MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
- radoch
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Konicko
- Kontaktovat uživatele:
MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba
Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?
radoch
- Vytvarnik
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - 3 Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: odstavení turba!!???
Na vag, vycist pamet zavad. Pokud tam bude prekrocen plici tlak turba, je to ono. Nejspise zatuhla regulace turba. (dalsi moznosti: spatny ventil pro regulaci turba nebo mozna i vaha vzduchu)radoch píše:Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám úúúplně ten samej problém.Taky se mi to stalo prvně při předjíždění.Jako by se tam zapnul omezovač otáček,nebo co.Ale dělá to jenom někdy a mechanik mi řekl,že kdyby to byla váha,tak by to dělala už stále.Zítra ráno jsem objednanej na diagnostiku a na opravu.Nejspíš to prý je ta regulace turba.Hodně se to prý stává u aut,který převážně řídí ženský. Moc brzo řadí a nevytáčí motor do vyšších otáček. Tohle když mi ten mechanik řekl,tak jsem při cestě z Chomutova dal Šariku hned "za uši" a neudělalo to ani jednou.Zítra dám vědět jak jsem dopadl.
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
To je ono, kdo nevytaci motor, tak nepouziva regulaci turba, pak tomu jednou slapne, regulace je zatuhla a nestihne omezit tlak, ten prekroci max. a r.j.shodi motor do nouzovyho rezimu. Po vypnuti a znovu nastartovani je to ok.kazbic píše:Tak mám úúúplně ten samej problém.Taky se mi to stalo prvně při předjíždění.Jako by se tam zapnul omezovač otáček,nebo co.Ale dělá to jenom někdy a mechanik mi řekl,že kdyby to byla váha,tak by to dělala už stále.Zítra ráno jsem objednanej na diagnostiku a na opravu.Nejspíš to prý je ta regulace turba.Hodně se to prý stává u aut,který převážně řídí ženský. Moc brzo řadí a nevytáčí motor do vyšších otáček. Tohle když mi ten mechanik řekl,tak jsem při cestě z Chomutova dal Šariku hned "za uši" a neudělalo to ani jednou.Zítra dám vědět jak jsem dopadl.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- leonhk
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: odstavení turba!!???
Známému se přihodilo taky tohle. U něho to byla trhlina ve vysokotlaké hadici turba. Říkal mi, že i spotřeba šla nahoru - to asi jak na to musel víc dupat aby to jelo.radoch píše:Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?
Leon
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: odstavení turba!!???
To je neco jineho... Pri tomhle muzes slapat jak chces,ale pres 2500ot.to nejedeleonhk píše:Známému se přihodilo taky tohle. U něho to byla trhlina ve vysokotlaké hadici turba. Říkal mi, že i spotřeba šla nahoru - to asi jak na to musel víc dupat aby to jelo.radoch píše:Pánové,průser!!Jel jsem z Štemberka na Bruntál,při předjíždění náklaďáku do kopce(asi tak 2500 otáček)přestal Sharan táhnout,jako bych měl ruční brzdu,napadlo mně vypnout a znovu zapnout zapalování,potom vše v pořádku.Kolega se domnívá,že ŘJ odstavila turbo,asi pro vysoký plnící tlak.Múžete mi,prosím,poradit,co s tím?
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
No vzdyt jo, male otacky - aby melo turbo vyssi ucinek, nastavi se lopakty do polohy pro vyssi tlak. Jakmile pridas otacky, tak se postupne reguluji = nastavuji se aby snizily tlak - aby se neprekrocil max.plnici tlak motoru.neverhood píše:mozte tu prosim popisat ako ta regulacia turba vlastne pracuje, ked dokaze "zatuhnut" pri nepouzivani?
Ja som mal dojem ze nove turba maju variabilne nastavitelne lopatky a tie ze sa natacaju podla otacok skoro stale.
Presny hodnoty nevim, ale byva to myslim v rozmezi 1700-2500ot/min (ten prechod z jedne polohy do druhe)
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Nekdy pomuze to rozebrat a vycistit, ale nekdy taky ne. Nejlepsi je tomu predchazet = poradne tomu slapnoutneverhood píše:a chyba sa da odstranit dakym vycistenima premazanim alebo je to zrele na vymenu?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
zatuhne při brzkem řazení někdo si myslí že ten motor šetří ale opak je pravdou ta regulace je ovladaná podtlakem když je velkej plnící tlak tak jednotka da impulz do vetilu omezení tlaku turba a ten pustí podtlak do membrány tzv westgate ventilu a ten odfoukne plnící tlak do výfukového potrubí, když plnící tlak překročí max jednotka to vyhodnotí jako ohrožení motoru a spadne do nouzového režimu. Když závada není trvalá jen přechodna tak se po bezproblémových 50ti nastartovaní závada sama vymaže z paměti závad.
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis