..ale ho.no Ted mi to padlo do nouzaku v podtocenem stavu, kdyz jsem to mu chtel dat...jeste to vypada na cidlo v sacím potrubí. Je to pro me poradnej maraton..turbo vycistene, ventil N75 jinej,hadicky nove a porad to hlasí chybu, sici uz jinou: tlak v sacím potrubí-regulacní odchylka....jeste chvíli to vydrzim a pak to pekelne nachipuju a to by bylo aby to nejelo...
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***
- Colombo
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní čechy