MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

ako som pisal fakt to do nuzaku nepadlo ani raz a to som pred logovanim tri az styri krat tomu prilozil na trojke a stvorke na plny kotol a za kazdym skontroloval chybove hlasenia a ani raz nedoslo ku strate vykonu ani spadnutiu do nudzaku ako som to mal minule leto ked mi odisiel n75 len akemu si prispatiu pri troch tisicoch a potom to tahalo dalej. logoval som to z dovodu ze rozmyslam o chipnuti teda vymene softu pricom zaslem len jednotku a dohodol som sa s clovekom co to robi ze to nalogujem aby sme si boli isty ze je vsetko ok a on kazal nalogovat kanal 1,3,11. nech ma nikto neodsudzuje ale ako som cital tak dokonca aj dieselpower ponuka takuto moznost lacnejsieho chipu kedy je vymeneny len soft ale auto nie je merane na brzde a diagnostikovane vid http://race.dieselpower.cz/Produkty/varianty-uprav.php. chalanisko mi tiez pisal ze vaha je ok len turbo reguluje trosku neskor ze by bolo treba este urobit log na vyssom stupni Ja som robil na trojke plny plyn a rovina a este ktomu to urobit na nejakom dlhsom stupani od 2000 tisic do tych 4000 tisic aby sa popripade chyba regulacie potvrdila alebo vyvratila a ze mu teraz staci len kanal 11. no a ako som cucal na tie hodnoty tak som si aj Ja vsimol ze to do tych troch tisic tlaci na full a preto som sa opytal aj Vas ako nezavislych co Vy nato. no a este aj Ja mu zvyknem vzdy ked sa da nalozim aby som nevozil zbytocny naklad vo forme sadzi a pouzivam VIF.......tak teraz neviem...skusim teda logovat na stvorke na nejakom stupani plyn na podlahu a teda kanal 3,10,11 a potom by ste nato mohli mrknut...

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

tak konecne som sa dostal k dalsiemu logu tentoraz na stvorke, plny plyn a mierne stupanie od 2000 do 4000 tisic kanal 3,10,11 ako radil kubenec. poprosil by som Vas nato mrknut http://leteckaposta.cz/990654497. pred jazdou som sa snazil ci ide regulacia rukou. z dovodu ze zvrchu je tam pristup na chu... tak som pouzil svoj hmat a predstavivost spolu s malym skrutkovacom ako paku a regulacia isla odhadom cez jeden centimeter a vobec sa nezadierala pricom bolo pocut tuknutie dorazu. po zahriati motora som to par krat pred logom vytocil ako na dvojke trojke aj stvorke a ani raz to nepadlo du nuzaku.....

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od kubenec »

Říkal jsem od 1500 ot./min. Ovšem mezi 2247 až 2835 ot. to nějak lítá nahoru/dolu. Začátek přefoukne a pak naopak nedotlačí. Po tomto výkyvu to je pěkný.

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

tak teda spravim este jeden od 1500 otacok a dakujem za trpezlivost :D ...ten priebeh regulacie ma byt linearny? nie je tam nejaka casova hystereza pokial to zareguluje? to zakolisanie je zjavne ihned po stlaceni plynu na max preto sa pytam...je to mozno rozdiel sekundy asi....

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od smolda »

To zakolísání může být i špatně nastaveným předvstřikem a ne turbem. Koukni jak máš nastavenej předvstřik.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

Dobre skontrolujem aj predstrek. Použiť tdi graf či číselné hodnoty....len si už nepamätám ktora skupina a pole....

Uživatelský avatar
vikino1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SK-TO

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od vikino1 »

Ja som nastavoval predvstrek tento týždeň robil som to podla TDI grafu. Mám cca 20t. km po rozvodoch tak som dal rovných 50. Trafené na prvý krát.

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od hiero »

takze posledny krat log http://leteckaposta.cz/908565359od 1500 do 4000 stvorka plny ply do stupania na zaciatku v logu je to zakolisanie tak teraz neviem ci je to chyba a predvstrek kolise medzi 53-54 co je mierne nad idealnou hodnotou. moze to mat nato vplyv?

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od abeljozef »

Zakladny problem su blbe forove rady.

parnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 25.01.2012 20:56
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od parnik »

Tak poslední dobou mi to padá do nouzáku :( .Udělal jsem log,tak se koukněte.Padá to ve 3000tis/ot.Řekl bych ,že je zaseklá regulace.Díky
Přílohy
Bez názvu.png
alhambra II,1.9tdi 85kw

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od kubenec »

To samé jsem měl, ale já to rozhýbal sám na autě a už to bude rok, ťuk,ťuk a nouzák nikde. Taky občas to auto pořádně protáhnu do kopečka na 3-ku nebo 4-ku až někam ke 4000ot.
Jak říkáš chyba bude v regulaci. Vyhledej nějakého šikovného motoráře.

parnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 25.01.2012 20:56
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od parnik »

Ještě jeden poznatek,když se ohřeje,tak nespadne.Nejprve vlezu pod auto a zkusím to rozhýbat.Někde jsem četl,že je dobré sundat výfuk a prostříkat carlanem nebo něco na krby.Tak uvidíme.
alhambra II,1.9tdi 85kw

Uživatelský avatar
vikino1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SK-TO

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od vikino1 »

Hiero ten predvsrek je podla mňa ok ja som ho mal na žltej čiare a RJ to v pohode uregulovala. Ten log čo si dal je len textový dokumet takže to log viev nezoberie. Hod to do spravneho formátu a daj to na dieselpower forum tam ti to okomentujú.

Uživatelský avatar
tomxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 26.06.2008 16:33
Bydliště: Stochov

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od tomxxx »

z vlastní zkušenosti bych hledal nejdřív jinde.... hadičky podtlaky zpětný ventil váha vzduchu... mám dvě dva vw 1.9 tdi 66kw alh oba mají kolem 280tis a měsíc po sobě přestali táhnout.... u jednoho to byla špinavá váha (prostříknuto čističem na sání) a jede to jak drak u druhého jsem zkkouma a ne ne na to přijít. podtlaková baňka na naklápení byla děrava, zpetněj ventil před n75 špatnej, hadičky ztrouchnivělý a vše se udělalo a nejělo to stále, pak jsem zjistil že regulace na turbu nenaklopí i když jak jsem to měl sundasné tak to šlo rukou, nakonec byl problém ne v n75 ale v tom druhém na ovládání egr... ztrácel se tam podtlak a do n75 už žádnej podtlak nedotek... tak jsem to přepojil odstavil jsem egr a jede to jak drak... A tenkrát mi padalo auto do nouzáku a nakonec byl problém v tom že mi špatně seděla hadice od intercoolera a přisávalo to tam. po výměně jsem neměl nouzák 2roky... Takže ne vždy to musí bejt turbo ačkoliv tomu vše kolem nasvědčuje :-)

parnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 25.01.2012 20:56
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

Příspěvek od parnik »

Tak jsem zalezl pod auto a zkusil rozhybat rukou reg ulaci.Vysledek je,ze se hybe cca0.5 cm a to velkou silou.Pristup tam je jak do pr...NO zkusim to rozhybat nejakym dryjakem.:-((Napadlo me ucpat vyfuk. cast u turbu a ze shora nalit carlan dirou na egr vystup.Co myslite?
alhambra II,1.9tdi 85kw

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“